Pagina's

zaterdag 22 juni 2019

Cornelie & Nicole's Swap Saturday #24



Ja hoor, het is weer Swap Saturday vandaag. Alweer de laatste uitdaging met dit lente pakketje.
De uitdaging voor vandaag is 3 x 10 x 10 oftewel; 3 kaartjes van 10 bij 10. Omdat ik de stencil uit het pakket nog niet gebruikt had wilde ik daar heel graag iets mee doen. Ik heb van Nuvo mousse in verschillende kleurtjes en deze waren perfect om eens met dit stencil uit te proberen. Ik ben niet zo een held met mixed media maar dit soort strakke vormen met een metalic laagje mousse zijn helemaal mijn ding. Het resultaat als je het stencil wegtrekt is als het openen van een cadeautje, zo gaaf!  
Ik had ook nog wat vlindertjes en lint over in het pakket dus de kaartjes waren snel gemaakt. 











Na het op maat snijden heb ik van ieder achtergrondje een restje achtergehouden voor de binnenkant. 



Ik vergeet vaak hoe leuk het is om met stencils te werken dus ik ben blij dat ik er weer eens mee aan de slag ben gegaan. Nu naar Cornelie om te kijken wat zij gemaakt heeft! De volgende keer zijn we er weer met een nieuw pakket. 

Groetjes & tot morgen, dan ben ik er weer met de nieuwe DCL uitdaging!

Nicole

Het pakket


9 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een supergave kaartjes heb je gemaakt, Nicole. Ik vergeet inderdaad ook altijd om met stencils te werken. Even onthouden dus!
Fijne zaterdag!
xxx Margreet

Cornelie zei

3 regelrechte beauties!! Echt wauw, wat heb je dat mooi gedaan. Ik was wat aan het worstelen en er kwam niet uit wat ik hoopte, maar ik wist gewoon dat jij iets prachtigs zou maken. Onwijs mooi gedaan!!
Geniet van de zon en binnenkort stuur ik het nieuwe pakket op!! Yeehhh!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige kaarten Nicole. Gaaf zoals je met mousse en stencils gewerkt hebt en ook de binnenkant is weer een plaatje. Dat maakt het toch wel helemaal àf. Dank je voor de inspiratie.
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Wauw...wat zijn je kaartjes mooi geworden, Nicole. Vind de vlinders al helemaal prachtig, maar wat je met het stencil gedaan hebt is ook super gaaf zeg!

Rhodé zei

Wat een toffe kaartjes! Het lijkt me niet eenvoudig om iets bij die mooie vlinders te bedenken. Maar je hebt het prachtig gedaan met die mooie achtergrondjes. Ik was vanavond juist bezig met vlindertjes. Misschien ga ik je ideetje wel liften. Hij is zo leuk!

GerJanne zei

Ze zijn echt super, alle drie! Die vlinders zijn prachtig en leuk dat vellum erbij! EN de binnenkant ook weer! Heel tof! Tot morgen!

lostinpaper zei

Perfectly created, with so many wonderful details. They are beautiful each and every one!

Gerrina zei

Mooi die strakke achtergronden! Hoezo niets voor jou; ziet er super uit... En het contrast net de delicate en elegante vlinders is super! Kortom 3 mooie kaarten weer! Jij haalt echt het beste uit zo'n pakket... Groetjes, Gerrina

Kaartenkraam zei

Wat een geweldig leuke serie kaartjes. Grappig ook die lintjes en zo leuk zoals jij de binnenkant van de kaart ook altijd versiert!

groetjes van Ank