Pagina's

dinsdag 6 februari 2024

Liftchallenge #185

Hoi allemaal! Wat vliegt de tijd hè! Vandaag alweer de tweede lift van dit jaar. Ik moet zeggen dat mijn mojo langzaamaan weer terug begint te komen. Misschien omdat de winter eindelijk ook bijna weer ten einde is? Carnaval staat ook weer op de stoep en hoewel ik het zelf niet vier vind ik de reuring eromheen altijd erg gezellig. Maar eerst de lift van vandaag. Ik mocht hem verzinnen en vond onderstaande kaart. 



De opdracht luidt; 

Repeterende vorm, tekst en kiekeboe!

Je kiest dus een vorm die meervoudig op je kaart voorkomt. Dit moet wel steeds dezelfde vorm zijn. En uit één of meer van die vormpjes komt een figuurtje gepiept. Dan alleen nog een tekstje erbij en klaar ben je! Ik koos in mijn voorbeeld voor cirkels maar het mogen ook vierkantjes, hartjes of iets anders zijn. 

De achtergrondjes heb ik geblend met distress inkt en ik heb wat party animals gezocht om uit de gaten te laten piepen. 


Ik kleur altijd een extra afbeelding in voor de binnenkant en met een tekstje en een reepje papier past deze zo mooi bij de buitenkant. De envelop had ik nog liggen en past perfect bij dit kaartje. Zijn jullie ook zo benieuwd wat er in die doos zit?


Stempels: Birthday paw-ty, Peek a boo fair - Avery Elle
Stanzen: Birthday paw-ty, Peek a boo fair - Avery Elle, XXL 41 cirkels - Crealies
Inkt: Memento tuxedo black, Versafine clear nocturne -  Tsukineko, Distress Oxide squeezed lemonade, Wilted violet, Picked raspberry, Peacock feathers - Ranger

Papier: Basic white thick - SU!, Neenah Classic crest, Crafters compagnion, Over the rainbow - MFT
Verder: Sequins, Copic markers, Glitter drops silver moondust - Nuvo, stickles, Glossy accent. 

Ik hoop dat jullie uit de voeten kunnen met deze challenge en kijk uit naar alle kiekeboe's van jullie! De uitgebreide uitleg en de andere voorbeelden vind je op het Liftchallengeblog  waar je ook je kaartje kunt linken. 
Meedoen kan tot en met 
vrijdag 1 Maart  en de winnaar krijgt een leuke prijs van onze sponsor 't Scrap Ateljeetje.

Succes allemaal!

Nicole

9 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

oh, die zijn leuk geworden ! mooi in deze zachte kleurtjes
grtjs,martina

Irene zei

Super leuk en vrolijk, enige challenge Nicole!
XxIrene

Angélique zei

Een heel vrolijke kaart, superleuk!

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk kaartje, leuke challenge .
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke challenge Nicole en bij het zien van die leuke voorbeeldkaarten gaat het meteen kriebelen. Wat heb je weer een leuke, vrolijke uitwerking gemaakt. Mooie kleurtjes, leuke diertjes, tip-top afgewerkt en weer een gave binnenkant. Een cadeautje over de post.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Helemaal leuk en ook de binnenkant !
groeten Ineke

Rhodé zei

Je hebt echt een hele gave lift bedacht! Ik heb zin om mee te doen. Hopelijk lukt het. Jouw kaart is echt een topper. Ik vond het voorbeeld al zo mooi, maar jouw kaart gaat daar overheen, hoor! Superleuk!

GerJanne zei

Wat heb je een eigen kaart gemaakt en en superleuk challenge heb je bedacht. Ik ga eens bedenken welke vorm ik kies...Fijn dat je mojo weer teug komt.

Kaartenkraam zei

Superleuke kaart heb je gemaakt als voorbeeld. Lekker vrolijk die kleurtjes en de geinige diertjes erbij en de gestreepte randjes maken het weer helemaal af en de binnenkant natuurlijk ook!

groetjes van Ank