Pagina's

dinsdag 24 oktober 2023

Liftchallenge #183

Wat was het leuk om te zien hoe jullie met de techniek van de vorige liftchallenge aan de gang zijn gegaan. Er zijn echt prachtige kaartjes gemaakt door jullie. Gisteren konden jullie op het Liftchallenge blog zien wie er gewonnen heeft maar vandaag gaan we weer aan de slag met een nieuwe uitdaging. Deze keer komt de uitdaging van Marjan en zij heeft een kaartmodelletje gevonden wat we gaan maken.

Nu weten jullie dat ik graag ook de binnenkant van mijn kaart mee neem maar deze is wel echt next level hoor! Het was zelfs zo dat ik in dit geval eerst de binnenkant heb gemaakt en toen nog iets moest bedenken voor de voorkant. Gelukkig is dat uiteindelijk ook allemaal goed gekomen en omdat het een kerstkaart is geworden heb ik er meteen ook twee gemaakt. De papiertjes komen uit het Swappakket van Cornelie. Ze lagen nog op mijn bureau en ik vind ze gewoon superleuk voor de kerst!



Stempels: Nutcrackers - Avery Elle
Stanzen: Nutcrackers - Avery Elle, Happy Wonderful Christmas - MFT, Brushed christmas - PTI
Inkt: Memento tuxedo black, Versamark- Tsukineko, 

Papier: Basic white thick - SU!, Neenah Classic crest, Crafters compagnion, Favorite flannel - Lawn Fawn
Verder:  Stickles, white gelpen

Lekker weer twee kerstkaartjes op de stapel. Hier in Nuenen zit een tuincentrum wat altijd enorm uitpakt tijdens de feestdagen. Ieder kamertje heeft een andere kleur en sfeer. Mensen komen van heinde en verre om hier hun kerstversiering te kopen. Ik was er gisteren even met Sverre en heb mijn eerste kerstornamenten van dit jaar alweer gescoord. Het is nu nog erg vroeg maar zodra het mag ga ik weer lekker los op onze kerstboom! 

Ik hoop dat jullie de challenge weer leuk vinden en met dit model kun je echt alle kanten op dus ik verheug me nu al op alle inzendingen. De uitgebreide uitleg en de andere voorbeelden vind je op het Liftchallengeblog  waar je ook je kaartje kunt linken. Meedoen kan tot en met vrijdag 17 November  en de winnaar krijgt deze prachtige prijs van 't scrapateliertje.

Succes allemaal!

Nicole

KERSTKAARTENTELLER 2023: 10


13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

die is superleuk geworden ! leuk modelletje waar je wel wat op kwijt kan, mooi
grtjs,martina

Angélique zei

Een prachtige kaart, leuk model dat je heel mooi hebt aangekleed!

Rhodé zei

Wat leuk met die notenkrakers en supertoffe bijpassende teksten! Gaaf merk is dat toch ook, die Avery Elle. En op zo'n model kun je lekker veel kwijt.

Marjolijn van Elsberg zei

Owhhhhhhwhhhhh, wat een schatje is dit geworden. Jammer dat ik geen hartjes mee kan sturen, echt te leuk. Ik ben gek op de notenkragkers, tinnen soldaatjes, wat dan ook. Echt geweldig, wil je mijn adres????

Daphne zei

Leuk!!
Echt een challenge voor jou, met deze bijzondere binnenkant.
Ik snap best dat je eerst de binnenkant hebt gemaakt en toen nog aan de voorkant moest beginnen.
Ik hoop weer mee te kunnen doen

Marjan zei

Gaaf deze kaartjes met notenkrakers en het vrolijke papier, vind ze echt onwijs leuk! Ook de ingelegde letters zijn tof (hoop dat ik dat goed gezien heb :).
En ja... snap wel dat je eerst de binnenkant deed, hoor, het gaat ook om de verrassing bij een kaart als deze. Had het zelf ook nog nooit eerder gedaan, maar vond het eigenlijk wel voor herhaling vatbaar!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is weer een beauty geworden Nicole. Zowel de buitenkant als de bijzondere binnenkant en wat zijn die stempels ontzettend leuk. Een hele mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

Holly zei

Geweldige kaart super leuk !! Leuk dat je al geshopt hebt voor de Kerst in welke kleuren?

Scraptastisch zei

Wat een mooie stempels met de nutcrackers Nicole en je hebt er weer een meesterwerkje van gemaakt hoor!!! Fijn hè zo'n mooi tuincentrum in de buurt, die hebben wij in Hoogwoud, tuincentrum de Boet ... zo'n 15 km bij mij vandaan
en daar kan ik ook zo lekker rond struinen, ook maar snel heen!
xx Gerie

Nancy zei

Hey Nicole,
Oh, die is leuk. Tof model en erg mooi uitgewerkt. Hier kan je wel leuke papiertjes in verwerken...
Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Het is een heel leuk model en er zijn echt heel veel mogelijkheden. De jouwe vind ik ook heel leuk! En je hebt er weer een kerstkaart bij.
Ik heb ook al een kerstornamentje gekocht😉 Kon het niet laten liggen...

Kaartenkraam zei

Wat heb je er een schitterende kaart van gemaakt. Zo vrolijk met die verschillende kleuren ruitjespapier en ik hou van notenkrakers.
De teksten zijn er geweldig bij en die aan de voorkant heel mooi en kleurrijk!

groetjes van Ank

nicolevb zei

Nou je ziet het niet dat je eerst de binnenkant gedaan hebt
Wat een beauty...
Jij maakt altijd van die mooie kaarten met frisse kleuren
Ik vind ze geweldig en dat papier pas daar goed bij inderdaad
En die notenkrakers zijn zo leuk .Ikzelf heb de Henry die van Tim. Daar ben ik ook zo dol op
Ik heb zelf met kerst van die leuke notenkrakers staan...in de snoepsfeer wel natuurlijk
En ja bij het tuincentrum kon ik mijn hart ophalen. Wij waren naar coppelmans geweest en die begon met de bakkerij. Helemaal in mijn straatje natuurlijk met mijn "snoep"kerstboom
En heb dus ook wat meegenomen haha