Pagina's

dinsdag 23 augustus 2022

Liftchallenge #172

De vakantiestop is alweer voorbij en we starten vandaag met een liftkaartje van Cornelie. Ze heeft onderstaande kaart van Mindy uitgekozen en de bedoeling is om een gestreepte achtergrond te maken en je sentiment strip in te kleuren. Het materiaal mag je zelf verzinnen maar de layout moet gebaseerd zijn op deze kaart. 

Streepjes!

In het voorbeeld zijn de streepjes met copics gezet maar ik heb een heel oud stempelsetje van Papertrey Ink hiervoor gebruikt. Voor mijn tekstje heb ik zelf met een copic liner een bannertje getekend en die ingekleurd met mijn copics. De rest van het tekstje heb ik op één van de citroenen gestempeld. 



Natuurlijk heb ik ook nog wat frisse fruitigheid aan de binnenkant toegevoegd... 


Stempels: Be Zesty - Avery Elle, Super stripes - PTI
Stanzen: Be Zesty - Avery Elle, Precision layering A2 - Spelbinders, Svalloped basic edge - MFT
Inkt: Versafine Clair Nocturne - Tsukineko, Peachy keen, Freshly cut grass, Butter, Sunflorer - Lawn Fawn, 
Papier: Neenah solar white - Crafters Companion, Harvest gold - PTI
Verder: Glitter drops Yellow bird - Nuvo, Copic markers 

Ik weet zeker dat jullie allemaal staan te trappelen om weer mee te doen met de lift challenge. Dus ik kijk uit naar alle vrolijke streepjes die we gaan zien! Je kaartje kun je zoals altijd linken op het Liftchallengeblog waar je ook de prachtige voorbeelden van Marjan, Cornelie en onze gastdesigner kunt bewonderen. Je vind hier ook de prijzenpagina waar de winnaar een prijs mag uitzoeken. Insturen kan tot vrijdag 23 september en op maandag 26 september hoor je van ons wie deze prijs gewonnen heeft.

Heel veel succes en vooral plezier met deze lift!!
Nicole

14 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt, heel fris en fruitig (letterlijk en figuurlijk) en ook de binnenkant is weer niet vergeten, super gedaan!

Gerrina zei

Wat een heerlijk zonnig-zomerse lift! Het is echt een kaart om vrolijk van te worden! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Heel leuke uitdaging weer en jouw gave kaart ziet er zo zonnig uit, fantastisch!
grtz Colien

GerJanne zei

Hey Nicole, wat een heerlijke zomerse lift heb je ervan gemaakt. Handig, he een stempel met streepjes. Maar die van Marjan en Cornelie zijn ook gaaf. Allemaal heel verschillend.
Je binnenkant is ook weer een feestje. Voor jou is het de gewoonte, ik denk er gewoon niet aan. Ben al blij als de voorkant goed gelukt is ;-)

Cornelie zei

Te gek je kaart en weer helemaal af! Love it! X

Marjan zei

Heel gaaf jouw frisse en fruitige kaart, jouw stijl is hier ook zo herkenbaar weer! Mooi bannertje gemaakt en ja, die binnenkant, altijd zo'n mooie toevoeging! Ik doe het tegenwoordig ook wel vaker (door jou geïnspireerd), maar lang niet altijd.

Rhodé zei

Heerlijke, vrolijke kaart! Hier wordt je toch gelijk blij van?! Ik hoop komend jaar weer wat vaker met challenges mee te kunnen doen. Deze zou ook leuk zijn. Wie weet!

Creaellenknutselsite zei

wat een zonnig kaartje met het lekkere sapje erop en de citroentjes leuke kleurtjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een gave, fris en fruitige kaart, Nicole. Prachtige strepen heb je gemaakt en een mooi labeltje.
xxx Margreet

Je@net zei

Leuke uitdaging en een erg mooie kaart in die frisse kleurtjes!

Daphne zei

Ik word er helemaal vrolijke van, van het origineel maar zeker ook van jouw kaartje.
Ik ga het opschrijven, wel graag weer meedoen.

Kekke Kaarten zei

Dit kaartje heeft écht de WOW-factor!! En het staat bij mij op tafel te shinen :-))) Alle details op dit kaartje zijn geweldig en dan de kleurtjes, heerlijk fris en letterlijk fruitig ;-) Het zal voorlopig nog op tafel pronken.
Ik ga eens kijken naar alle voorbeelden voor de challenge en eens iets bedenken met _______ jes.
Groetjes, Gerjon

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een plaatje. Ik ben dol op de geur en smaak van citroenen, zo fris en fruitig. Dat gevoel krijg ik nu ook bij jouw gave kaart Nicole. Een toppertje!
Lieve groetjes Miranda

Holly zei

Super leuke en vrolijke kaart citroenen zijn zo leuk ook..las het verkeerd dacht ik ken die set van PTI helemaal niet maar zie nu dus dat hij van Avery Elle is! LOL!