Pagina's

dinsdag 9 januari 2024

Liftchallenge #184

Hoi lieve bloggers. Bij het schrijven van deze post zag ik dat ik sinds 29 november al niets meer gepost heb. Volgens mij ben ik nog nooit zo lang uit blogland weg geweest. Ik heb dan ook weinig kaarten gemaakt de afgelopen tijd. De 'jeu' was er even uit en ik had blijkbaar even een break nodig. Excuses ook voor de mensen die jarig zijn geweest want ook het sturen van kaartjes is er de laatste tijd behoorlijk bij ingeschoten. Sorry daarvoor..

Maarrr nieuw jaar, nieuwe kansen! Beginnende bij deze leuke challenge die Cornelie verzon naar aanleiding van een prachtige kaart van Rhodé. De challenge luidt....

Floating strips

Het is de bedoeling dat je een achtergrond maakt van strips papier naar keuze die verhoogd zijn opgeplakt. Dit kan met acetate maar ik heb ze direct verhoogd op het papier geplakt. Voor de verdere invulling heb ik een koptelefoon van MFT gebruikt omdat ik deze kaart naar mijn neef wil sturen voor zijn verjaardag. Natuurlijk zijn koptelefoons tegenwoordig draadloos (daar zal deze oude tante wel een opmerking over krijgen.. ) maar op mijn leeftijd mag je een beetje Retro zijn nietwaar? Bovendien geeft dat kabeltje juist die leuke twist op mijn kaart! 



Omdat ik ook nog een kaartje nodig had voor een vriend van Sverre die mij heel genereus zijn TV schonk toen hij van Amsterdam naar Manchester vertrok besloot ik met dezelfde strips nog een kaart te maken. Deze keer plakte ik ze andersom en rechtstreeks op het papier omdat de kaart nog een flinke reis moet maken. Het schattige tv-tje is een oud stempeltje van PTI dat ik ooit verkocht heb aan Gerjon en nu weer van haar mocht lenen. (slim hè ha ha) 

Ik hoop dat jullie ook weer allemaal staan te trappelen om met deze nieuwe challenge mee te doen. Ik kijk uit naar alle inzendingen die we gaan zien! De uitgebreide uitleg en de andere voorbeelden vind je op het Liftchallengeblog  waar je ook je kaartje kunt linken. Meedoen kan tot en met vrijdag 2 Februari  en de winnaar krijgt het prachtige Missees pakket hieronder. 


Succes allemaal!

Nicole


13 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Dit zijn weer twee hele vrolijke kaarten in typische Nicole stijl!
Je geeft ons trouwens wel heeeeeel lang de tijd om aan de challenge deel te nemen *lol*

groetjes van Ank

Kekke Kaarten zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden. De kleuren zijn zó vrolijk! Ik hou van retro dus die koptelefoon valt helemaal bij mij in de smaak (hij staat hier ook in de kast) ..... Goed dat het verkochte stempeltje in de buurt is gebleven ;-)
Leuk weer een creatie van je te zien!
Groetjes, Gerjon x

Femminde zei

Fijn dat je weer helemaal terug bent!! En met wat voor kaarten... Wow ze spatten van het scherm af. Ik word er oprecht vrolijk van. Zo gaaf!! Ik hoop nog met jullie mee te doen. Krijg er inspiratie van.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. ik weet niet zeker of ik jou heb bedankt voor je prachtige kerstkaart. Zo niet. Dan alsnog bedankt. Hij hangt nog mooi te zijn aan de lijn in de kamer.

Rhodé zei

Oh, wat zijn je kaartjes gaaf! Lekker kleurrijk ook. Jij kunt zo leuk je eigen draai aan een challenge geven.
Enne...het blijft hobby, hè?! Dus een poosje geen berichten, daar hoef je je niet schuldig over te voelen.

Colien zei

Wow, die zijn gaaf! En wat een leuke challenge weer, toffe techniek.
grtz Colien

GerJanne zei

Dat is toch een en al vrolijkheid! Wat een heerlijke kleuren en de techniek is super! En wat leuk dat mini tv'tje en zo toepasselijk ;-)

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat een leuke kaarten zijn het geworden!! superleuk.
groetjes alma

Nancy zei

Hey Nicole,
Fijn dat je terug bent met nieuwe, superleuke kaarten!
Ik heb je toch wel een beetje gemist maar begrijp wel dat je soms pauze kan gebruiken...
Hopelijk heb je mijn kerstkaart goed ontvangen.
Liefs,
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

He Nicole, ik miste je al want ik ben nog steeds fan van jouw frisse creaties. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar een dank je wel voor je mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen. De voorbeeldkaart voor de challenge is weer erg tof maar ook de andere is heel leuk en toepasselijk begrijp ik. Je geeft ons alleen wel heeeeel lang de tijd om mee te doen aan deze challenge hihi.
Lieve groetjes Miranda

Holly zei

SUPER leuke kaarten Nicole..ben er weg van!! Had je mijn email nog ontvangen?

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Deze zijn echt gaaf ❤️🌺☕️

Cornelie zei

Dit idee ga ik misschien wel eens liften. Zó gaaf!! Woohoo!!
Enne, we kunnen niet altijd pieken hè! Dikke kus X

Freubelmina zei

Jouw inspiratie kaarten zij hartstikke gaaf Nicole, ze kleurrijk ook.
Dankjewel voor je reactie op mijn blogje xx