Pagina's

maandag 10 juni 2019

MFT Color challenge #118

Lekker zo een vrije Pinksterdag! Zeker als het zonnetje schijnt. Ondanks het mooie weer toch even mijn hobbykamer in gedoken en een kaartje gemaakt met de kleuren van de MFT kleurenchallenge. Ik heb drie verschillende  sets met bloemen-stempels gecombineerd en een paar er van in de achtergrond gestempeld in grijs terwijl ik de andere bloemen in kleur heb gestempeld. Het was best nog even puzzelen waar ik de achtergrond stempels moest stempelen want dat moest ik doen voordat ik de diecuts vast kon lijmen. Een paar van de bloemen heb ik opgehoogd met foamblokjes net als het tekstje. En natuurlijk een paar Nuvo drops om het af te maken. 



Wat extra bloemetjes gestempeld voor de binnenkant en een bijpassend vlopje.



Stempels: Birthday messages - ME, Sketched flowers, Flashy florals, Fall flowers- MFT
Stanzen: Flashy florals, Fall flowers - MFT
Inkt: Cilantro, Hippo, Wild rose, Chilli pepper, Ballet slippers, japaleno, Lobster - Lawn Fawn, Calypso coral - SU!, Berry sorbet - PTI
Papier: Whisper white- Stampin Up!, Cilantro - Lawn Fawn, 
Verder: Glitter drops silver moondust - Nuvo

Groetjes! Nicole

Challenge: MFT Color challenge #218


19 opmerkingen:

Maria V zei

Helemaal mooi en gezellig kaartje. Hier wordt je vrolijk van.

Marieke zei

Wat een leukerd! grappig dat de jouwe heel anders is dan de mijne. Fijne avond

Nancy Soetaert zei

Wat leuk gemaakt!

Je@net zei

Wauw...wat is dít een mooie kaart, Nicole!

Mariken zei

Geweldige kaart! Mooi, die kleuren, de bloemen, de voor- en binnenkant, helemaal àf. En wat lees ik nou, wat suoerleuk dat je in het DT zit van DCL! Gefeliciteerd en heel veel plezier! Xx

Marjolein zei

Gave bloemen, mooie kleuren... ik ben verliefd op je kaart! Supermooi.

Groeten Marjolein

Sarah zei

Wauw! Indrukwekkend. Super mooi!

GerJanne zei

Hel mooi, Nicole. Super die grijze achtergrond die er zo perfect bij past!

lostinpaper zei

Beautiful!! These colours make me so happy and you have rocked this one!

Marjan zei

Schitterende kaart, Nicole!!

Margreet zei

Superleuk dat je in het DT van DCL zit, proficiat!
Prachtig kaartje in de pasteltinten.
xxx Margreet

Colien zei

Mooi kaartje, lekker fleurig!
grtz Colien

Danielle zei

Wat is dat toch met jouw kaartjes?? Zelfs al zou ik ‘m precies zo namaken dan nog wordt ie niet zo mooi als deze ;-) Echt mooi gedaan, mooie kleurencombinatie en leuk gestempeld!!

Gerrina zei

Weer zo mooi gecombineerd! Eb heel mooi de ondergrond zo mooi in grijs bestempeld! Fijn dat jij ook genoten hebt! Nu vandaag nog wat zon en iedereen is weer vrolijk... Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Wow, wat is dit mooi! En helemaal af met de bijpassende binnenkant en envelop!

Ellen zei

Ohhhh wat mooi! Prachtig die grijze achtergrondbloemen en dan die gekleurde diecuts erop.

Cornelie zei

Prachtige kleurtjes. Wat ben jij daar toch goed in, stempelen, heerlijk!! Super mooi compleet setje!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kleuren-combi en een hele gave kaart weer Nicole! Daar word je heel vrolijk van!

Ellen zei

Jaaaaaa!!! Gevonden! Deze mooie kaart is nu van mij ;-) Het was even zoeken, maar ik heb 'm gevonden. Kwam trouwens tijdens m'n zoektocht heel veel kerstkaarten tegen bij jou. Ik heb er al nul (je echt: zero, nada) gemaakt. In ieder geval superbedankt voor het mooie, lieve kaartje dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Reken maar dat ik er een mooi jaar van ga maken! Fijne zondag xxx