Pagina's

zondag 28 augustus 2022

Dutch Cardlovers Challenge #362

De zomer is weer op zijn einde en we starten vandaag weer met een nieuwe Challenge op het Dutch Card Lovers blog. Anja heeft een techniek gevonden waarbij je de bovenste laag papier scheurt, oprolt en zo iets onthult wat er onder ligt. Klinkt ingewikkelder dan ik het bedoel. Kijk daarom vooral ook even op het DCL blog voor de uitleg en voorbeelden. 

Mijn kaartje is nog steeds in zomerse sferen. Ik kreeg namelijk net een nieuw papierblokje binnen wat ik besteld had met allerlei strand en zee printjes. Het leek me perfect om voor deze challenge te gebruiken samen met wat mooie schelpen. Want strand, zee en schelpen daar wordt volgens mij iedereen blij van!


Ik was zo lekker aan het kleuren dat ik ook voor de binnenkant nog wat schelpen over had. Het papier blokje heeft een groter formaat zodat je er ook slimline kaarten mee kan maken of zoals hier, nog genoeg papier over houdt voor de binnenkant. En schrijven doe je dan gewoon in het zand ;-)

Stempels: Seashells, Seas the day - Honey Bee stamps
Stanzen: Seashells, Seas the day 
Inkt: Memento tuxedo black, Versafine Clair nocture - Tsukineko
Papier:  Basic white - SU, Vitamin Sea - Honey Bee stamps
Verder: Copic markers, Crystal drops Ivory seashell - Nuvo

Ik vermoed dat jullie allemaal super veel zin hebben om weer met de DCL challenges aan de slag te gaan dus ik kijk vol verwachting uit naar jullie inzendingen. 
Meedoen kan tot en met vrijdag 16 September.  Op het blog van DCL vind je alle voorbeelden van het design team en hier kun je ook je kaartje linken.  Klik op het logo hieronder voor alle details en voorbeelden. 


Heel veel succes en een zonnige zondag!

Nicole

19 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke techniek en een erg mooi kaartje, Nicole!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stempels en de leuke techniek
groetjes ellen

Angélique zei

O, wat een gave kaart! Superleuk met dat opgerolde dp.
Ik vrees dat ik het wat tijd betreft niet ga redden om mee te doen, maar hij is zo leuk dat ik er misschien wel wat tijd voor moet maken, haha.

Margreet zei

Leuke techniek en je hebt er een gave strandkaart mee gemaakt. Met natuurlijk een binnenkant die even mooi is als de buitenkant.
Fijne zondag.
xxx Margreet

Rhodé zei

Mooi, die schelpen! Ik vraag me stiekem wel af of dat scheuren in 1x goed gegaan is;). Bij mij zou dat volgens mij 3x mislukken. Het is wel een leuke techniek!

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuk idee. Geweldig mooi met die schelpen erbij. Ik vind scheuren ook meestal lastig, dus ben benieuwd of het me gaat lukken. Groetjes Marja

Colien zei

Leuke uitdaging weer en jouw zomerse kaartje is erg geslaagd!
Mooi dat je aan de binnenkant ook gescheurd hebt...
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke challenge en je hebt een mooie "zeekaart" gemaakt Nicole. Gaaf zoals de schelpen tevoorschijn komen, net zoals soms gebeurt als het zand wegspoelt met terugtrekkende golven. Leuke teksten ook weer.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Wat een mooie zomerse, vakantie kaartjes hele mooie kleuren. TOP.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb er weer zin in om mee te doen en deze techniek had ik al een paar keer voorbij zien komen. Dan neem ik me voor om het uit te proberen en dan blijft het bij een voornemen. En nu moet ik wel! (nou ja, moet....)
Jouw voorbeeld is heel leuk met de schelpen. De teksten zijn ook gaaf!

Danielle zei

Dat papierblokje vind ik op èèn of andere manier perfect voor deze challenge, dat had je goed getimed :-) Een heel mooi voorbeeldkaartje!

Marjan zei

Heel mooi is jouw voorbeeldkaart met het zand en de prachtige schelpen! Doordat het blauwe papier door het scheuren een witte rand krijgt lijkt dat net het schuim op de golven, tof! Gaaf ook die binnenkant weer gedaan, Nicole!

Gerrina zei

Ik had deze al eerder in grote getale op FB gezien en het lijkt me een super leuke techniek! Jou kaart lijkt door de witte kleur bij het scheuren en oprollen echt op een golvende zee... ; mooi! Groetjes, Gerrina

Aletta zei

Mooooiiiee kaart, superleuke techniek

Femminde zei

Wat een super leuke uitdaging. En je uitwerking is weer heel erg tof geworden.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

anja curvers zei

Echt weer een prachtig exemplaar hoor en wow gaaf met die gescheurde randen waardoor het water lijkt.

Holly zei

Prachtig!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje Nicole, het zee-thema past mooi bij de scheurlijnen! 🌺☕️

Cornelie zei

Prachtige kaart, stempels en kleuren!!