Pagina's

zaterdag 18 november 2023

Swap Saturday #2023 pakket 3/3

Ik ben echt verliefd op deze beer van Sunny Studio's! Vandaag weer twee kaartjes voor onze Saturday Swap en op beide kaartjes speelt deze leuke beer de hoofdrol. De uitdaging van vandaag luidt; 

Christmas feelings

Een perfect thema om nog wat laatste kerstkaartjes te maken en dat is echt niet moeilijk met dit pakket. Ook het papier is helemaal mijn smaak in deze stoere kleurtjes. Twee simpele maar vrolijke kerstkaartjes zijn het geworden...




Natuurlijk ben ik ook de binnenkant niet vergeten en heb ik van de grote vellen met hetzelfde motief wat bijpassende enveloppen gemaakt.  


Stempels: Holiday hugs - Sunny Studio
Stanzen: Holiday Hugs - Sunny Studio, Jingle bells - A pocket foh
Inkt: Memento tuxedo black, Versamark- Tsukineko

Papier: Basic white thick - SU!, Neenah Classic crest, Crafters compagnion, Favorite flannel - Lawn Fawn, 
Verder:  Glossy accent, Copic markers

En nu rapido naar Cornelie om te zien wat voor een geweldig kerstgevoel zij weer uit haar mouw getoverd heeft!   KLIK

Hieronder nog éénmaal het Swappakket met alle kaartjes die ik er tot nu toe mee gemaakt heb. 





Bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend! 


Nicole 

KERSTKAARTENTELLER 2023: 12

18 opmerkingen:

Irene zei

Allemaal even leuk en vrolijk met die schattige beer en vrolijke dp!
XxIrene

Rhodé zei

Wat een toffe kaartjes beer...uuuh weer😉. Ik snap dat je er helemaal weg van bent. Leuk dat je de beer steeds iets anders in de pootjes kunt geven. Deze stempel ga je volgend jaar vast weer gebruiken!

Cornelie zei

Nou, dan zijn we samen vulliefd ;-) Die beer is een blijvertje! Heel tof je kaartjes. Lekker die eenvoud, super mooi. Ook de kleurtjes. De Jingle Bells stans vind ik tof! Omdat wij dezelfde smaak hebben, wordt ik bij jou vaak aangespoort tot nieuwe aankopen, oeps! 😉
Heel fijn weekend! 🩵

Daphne zei

Wat zijn ze leuk!!
Heel vrolijk papier.
Ik vind deze stempelset inderdaad echt iets voor jou.
Zo is en serie maken niet moeilijk, je kan je lekker uitleven.

Colien zei

Weer erg tof met de beer, heel gave kaarten!
Mooie kleuren en leuk met de grote letters.
grtz Colien

Kaartenkraam zei

Wat een heerlijke kleuren en de kaarten zijn zo vrolijk. Die beer is geweldig en de stijl is overduidelijk Nicole!

groetjes van Ank

~amy~ zei

These are ADORABLE.

Trudy zei

Wow super leuke en vrolijke kaartjes!
Groetjes Trudy

Epie zei

Superleuke kaartjes waar je blij van word ...
Fijn weekend Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook deze kerstkaarten zijn weer droppies Nicole. Je hebt heel veel moois gemaakt met het leuke swap-pakket. Lief dat hartje dat hij vast mag houden en ook de grote teksten vind ik gaaf. Swappen jullie maar fijn verder, wij genieten mee hihi.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Superleuke, vrolijke kerstkaarten, heel mooi gemaakt!

Marjan zei

Kom net bij Cornelie vandaan, totaal andere kaartjes bij jou, jullie hebben zo echt je eigen signatuur! Heel gaaf ook jouw kaartjes!

Kekke Kaarten zei

Oh wow, wat een super gezellige kaartjes heb je gemaakt! De kleuren die je gebruikt heb zijn fantastisch. Ik word er vrolijk van. En toch de handschoen niet gebruikt ;-)

Thamar, zei

Wat een heerlijke kleuren heb je gebruikt. Ziet er weer super uit nicole

Holly zei

Super lieve beer!! en ben weg van je kaarten!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een vrolijke stempeltjes. leuk!
gr Alma

LibraBet zei

Ik wilde mijn dank uitspreken voor uw goed onderbouwde en welsprekende bericht.

Danielle zei

Lieve Nicole, wat leuk dat ik de jingle Bells kaart uit dit bericht in de brievenbus kreeg! Je weet inmiddels dat ik fan ben van je kaarten en dit is geen uitzondering :-) Ik heb het glanzende neusje van de beer al heel vaak geaaid :-) Dank je wel!!