Pagina's

zondag 26 november 2023

Dutch Card Lovers Challenge 379

Vandaag alweer de allerlaatste Dutch Card Lovers challenge van dit jaar. Hij is bedacht door Yvonne en luidt;

Maak een kleurrijke kerstkaart

Zeker weten dat we hierop heel veel inzendingen krijgen! Iedereen is druk om zijn laatste kerstkaarten aan de stapel toe te voegen en wie houdt er nu niet van kleur? Ik verheug me dus al op alle kleurrijke bijdragen van jullie. Ik heb natuurlijk meteen twee kaartjes gemaakt zoals ik al mijn kerstkaarten in duo's maak. Dat schiet lekker op! 



Wat extra afdrukjes en papier voor de binnenkant en natuurlijk een kleurrijke envelop om het plaatje compleet te maken...

Stempels: Snow bunnies - Reverse confetti, Puffy holiday greetings - Mama Elephant
Stanzen: Snow bunnies - Reverse confetti
Inkt: Memento tuxedo black - Tsukineko, Fish tank - Lawn Fawn, Cotton candy - MFT
Papier:  Neenah solar white, div kerstpapier - MFT
Verder: stickles

Lekker vrolijk toch?!

Veel zin in al die kleurrijke kerstkaarten van jullie! Kijk voor de volledige beschrijving en de voorbeelden van het design team op het DCL blog door hieronder op het logo te klikken.
Meedoen kan tot en met 
vrijdag 15 December

Succes allemaal!

Nicole


11 opmerkingen:

Els zei

Deze kaarten zijn zeker kleurrijk en dit zijn super leuke kaarten. Heel vrolijk designpapier.
Groetjes, Els

Je@net zei

Echt een challenge voor jou en wat een leuke kaarten heb je ervan gemaakt, Nicole. Super leuk geworden en de bijpassende binnenkant met gekleurde envelop maken het helemaal af!

Scraptastisch zei

Dit is helemaal een challenge voor jou, want je kaartjes zijn altijd prachtig en heel kleurrijk! Ik heb deze kleurtjes helemaal niet in mijn bezit , haha
Fijne zondag verder Nicole,
xx Gerie

Marjan zei

Vond het ook echt een challenge voor jou, jouw kerstkaartjes zijn wel vaker zo mooi kleurrijk. Deze set is ook weer heel gaaf!

Kaartenkraam zei

Dat past jou wel al die kleurtjes en dat is ook te zien aan je kleurrijke kaarten. Ze zijn superleuk en vrolijk geworden.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke vrolijke kerstkaarten in snoeperige kleurtjes Nicole. De kaarten uit de vorige post vind ik ook gaaf, leuk met die krasstickers.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een gave kaartjes!! Zo tof gemaakt. En ik dacht echt dat jij de challenge had bedacht. Je bent wel van het kleurrijke.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Holly zei

SUPER vrolijk! hele leuke kaarten!

Marfien zei

Vrolijke kaartjes Nicole, alleen kan ik de tekst niet meer lezen, te klein voor mij

Nancy zei

Hey Nicole,
Wat een leuke kaarten in deze vrolijke kleuren. Ook toffe teksten er bij gestempeld...
Fijn eindejaar!
Liefs,
Nancy

Scrapping with thamar zei

Lieve nicole
Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar voor jou en je gezin. En je kaartje is weer top