Pagina's

zondag 9 juni 2019

Dutch Card Lovers Challenge #313

Vandaag mijn eerste voorbeeldkaart voor de Dutch Card Lovers challenge. Best spannend maar natuurlijk een grote eer dat ik gekozen ben voor in het designteam! De challenge voor vandaag is de schets van de allereerste challenge. Alweer 10 jaar geleden!! Dat vraagt om een feestje natuurlijk. Een tropisch feestje in mijn geval. En al zien de vogels op mijn kaart er een beetje uit alsof ze rare pilletjes hebben geslikt, ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is. Ze zijn gewoon heel blij met het 10-jarig bestaan van DCL! 





En de binnenkant.... 



Stempels: Toucan do it - MFT
Stanzen: Toucan do it - MFT
Inkt: Distress Oxide - Squeezed lemonade, fossilezed amber, spiced marmalade, worn lipstick, Wilted violet - Ranger, Versafine onyx black - Tsukineko
Papier: Whisper white, basic black - Stampin Up!, Bristol smooth - Strathmore
Verder: Crystal drops Honey gold - Nuvo, Copics, Sequins, Glossy accent, shape sprinkles - Doodlebug

Het achtergrondje heb ik geblend met distress oxide inkt. Het is soms lastig om van paars naar oranje te gaan, je krijgt dan een bruinachtige mengkleur. Om dat op te lossen zet ik er altijd een klein beetje roze tussen. Het oranje blend namelijk wel mooi met roze en het paars ook, je krijgt dan een mooiere overgang.  

Ik hoop natuurlijk dat jullie massaal mee gaan doen met deze jubileum-challenge wat er zijn ook hele leuke prijzen te winnen. De details en schets vind je hier... (KLIK)

Groetjes & veel succes! 

Nicole

17 opmerkingen:

anja curvers zei

Zo’n leuke uitwerking van de sketch Nicole en zo blij dat je ons team komt versterken zo leuk om met je samen te werken. Een fijne zondag nog.

Je@net zei

Gefeliciteerd, Nicole, erg leuk dat je het DT van DCL gaat versterken. En wat een mooie kaart heb je gemaakt als binnenkomer, super. Veel succes en plezier!
Fijne pinksterdagen!

Cornelie zei

Super terecht dat jij bent uitgekozen. Je maakt zulke mooi kaarten! Prachtig en zo leuk met die vrolijke vogels! En die binnenkant dan!!
Veel plezier bij DCL!

Larissa zei

Ik snap wel dat ze jou in het team willen! Wat een binnenkomer met zo’n te gek kaartje! Wauw. Echt heel tof.
Zo mooi hoe het geblend is met de mooie kleuren. En die toucans, helemaal leuk.
Veel plezier in het team!

Marjan zei

Heel blij zijn we met jou! Je weet dat ik fan ben van je kaarten en fijn dat de andere dames dat ook vinden. Gezellig dat je erbij bent!
Deze kaart met de "geluksdronken" vogels is een gave aftrapper!

Colien zei

Superleuk dat je in het DT zit van DCL, proficiat! En wat een toffe start maak je met deze kaart, erg gaaf! Ik ben dol op sketches, dus ik zet em op mijn lijstje....
grtz Colien

Margreet zei

Proficiat dat je gekozen bent om designer bij DCL te worden, Nicole.
Je 1e kaartje is heel mooi én leuk geworden met die doldwaze toekans.
Bedankt voor je tip om roze te plaatsen tussen paars en oranje.
xxx Margreet

Jolanda zei

Zo gaaf dat je bent gekozen voor het design team!!! Gefeliciteerd!
Jouw kaart is echt weer helemaal top.

Danielle zei

Oh Nicole, wat leuk jij ook in het DT van de Dutch Card Lovers! Ik begrijp dat wel, vind je kaartjes altijd toppers. Deze ook weer, echt zo leuk! En wat een goede tip, dat roze. Fijn weekend nog!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke binnenkomer Nicole. Gefeliciteerd dat je het DCL-team mag gaan versterken, dat is jou zéker toevertrouwd ;)
Gave kaart, lekker vrolijk zowel aan de binnen- als de buitenkant.
Lieve groetjes Miranda

Rhodé zei

Gefeliciteerd met je plek in het DCL-team! Je hebt gelijk een prachtige kaart gemaakt. Inderdaad geen eenvoudige sketch. Maar je hebt het er goed vanaf gebracht;) Die vogels zijn erg grappig en maken er direct een vrolijke kaart van!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Echt een geweldig leuke en vrolijke kaart Nicole! En super leuk om dit nieuwe avontuur met jou (en natuurlijk de andere dames) te mogen begonnen 😊Groetjes, Yvonne

Gerrina zei

Helemaal leuk dat je het team daar gaat versterken! Echt een DT voor jou! Ik dacht niet aan pillen, maar gelijk aan een feestje bij deze swingende vogels en mooie kaart.En die tip met het mengen...dat heb ik ook steeds gedaan als het naar bruin mengde. Fijne Pinksteren!

martina's kaartjes zei

hahaha, helemaal leuk kaartje is het zo geworden! mooie achtergrond, verrassende binnenkant
de vogels kwetteren opgewonden, leuk is dat allemaal
grtjs,martina
x

Ellen zei

Super leuke en feestelijke kaart Nicole, mooie kaart om te beginnen bij DCL.
Super leuk om met je te gaan samenwerken, ik ben al jaren fan van jouw mooie kaarten. Kom maar op met die uitdagingen....
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Gefeliciteerd met je DT schap bij DCL.Ik vind de voorbeelden van het team altijd van hoog niveau! EN daar pas jij wel bij.
Deze 1e kaart is heel leuk!! Lekker sprekende kleuren! Veel plezier in het team!

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met je DT schap bij DCL en heel veel plezier me de andere dames Nicole je eerste challenge voorbeeld kaart is een prachtig begin!
Groetjes Gerie