Pagina's

zaterdag 16 september 2023

Swap Saturday #2023 pakket 3/1

Yay, het is weer Swapsaturday! Ja hoor, Cornelie en ik hebben weer heerlijk geswapt samen met een fonkelnieuw swappakket! Al knutselend hadden we ook onze chat via insta aan staan dus ook nog heerlijk bijgekletst. Kletselen noemt Gerjanne dit altijd en ik geloof dat dat wel mijn favoriete hobby is! Hierbij mijn kaart(jes) met dit geweldig leuke pakket. De challenge luidde;

Warm wishes

Een goed thema om meteen weer wat kerstkaartjes voor de voorraad te maken. Ik heb er dus meteen maar twee gemaakt anders red ik het echt allemaal niet voor de kerst. Deze leuke beer uit de stempelset vult meteen mijn halve mini slimline en op de beker chocomel past precies het tekstje warmest wishes wat natuurlijk perfect was voor deze challenge. Om de achtergrond nog een beetje jeu te geven heb ik een embossingfolder met dennetakken gebruikt. 



Aan de binnenkant nog een restje van het papier en een ingekleurd afdrukje zodat hij mooi aansluit op de  buitenkant van de kaart. De envelopjes heb ik zelf gevouwen met de envelope builder van SU!

Stempels: Snow globe sentiments - PTI, Holiday hugs - Sunny Studio
Stanzen: Holiday Hugs - Sunny Studio
Embossing folder: Delicate pine branches - SSS
Inkt: Memento tuxedo black, Versamark- Tsukineko, Cranberry - Lawn Fawn

Papier: Basic white thick - SU!, Neenah Classic crest, Crafters compagnion, Favorite flannel - Lawn Fawn
Verder:  Hartjes - Doodlebug

Het kaartje van Cornelie heb ik stiekem al gezien natuurlijk maar ik ga toch nog even haar blogpost bekijken want ja, dat is natuurlijk weer een prachtig kunstwerkje geworden! Ook nieuwsgierig?...   KLIK

Hieronder het Swappakket wat Cornelie deze keer samengesteld heeft, ik heb nu al zin in de volgende twee uitdagingen met dit pakket! 

Bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend! (hebben jullie nu ook allemaal dat kinderliedje 'Ik zag twee beren...' in jullie hoofd of ligt dat echt aan mij?..) 


Nicole 

KERSTKAARTENTELLER 2023: 05

8 opmerkingen:

Els zei

Super leuke kerstkaartjes met deze schattige ijsbeer. Mooi met dat blauwe ruitjes papier erbij.
Groetjes, Els

Rhodé zei

Hele toffe kaartjes! Leuk dat je de sjaal gepaperpieced hebt. Het geeft een leuk extra detail aan je kaart. Ik ben benieuwd wat Cornelie gemaakt heeft.

Cornelie zei

Ook ik had jouw kaartje tuurlijk al gezien, maar super leuk om nu alle details nog even goed te bekijken! Leuk dat we allebei het dessinpapier hebben gebruikt in de beer, met 2 totaal verschillende techniekjes! Paperpiecen blijft ook zo tof!
De rand aan de onderkant doet me denken aan een pocket en bedenk dat het ook leuk is met een zakje chocomel erin 😃
De embossingfolder vind ik ook zó mooi!
Heel tof je kaart en we plannen snel weer een date om te kletselen! Die houden we erin! 😘

~amy~ zei

So cute!!! Thanks for the sweet inspiration. I have that Sunny Studio Stamps set, it's waiting to get inked up.

Daphne zei

Haha, nee dat liedje had ik niet in mijn hoofd, maar na het lezen van je laatste stukje uit je bericht wel!!! Eèèèèèn bedankt hè, raak ik niet meer kwijt vandaag, grrrr.
Het zijn hele leuke kaartjes!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke, warme knuffelkaarten Nicole. Gezellig met dat ruitjespapier en zo leuk om de sjaal te paperpiecen. Ook de binnenkant is weer een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Nicole,
Oh, wat een geweldige kerstkaarten zijn dit! Zo leuk in deze kleuren...
Ben ook even terug gaan scrollen want ik merk dat het alweer even geleden was dat ik ben komen kijken...
Leuke kaarten heb je gemaakt de laatste weken!
Liefs,
Nancy

Holly zei

SUPER toffe kaart!! wat een DOTJE!!