Pagina's

zondag 24 september 2023

Dutch Card Lovers Challenge 372

Het was even een trage start na de vakantie op het DCL blog maar vanaf nu gaan we weer volop aan de slag toch?! Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging en ik heb hem zelf mogen verzinnen. De komende weken willen we graag een beetje 

Geluk

op je kaart zien. Denk aan klavertjes vier, hoefijzers, lieveheersbeestjes, gekruiste vingers of gewoon het woord geluk. Het gaat er om dat je iemand met dit kaartje iemand geluk wenst. Want een beetje geluk kunnen we allemaal wel gebruiken toch?!

Ikzelf heb voor klavertjes vier gekozen. Ik heb er meteen twee gemaakt en met deze gelukskaartjes stuur ik een kraslot naar mijn jongens. Wie weet kunnen ze dan binnenkort hun studieschuld aflossen ha ha en anders hebben ze toch maar het geluk met een moeder die leuke kaartjes naar ze stuurt nietwaar?!



Stempels: Sweet spring mice - Honey Bee stamps, Shamrock background - SSS
Stanzen: Lucky clovers - Lawn Fawn, For you - A pocket foh, Precision layering - Spelbinder
Inkt: Memento tuxedo black - Tsukineko
Papier:  Doll pink - SSS, sweet blush - PTI, Basic whtite - SU!, Hearts and stripes - MFT
Verder: Distress glaze cracked pistachio, Twisted citron - Ranger, copic markers, Gem stickers - Honey bee

Ik ben benieuwd naar jullie kaartjes en vind het leuk als je ook laat weten wie je dat beetje geluk gaat gunnen. Ik kijk er naar uit! Kijk voor de volledige beschrijving en de voorbeelden van het design team op het DCL blog door hieronder op het logo te klikken. Meedoen kan tot en met vrijdag 13 oktober.  (vrijdag de 13e!!)

Heel veel geluk en succes!

Nicole

8 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een mooie opvallende kleuren hebben jouw kaartjes.
Ik vind ze héél erg mooi.

Rhodé zei

Leuk, dat roze met groen! En wat een schattig muisje! Ik koop eigenlijk nooit iets van dat merk, maar ze hebben dus leuke dingen. Je jongens boffen maar dat ze zo'n creatieve moeder hebben. En ze zullen je kaartje + de bijlage vast waarderen😉

Angélique zei

Heel leuke vrolijke kaart(en), een heel leuk idee hoe je het hebt uitgevoerd. Je jongens zullen het absoluut waarderen.

Marjan zei

Mooie kleurtjes samen en wat leuk dat ze voor je jongens zijn met een kraslot erin! Heel gaaf allebei mèt mooie enveloppe!

GerJanne zei

Nou Nicole, dan kun je je lol op bij mij, want ik heb net mijn kaart af en morgen kan ik hem laten zien.
Jouw kaart is in elk geval heel vrolijk van kleur! Dat gaat de ontvanger blij maken...

GerJanne zei

p.s. dat kraslot vind ik geniaal!

Holly zei

Super lieve Dotjes van kaarten en hoop zo dat beide zoons met het kraslot een buit binnen halen!!

Cornelie zei

Wat een tof idee vind ik dit! Deze ga ik van je pikken, ga ik Tim & Nynke ook eens een kraslot sturen!!
Wat is die achtergrondstempel mooi met die grote klavers, wauw!!
Erg leuk kaartje en dat muisje is super cute ;-)