Pagina's

zondag 27 november 2022

Dutch Cardlovers Challenge #366


Wat heb ik genoten van jullie gestanste kaartjes! Heel divers en inspirerend!! De DCL challenge die vandaag begint is verzonnen door Ellen en ook alweer zo leuk. Ze bedacht voor ons... 

Maak een kerstkaart met een hert of rendier in de hoofdrol

Nu had ik natuurlijk voor de vorige challenge mijn stans van het hert al gebruikt dus ik wilde voor deze kaart iets anders bedenken. En het werd meteen een hele roedel, want ja, anders is die slee van de kerstman natuurlijk niet vooruit te krijgen met al die cadeaus! In plaats van Rudolf the rednose rendeer, is het hier Rudolfa the pinknose rendeer die de kar trekt. Ook hier werd het eens tijd voor een vrouw aan de top!


Stempels: Bitty Buzzwords holiday - Honey Bee stamps, Night before christmas - SSS
Stanzen: Mini star party - SSS
Inkt: Versafine Clair nocture - Tsukineko, Distress Oxide Chipped sahpire, Blueprint sketch, Wilted violet, Picked raspberry, Squeezed lemonade, Mustard seed - Ranger
Papier:  Bristol smooth - Strathmore, Basic white - SU!, Zilver - Lawn fawn
Verder: Posca verfstift

Een goede reden om nog snel wat laatste kerstkaartjes te maken en natuurlijk kom ik kijken naar alles wat voorbij gegaloppeerd komt. Meedoen kan tot en met vrijdag 16 December  Op het blog van DCL vind je alle voorbeelden van het design team en hier kun je ook je kaartje linken.  Klik op het logo hieronder voor alle details en voorbeelden. 


Heel veel succes en een zonnige zondag!

Nicole

Kerstkaartenteller 2022: 24

15 opmerkingen:

Els zei

Hahaha wat ontzettend leuk dat nu Rudolfa the pinknose rendeer de hoofdrol speelt. Je hebt een super leuke kerstkaart gemaakt. Ook de binnenkant van de kaart ziet er weer perfect uit.
Groetjes, Els

Rhodé zei

Prachtig! En wat leuk, zo'n hele rij en de maan op de achtergrond. De binnenkant is in feite heel simpel, maar zo mooi en bijpassend!

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Nicole!

Angélique zei

Geweldig, heel feestelijk en kleurrijk.
Mooi ook de binnenkant.

Daphne zei

Haha, Rudopha the pinknose, hoe kom je erop!
Heel mooi vind ik je lucht en de volle maan.
2 Mooie kaartjes, je schiet al lekker op nu met je kerstkaarten.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes voor de nieuwe challenge met de leuke rendiertjes
groetjes ellen

Marjan zei

Superleuk, ook je vrouwelijk leader of the pack! Twee tegelijk maken is ook slim voor je voorraad! Mooie achtergrondjes maakte je en de stempel aand e binnenkant is zachtgrijs is heel gaaf en subtiel! ik vind je sneeuwmankaartjes hieronder ook heel erg gaaf!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaarten Nicole. Zo leuk dat RudolphA de slee mag trekken hihi. Heel mooi zoals je met inkt het tafereeltje vorm hebt gegeven en ook de binnenkant is een plaatje met die vage stempel afdruk.
Lieve groetjes Miranda

lostinpaper zei

This is so sweet Nicole, your blending is perfect!

Gerrina zei

Gave achtergrond voor de hele bende! Het ziet eruit alsof het een mooie dag is! Groetjes, Gerrina

Kaartenkraam zei

Wat super leuk bedacht Rudolfa the pinknosed reindeer, je moet er maar opkomen!
De kaarten zijn erg mooi, die achtergrondjes zijn prachtig gemaakt en het 'binnenwerk' ook heel tof!

groetjes van Ank

Femminde zei

Genoeg hertjes hier weer te zien op je blog!! Mooi gemaakt allemaal.
Ik ben helaas niet zover gekomen om je jullie stansjes uitdaging mee te doen. Het begin ligt al wel klaar. En ja mijn hertjes stonden een paar dagen te vroeg op het blog.
Wie weet lukt het nog en anders doe ik in 2023 wel weer met jullie mee. Het is altijd weer leuk om mee te doen.
En jij schiet ondertussen ook al lekker op met je kerstkaarten. Fijn!!
Fijne dag toegewenst!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Nicole,
Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt! Super mooie kerstman-met-slee-en-rendieren-stempel! Toffe kleuren, geweldig mooi uitgewerkt... ja, ok... Ik ben en blijf fan van jouw kaarten!
Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Ik zie dat ik deze helemaal gemist heb! Zo leuk dit tafereel. Mooi achtergrond heb je gemaakt..

Ellen zei

Wat een leuk idee om deze stempel te gebruiken voor de rendierkaart-challenge van DCL. Super mooie achtergrond ook!
En tot mijn grote verrassing vond ik jouw prachtige hert van de vorige challenge op de deurmat. Ik was al verliefd geworden toen ik je kaart op het blog zag maar in het echt is hij nog veeeeel mooier en inderdaad, wat een gepriegel, je hebt zelfs de kleinste puntjes weer ingelegd. Super bedankt voor die prachtige kaart Nicole! Hier door alle narigheid van het afgelopen jaar helemaal nog niet toegekomen aan de kerstkaarten. Hopelijk lukt het me nog om in de komende week een paar kaarten te maken.... Groetjes Ellen