Pagina's

woensdag 31 augustus 2022

KKT 2022-8 Lichtgeel - Grijs

Wat was ik aan het twijfelen... zal ik weer meedoen? Ik vond het zo een lastige kleurencombinatie! Ik gebruik zwart, grijs en wit altijd als 'extra kleuren' (ja ik smokkel soms een beetje..) maar bij deze combi hield ik alleen het geel over als kleurtje... hmm... 

En toen ging er opeens een lampje branden! Letterlijk... 
ik zag de grijze muur met de lampjes op het moodboard en dacht hey.. dat kan ik wel! Ook bedacht ik dat zilver best voor grijs kon doorgaan.. toch?! 


Ik had zelfs nog een heel oud stempel setje met lampjes, dat heb ik voor de binnenkant gebruikt.  

Stempels: Whatt's up - SSS, Slang gang - Paper Smooches, Whatt's up - MFT
Embossing folder: Stampin Up!
Stanzen: Mini stars party - SSS, Lightbulb - MFT
Inkt: Versafine Clair nocture - Tsukineko, Sunflower - Lawn Fawn
Papier:  Basic white - SU, Smokey Shadow - PTI, Lemon drop - MFT, Sticky note, Silver foil - Lawn Fawn
Verder: 

Later bedacht ik dat muisjes met kaas ook leuk waren geweest voor deze combinatie! Nou, ja, de grijze kleur blijft staan dus die muizen moeten misschien bij de volgend KKT iets anders eten ha ha. Ik kom natuurlijk graag even langs gehopt bij alle KKTers. Hop je ook mee? Klik dan HIER

Groetjes en bedankt voor je bezoekje!
Nicole

27 opmerkingen:

GerJanne zei

ha Nicole,
wat een top idee en wat goed dat er een lampje ging branden! Het is een heel gaaf kaartje en zilver kan zeer voor grijs doorgaan.
De binnenkant is ook weer geweldig!

Sarah zei

Je licht ging branden! Wat een geniale uitvoering, super tof. Je tekst erbij tovert een glimlach bij mij. Benieuwd of het volgende keer muizen worden bij jou of ga je er onderuit muizen...Hihi x groetjes

Je@net zei

Super gaaf kaartje voor deze uitdaging!

Jantine zei

Wat een geweldige kaart met die lamp, Nicole! En muizen met kaas, natuurlijk. Dat ik daar zelf ook niet aan heb gedacht :-)
Maar dit is in elk geval een heel tof kleurenkaartje!
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Jouw lampje ging bij mij niet branden, want ik had meteen mijn roos in gedachten. Ook ik heb zilver gebruikt ipv grijs. Jouw kaartje is weer prachtig met een mooi binnenkantje!
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

prachtige stoere kaart, hou ik wel van
Ik doe vanaf deze maand ook terug mee met de KKT.

grtjs Claudia

Marieke zei

Leuk hoor! Ik heb bij Yana ook eens een serie gezien met licht was ook super leuk!

Angélique zei

Een heel gave kaart heb je gemaakt ondanks je twijfels. Het zijn gave lampjes.

Daphne zei

Jaaaaaa, leuk! Hele gave kaart is dit vind ik.
Wat goed bedacht.
En dat van die muisje had ik nooit prijs gegeven, dat kan je mooi gebruiken voor de volgende keer.

Wilma zei

Wat een PRACHTIG idee Nicole met dat lichtje.....echt een PRACHTIG kaartje.
Liefs Wilma ☺☺☺

!neke zei

Gave kaart !!!!
Groeten Ineke

Anita van Deur zei

Grandioos wat een super leuk idee, je kaart is prachtig!!

Femminde zei

Ja was zekr geen makkelijke combi maar is jou prima gelukt. En ik hoor dat je alvast inspiratie hebt voor de volgende keer.
En deze is ook gewoon super en die binnenkant is ook tof. (ook leuk voor een voorkant)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Colien zei

Wat goed dat je je liet inspireren door het moodboard, echt een heel gave kaart is het geworden! Ben nu wel benieuwd wie je stevig gaat ondervragen onder die felle lamp, haha.
grtz Colien

PIKO hobbyblog zei

wat een gave stoere kaart zeg en helemaal de kleurencombi van het KKT.
Groetjes,
Pia

Marfien zei

top! kaartje, gaaf idee en ja die muizen eten idd alles dus dat zal het probleem niet zijn

Nancy Soetaert zei

je kaart is super, zo leuk met die tekst er bij! goed idee om je zo te laten inspireren door de kleurenfoto!
groetjes
Nancy

Laurespage zei

Een hele originele, mooie kaart laat je ons weer zien. Tot morgen.
Laurette

Nelleke zei

Wat een leuke kaart, de kleuren perfect gebruikt, en je twijfelde om mee te doen. Bij het KKT gebruik ik ook vaak wit en zwart om het geheel wat pittiger te maken. Groetjes, Nelleke

Rhodé zei

Tof gedaan! Leuk ook met die steentjesachtergrond.

Nancy zei

Hey Nicole,

Sorry dat ik het je moeilijk heb gemaakt met mijn kleurencombo maar geloof me... Ik wist ook absoluut niet wat ik er zelf mee aan moest... Heb dus ook heel lang nagedacht...
Maar wat ben ik super blij met jouw kaart! Goed dat je inspiratie gevonden hebt in mijn moodboard... haha! Ik vind ze weer geweldig, ook de binnenkant en de omslag er bij. Elke kaart is bij jou steeds een feestje op zich...
Nu al benieuwd naar wat je volgende keer weer maakt...

Liefs,
Nancy

Kekke Kaarten zei

Ik heb deze challenge even over het hoofd gezien (volgens mij heb je mij er nog op geattendeerd :-/.... maar ik vind je kaart fantastisch leuk bedacht. Leuk dat de lamp er zo uit knalt op je kaart. Hij is goed gelukt!
Groetjes, Gerjon

Gerrina zei

Ik vind 'm super mooi! Gelukkig dat dit lampje ging branden! En best toepasselijk; Eindhoven word altijd met lampjes verbonden... Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

Geweldige kaart heb je gemaakt ! Heel erg geslaagd en grappig, mooi
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs, Martina

Danielle zei

Ja, deze kaart is geweldig voor de kleurencombinatie! Heel origineel en weer mooi uitgewerkt!

Holly zei

OH wat leuk bedacht en die teksten ook!!

Cornelie zei

Super tof!!!!