Pagina's

dinsdag 8 november 2022

Stempel op reis - Altenew - Coffee Love

De stempel die deze keer op reis geweest is kwam deze keer van Mariken. Een stempel die ik erg leuk vind want ik heb hem zelf ook. Het is de Coffee Love set. Heel veel leuke verschillende koffiekopjes en potten met bijpassende teksten. 


Geen kerstkaartje dus deze keer. Ik had zin in herfstkleurtjes en in plaats van het inkleuren van de afbeeldingen heb ik de ruimte eromheen gekleurd. Daarna heb ik ze met een cirkelstans uitgestanst en op mijn kaartje geplakt. Niet heel ingewikkeld maar ik wordt er wel vrolijk van!



Stempels: Coffee Love - Altenew
Stanzen: XXL41 - Crealies
Inkt: Versafine Clair Nocture - Tsukineko
Papier: Rustic white - PTI, Basis white - SU!, Dessert storm - Neenah
Verder: Hennep touw, Sprinkles - Doodlebug. 

Nu weet ik toevallig dat een aantal van mijn reisgenootjes ook echte koffielovers zijn (en sommige weer helemaal niet!) dus ik ben benieuwd naar hun kaartjes! Kijken jullie mee? 


Groetjes en een fijn weekend!! Nicole


14 opmerkingen:

Je@net zei

Erg gezellig koffiekaartje, Nicole!

martina's kaartjes zei

helemaal mooi is je kaartje geworden,
grtjs,martina

Angélique zei

Een heel leuke kaart. Wat een ontzettend goed idee om eens juist om de stempels te kleuren!

Rhodé zei

Haha, dat klopt. Geen koffie voor mij! Maar op een kaartje kan het prima. Lekker kleurrijk is je kaart. Leuk idee om de afbeeldingen niet in te kleuren.

Danielle zei

I want to chat over tea :-) Maar je kaartje is helemaal super!! Leuk bedacht, kleuren om de stempels heen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad een leuke vrolijk gekleurde kaart Nicole.
Lieve groetjes Miranda

nicolevb zei

Vrolijke koffiekaart!
Moet wel even wennen dat je de witte rand om de stempels hebt gelaten maar ik vind het een brilliant idee om de achtergrond in te kleuren in plaats van de stempels
Zo leuk al die verschillende kaarten met dezelfde stempelset.

Ellen zei

Helemaal leuk met al die gekleurde cirkels! Hier houd ik van. Vrolijk en simpel.

GerJanne zei

Heel leuk idee om het zo te doen! Die van Rhode was heel anders, ook leuk. Nu de rest nog even bezoeken.

Els zei

Je hebt weer een super leuke kaart gemaakt en ook je binnenkant vind ik erg leuk.
Groetjes, Els

Colien zei

Gave set en jouw kaartje is top, mooi met die witte rand langs de afdrukjes!
grtz van een theeleut ;)

Kekke Kaarten zei

Een geweldige stempelset. En jij wist er weer raad mee! Super leuk bedacht om om de stempel heen te kleuren. Dit ga ik vast eens van je na doen ;-) Ook de gebruikte kleurtjes vind ik heel fris.
Groetjes, Gerjon

Holly zei

Super leuke kaart in retro stijl!!

Mariken zei

Heyy! Geweldig kaartje, ook met cirkels, zie ik! Toffe kleuren, kortom…TOP!