Pagina's

donderdag 31 mei 2018

Utopia Bloghop nieuwe catalogus


Morgen is het eindelijk zo ver. De release van de nieuwe Stampin-Up catalogus! Met mijn Stampin Up team Utopia laten we je via een bloghop zien welke leuke producten er allemaal in deze nieuwe catalogus staan. 
Mijn oog viel meteen op de Serene Garden bundel. Jullie hebben hem vorige week ook al hier op mijn blog voorbij zien komen maar vandaag dus wederom vier projecten met deze prachtige set. 




Bij de stanzen zit een embossingstans en een stans waarmee je slechts enkele bladeren uit de afbeelding stanst. Ik vind dat zo cool! Met deze techniek heb ik deze eerste kaart gemaakt.



Stempels: Serene garden, Crafting forever - Stampin Up!
Stanzen: Garden scene, stitched shapes framelits- Stampin Up! 
Inkt: Versafine, Coastal cabana, Tranguil tide - Stampin Up!
Papier: Glitter zilver, Whisper white, Coastal cabana, Tranquil tide, Powder pink - Stampin Up!
Verder: Glitter drops zilver moondust - Nuvo, Sequins

In dit doosje zitten twee theelichtjes maar je zou het ook kunnen maken als bedankje op een bruiloft met wat bruidsuikers erin. 



Stempels: Serene garden, Jar of love - Stampin Up!
Stanzen: Garden scene, stitched shapes framelits- Stampin Up! 
Inkt: Powder pink, Tranguil tide - Stampin Up!
Papier: Glitter zilver, Whisper white, Coastal cabana, Powder pink, Nature's poem DSP - Stampin Up!
Verder: Glitter drops Emerald city - Nuvo, Lint - Stampin Up!

Hier heb ik de stempels ingekleurd met mijn Stampin blends en wat copics. Het achtergrondje gestempeld met het takje uit de set.



Stempels: Serene garden, Waterfrond - Stampin Up!
Stanzen: Garden scene - Stampin Up! 
Inkt: Powder pink, Soft Sky, Coastal cabana, Crisp cantaloupe - Stampin Up!
Papier: Glitter zilver, Whisper white,  Powder pink - Stampin Up!
Verder: Stampin blends - Stampin Up!, Copics, Glitter drops zilver moondust - Nuvo, Sequins



De laatse van mijn kaarten is een wat meer ingetogen one-layer kaart. Ik heb op aquarel papier gestempeld en daarna met de Aqua painter en de inkten ingekleurd. 



Stempels: Serene garden, Beautiful day - Stampin Up!
Stanzen: Garden scene - Stampin Up! 
Inkt: Powder pink, Soft Sky, Crisp cantaloupe, Coastal cabana, Crisp cantaloupe, Tranquil tide, Soft Suede, Sahara Sand - Stampin Up! Versafine
Papier: Granite grey - Stampin Up! Watercolor paper - Ranger
Verder: zilveren gelpen - Uniball

De Serene Garden bundel vind je op pagina 166 in de catalogus. Bestellen of een catalogus ontvangen? Zie de informatie hierboven onder het tabje 'SU! Workshops en bestellingen'. De pdf van de nieuwe catalogus vind je vanaf morgen aan de rechterkant op mijn blog, klik op de cover om hem te downloaden. 

Je komt als het goed is vanaf Yvonne, hieronder de link om verder te hoppen naar Marlieke voor nog veel meer Stampin Up! inspiratie. Veel plezier!!



Groetjes, Nicole


17 opmerkingen:

Marieke zei

Stijlvolle kaarten in een mooie kleuren combinatie!

Marlieke zei

Wauw! Wat een inspiratie! Erg mooi gedaan!

Freubelparadijs zei

He bah, deze stempelset stond absoluut niet op mijn lijstje. Maar je raadt het al. Jouw voorbeelden hebben me geinspireerd. Ontzettend mooi en deze set ga ik dus zeker kopen.

Susan zei

Jeetje, jij maakt deze set veel mooier dan ik ooit had gedacht. Het zou mijn keuze echt niet zijn, maar met zulke voorbeelden, zet je me toch aan het twijfelen. Mooi gedaan!

Rhodé zei

Prachtige dingen heb je gemaakt. Ik ga van het weekend zeker even kijken in de nieuwe catalogus!

Mariken zei

Prachtige kaarten met geweldige stempels en hele mooie kleuren! Ziet er super uit!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wow wat een gave serie Nicole, is zag laatst je kerstkaart met deze set, en toen herkende ik deze niet als SU stempel, maar dit is echt heel gaaf! Je kaartjes toen waren ook zo leuk. De kleuren die je hebt gebruikt zijn ook mijn favoriete kleuren. .Weer iets op mijn wenslijstje. Groetjes, Ingrid.

Dotty Jo zei

Wow! What a beautiful set, Nicole, Jo x

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, echt zo mooi gemaakt.. De set was me eigenlijk nog niet echt opgevallen, maar dat is nu veranderd. SU-per inspiratie Nicole!
Groetjes, Yvonne

Gerrina zei

Wat oogt die set zo weer helemaal anders...en ook nu vind ik 'm weer gaaf! Mooie serie weer! Ik ben helemaal weg van de laatste... Groetjes, Gerrina

Je@net zei

Wat heb je een prachtige kaarten met deze set gemaakt, Nicole.
En bedankt voor de schitterende verjaardagskaart die vandaag in de bus viel. Blij mee!

Nancy Soetaert zei

waw, dat ziet er een prachtige stempelset uit, wat heb je er mooie dingen mee gemaakt!
groetjes
Nancy

Colien zei

Zo mooi!!
grtz Colien

Danielle zei

Wat grappig zeg. Ik zou die set echt niet kopen als ik ‘m zo zou zien. Maar met jouw voorbeelden.... prachtig!!

Marjan zei

Jij weet er wel raad mee, wat een geweldige kaarten!! Ook qua kleur echt prachtig!

GerJanne zei

Prachtig zeg! Ik vind dat altijd zo moeilijk om te zien wat je allemaal met zo'n set kunt. Dat is bij mij echt een heel proces!
Maar het lijkt alsof je het zo uit je mouw schudt! Echt heel mooi!

Cornelie zei

Jij kan toveren met deze set. Geweldig mooi!