Pagina's

zondag 23 juni 2019

Dutch Card Lovers Challenge #314

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge van de Dutch Card Lovers. Deze keer heeft Marjan de challenge verzonnen en het is de bedoeling om met onderstaand kleurenpalet te werken. Behalve het grijs en geel vond ik het hout wel leuk om mee te nemen in mijn kaart net als het gezellige huiselijke sfeertje wat je op de foto's ziet. 

Het kleurenpallet;






Mijn kaart; 




En de binnenkant. 



Stempels: Coffee and you - Reverse Confetti, Coffee break - MFT
Stanzen: Wonky stitched rectangles - MFT, rectangle stitched framelits - SU!
Stencil: Radiating rays - MFT
Inkt: Memento black - Tsukineko, Distress Oxide fossilized amber, Squeezed lemonade - Ranger
Papier: Whisper white, houtpapier- Stampin Up!, Bristol smooth - Strathmore. Knock on wood - Lawn Fawn
Verder: Glitter drops Yellow bird - Nuvo, Copics

Je kunt met deze challenge natuurlijk alle kanten op dus ik ben benieuwd wat we allemaal gaan zien! Klik op het logo hieronder om direct naar het DCL challengeblog te gaan voor alle details. 



Wij zijn zelf afgelopen nacht naar Zuid-Frankrijk vertrokken dus ik weet niet hoe mijn wifi verbinding de komende twee weken is maar als het lukt kom ik zeker even kijken naar alle creaties met dit zonnige kleurenpallet! 


Groetjes! Nicole

8 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaart heb je met deze kleurencombi gemaakt, Nicole.
En een fijne vakantie gewenst!

Colien zei

Superleuke challenge en jouw kaartje is fantastisch, erg gaaf!
Fijne vakantie!
grtz Colien

Dotty Jo zei

Another beautiful card! Jo x

Rhodé zei

Jij hebt echt goed naar het kleurenpalet gekeken! Erg leuk om het hout ook op je kaart te verwerken. Ik zag al supermooie voorbeelden bij DCL. Een hele toffe challenge.
Geniet van je vakantie!

GerJanne zei

Hoi Nicole,
wat heb je een gezellig kaartje gemaakt! Allebei de tafereeltjes zijn enig! Geweldig die binnenkant. Lekker Zuid-Frankrijk! Is het daar goed te doen met de hitte?? Geniet van je vakantie! Boeken mee?? Of knutselspullen?

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een geweldig leuk kaartje weer Nicole.. Mijn commentaar wordt en beetje ééntonig hihi.. Je maakt er altijd iets moois van! Fijne vakantie!!

Gerrina zei

Lief, tikkie stoer en zo leuk dat het een verhaal lijkt te vertellen! Weer heel anders als in de vorige post; zo blijft het heerlijk te kijken wat je telkens verzint :) Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Ik vind jouw kaart super, heel goed gedaan aan de hand van de kleurenkaart!