Pagina's

zondag 5 november 2023

Dutch Card Lovers Challenge 378

Oeps, ik was iets te laat vandaag maar wil deze zondag toch graag de nieuwe Dutch Card Lovers challenge met jullie delen. Ellen heeft bedacht dat we aan de gang gaan met... 

Paddenstoelen in de hoofdrol

Helemaal in lijn met het echte herfstweer buiten! Ik heb altijd een beetje een haat, liefde verhouding met dit seizoen. Ik vind het namelijk de mooiste tijd van het jaar met alle prachtige kleuren en geuren maar heb veel mensen om me heen die last hebben van herfstdepressie en dat is natuurlijk een stuk minder leuk. Maar paddenstoelen zijn natuurlijk helemaal top, de prachtige exemplaren die ik in het bos tegen kom en de wat minder fortuinlijke die ik op mijn bord vind in mijn risotto!

Ik moest nog even heel goed zoeken naar een stempel met paddenstoelen maar heb uiteindelijk een vrolijk exemplaar gevonden. Eentje met een zomerse kabouter..  Perfect om iemand met een herfstdepressie mee op te vrolijken! 



Stempels: Chillin' gnomes, Sassy Insides - SSS
Stanzen: Chillin gnomes
Stencil: Woodland - Hero Arts
Inkt: Memento tuxedo black - Tsukineko, Distress oxide Wild honey, Picked raspberry, Mowed lawn, Mustard seed, Rustic wilderness - Ranger
Papier:  Neenah solar white
Verder: sequins, Glossy accent, stickles

Ik had zo een dag waarbij je alles uit je handen laat vallen. Ken je dat? Toen ik bedacht dat de meloen wel wat sappige glossy accent kon gebruiken schoot het flesje uit mijn handen... vandaar alle sequins in de achtergrond ;-)

Ik kijk weer uit naar alle herfstige paddestoelen die voorbij gaan komen! Kijk voor de volledige beschrijving en de voorbeelden van het design team op het DCL blog door hieronder op het logo te klikken.
Meedoen kan tot en met 
vrijdag 24 November

Succes allemaal!

Nicole


18 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Een fleurige paddenstoelen kaart Nicole in deze grijze stormachtige, kletter
ende regen dagen. Ik zei nog tegen mijn kleindochter vd week, we zijn nog niet naar het bos geweest om paddenstoelen te kijken, veel te natte boel! Je kaart qua kleur, spat er echt tussenuit, heel mooi! Niets meer laten vallen vandaag hoor! 😂
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, jouw kaart met paddestoelen is een zomers gekleurde en valt lekker op tussen de anderen. Heel vrolijk en ook leuke teksten erbij.
Lieve groetjes Miranda

Cornelie zei

Ja, leuk!! Wat een poepie deze stempel zeg! Ik wil ook wel meedoen, ik heb wel wat met paddenstoelen. Zal eens kijken wat ik heb...
Je liftkaart met die Nutcrackers is ook heel tof geworden! Wij hebben ook een wax stempel bij Cloud9 met een Nutcracker ;-)
Zit op het moment ook in mijn hoek. Ik ben een beetje aan het lummelen, er gebeurt niet veel. Dus daarom maar even wat reacties achter laten, is ook wel gezellig!
geniet van je zondag verder! XXX

Ela zei

Wauw, prachtig gemaakt. Lekker vrolijk met de kabouter onder de paddestoel. Hij heeft inderdaad geen kans op een herfstdepressie! Groetjes Ela

Laurespage zei

Wat een mooie kaartjes, stuk per stuk juweeltjes.
Groetjes, Laurette

Dotty Jo zei

Your cards are always SO good! I love the colours on this one, Jo x

Marjan zei

Superleuk dat je koos voor een heel moderne look op je kaart, die kleurtjes zijn gaaf samen en wat een leuke gnome. De tekst is leukkk!! Mooie blending en de sequins passen er gewoon goed bij. Ja, dat heb ik ook weleens, zo'n pechtdag, helaas...

Kaartenkraam zei

Zulke dagen heeft iedereen wel denk ik. Mijn moeder zei dan "ik heb vandaag stront in de vingers" *lol*
Voor de kaart was het geen probleem, die sequins staan er gewoon supergoed bij maakt de kaart nog leuker/vrolijker dan hij al was!

groetjes van Ank

Femminde zei

Hoi Nicole,
Vanmorgen was ik even snel op de site van DCL en mistte ik al. Maar gelukkig nu toch een berichtje. En wat voor eentje. Zulke toffe kleurtjes gebruikt. Echt weer een topper!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Vrolijk is hij zeker Nicole! Echt een heel leuk, kleurrijk en grappig kaartje, mooi gedaan!! ❤️🌺☕️

Els zei

Een heel mooi en vrolijk kaartje met de paddenstoeltjes en het schattige gnoompje. Ook je binnenkant vind ik heel leuk.
Fijne dag en groetjes, Els

Sarah zei

Prachtig! Hier word ik instant happy van! Dank je wel. 😄

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een schatje!!!!!Prachtige paddenstoelen ook!

nicolevb zei

Wat een vrolijke kaart, maar dat is jou ook toevertrouwd om het anders te maken dan anders
En die tekst geweldig
Ik word er vrolijk van
Zo mooi, fris en weer een echte nicoleP

Rhodé zei

Lekker kleurrijk is je kaart! Echt herfstachtig, maar niet somber. Je baalde vast even toen het glossy accent uit je handen viel. Maar je hebt het prima weten op te lossen!

Ellen zei

Wat een geweldige combinatie Nicole, de herfstige paddenstoel met de vrolijke kleuren van de kabouter en de achtergrond. Groetjes Ellen

Ingen zei

Wat een fantastische kaart Nicole! Tot de sequins aan toe :-)

Holly zei

Prachtig en wat een lieve en mooie kleuren..een vrolijke herfstkaart...!
super leuk die sequins..en goede oplossing!