Pagina's

zaterdag 20 augustus 2022

Swap Saturday #2022 pakket 3/2

Het is weer  robottijd vandaag! Oftewel Swap Saturday met het vrolijke robotpakket van Cornelie. In het pakket zat een setje lampjes en de opdracht voor vandaag luidde dan ook;

GIVE ME SOME LIGHT!

Dat doe ik graag natuurlijk! Ik had wel even koudwatervrees want met één setje lampjes moest het natuurlijk wel in één keer goed gaan. Ik heb 17 jaar bij Philips Lighting gewerkt dus lampjes hebben voor mij weinig geheimen.. maar toch! Ik heb een paar maanden geleden via Marktplaats de tekststempelset Watt's up van iemand overgenomen en deze tekstjes waren perfect om te combineren met de lampjes. De gaatjes waar de lampjes doorheen schijnen heb ik bekleed met vellum wat gekleurd is met alcoholmarkers. Het was even een gepriegel om alle draadjes onzichtbaar weg te werken maar met een fllinke rol plakband is ook dat goed gekomen. 



Stempels: Bots of Love - Heffy Doodle, Watt's up, interactive labels - MFT, Luau Party - Avery Elle
Stanzen: Tall snow globe - MFT
Inkt: Memento Tuxedo black, Versafine Clair nocture, Versamark ink - Tsukineko, Distress Mustard seed, Shaded lilac, Black soot, Vallainous potion, Carved pumpkin, Distress Oxide Villanous potion, Spices marmelade
 - Ranger 
Papier:  Bristol smooth - Strathmore, Basic white - SU
Verder: Copic markers, Glossy accent, EZ- light

Ik vind hem zelf zo leuk geworden! Moet mezelf er van weerhouden het knopje van de lampjes niet de hele tijd in te drukken. Het zou toch zonde zijn als de ontvanger dit kaartje krijgt met een lege batterij... Ik ben ook reuze nieuwsgierig naar het kaartje van Cornelie! Jullie ook? (KLIK)

Groetjes en een heel fijn weekend! Zaterdag 17 september is onze volgende Swap-saturday.

Nicole

17 opmerkingen:

Cornelie zei

Ooooo, leukerde leuke leuk!! Deze set heb ik ook in mijn handen gehad van What's Upp. Maar de teksten waren niet echt in verhouding tot de rest ;-) Maar dit is heel gaaf en ook de slinger met lichtjes en net nog even het tandwiel idee achter het paneel. Ik hou van deze details. Gave kleuren ook. Geweldig kaartje dus weer!X

Angélique zei

Wat een superleuke kaart! Die robotjes zijn zo schattig, maar met de lampjes erbij wordt het helemaal geweldig, de tekst is perfect erbij. Ik zou hem niet eens kunnen versturen denk ik, dan is het aanzetten van de lampjes nog onschuldig, hahaha.

Colien zei

Ja, wat een 'briljante' kaart, heel gaaf!! En je werkervaring bij Philips is altijd handig als je met verlichting aan de slag gaat, natuurlijk ;)
Fijn weekend, grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke robotjes en lampjes gave tekst heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een superleuke kaart is dit, Nicole. Hier zal iemand ongetwijfeld heel blij van worden (al kan ik me voorstellen dat je hem zelf zou willen houden).
Alles pas perfect bij elkaar. Ook weer een gave binnenkant! Chapeau!
xxx Margreet

Rhodé zei

Wat een toffe kaart! Die kleuren passen goed bij dit thema. De lampjes heb je prachtig in de kaart verwerkt. En een hele lading teksten op je kaart zonder dat het overdadig wordt. Echt een topjaar!

Rhodé zei

Topkaart bedoel ik natuurlijk....!

GerJanne zei

Ah wauw, ook bij jou weer een geweldige kaart. Zo gaaf met de lampjes erin, dat vergat ik nog bij Cornelie te schrijven. Echt helemaal leuk en de binnenkant ook weer top. Gewoon een 'brilliant' kaart

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh superleuk weer. Zo gaaf dat die lampjes het echt doen en dan die leuke teksten en grappige robotjes erbij. Ik zit haast met mijn neus tegen het scherm hihi.
Leuke swap weer en jullie hebben allebei een superleuke kaart gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Ook al zo'n toffe kaart, echt leuk met de lampjes, echt eentje voor stoere jongens

Kaartenkraam zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt. Allereerst de mooie kleurencombi die me zeer aanspreekt. De vrolijke robotjes doen het er goed op en de teksten passen er perfect bij. Zo leuk ook met die lampjes.

groetjes van Ank

Femminde zei

Oh wat ben je weer heerlijk los gegaan. Helemaal top geworden met al die prachtige details. En dat die lichtjes het doen is echt geweldig.
Fijne zondag verder!!
Groeten van Femminde

martina's kaartjes zei

wauw, wat een geweldige kaart het je gemaakt ! helemaal top ! met lichtjes ben ik zelf nog niet aan de slag gegaan, maar wie weet komt dat nog ....
grtjs, martina

Daphne zei

Lang geleden maakte ik ook een lichtjes kaart, maar ik vond het héél veel werk en het lukte niet altijd in de lichtjes aan te krijgen.
Toen maakte ik een beetje af, hihi.
Deze kaart van jou is echt zo verschrikkelijk leuk.
Als je er zelf ook zo blij van wordt zou ik hem naar mezelf opsturen, whahahaaaa.

Kekke Kaarten zei

Nou, de tekst op je kaart zegt het zelf al: Briljant!! Wat een gave kaart. Super kleurencombinatie en dan natuurlijk die lampjes! Een super leuk detail. Dat had Cornelie leuk bedacht voor jullie pakket😃…
Groetjes, Gerjon

lostinpaper zei

Oh, and it lights up too!!!!

Holly zei

Jij bent ook Brilliant!! To cute for words!! Kunstwerk!
Ik zou ook steeds op dat knopje willen drukken..LOL!