Pagina's

woensdag 30 mei 2018

KKT - Donkergrijs + zalmroze

Laatste woensdag van de maand. Dat betekent dat het vandaag weer tijd is voor de bloghop van het Kleurenkaartenteam! De donkergrijs is doorgeschakeld vanuit de vorige challenge en daar heeft Larissa zalmroze bij gekozen. 




Voor deze challenge heb ik weer eens een oude favoriete stempelset afgestoft. Ik heb in de kleuren van de challenge drie keer hetzelfde bloempatroon gestempeld met de Misti op drie verschillende kleuren cardstock. Daarna heb ik het woord 'Smile' eruit gestanst en deze opgehoogd met meerdere stansjes in dezelfde kleur cardstock. Daarna heb ik de letters in een achtergrond van een andere kleur teruggeplaats waarbij ik steeds de M wisselde met de derde kleur. Ik was zelf erg blij met het effect. Hoewel het in eerste instantie niet echt kleuren waren waarvoor ik zou kiezen ben ik toch heel tevreden met het resultaat. 





Stempels: Meadow Greens - PTI, All Smiles - MFT
Stanzen: Smile - MFT
Inkt: Manatee, Narwal - Lawn Fawn, Powder Pink - Stampin Up, Oxide ink Abandoned Coral - Ranger 
Papier: Manatee, Narwal - Lawn Fawn, Whisper white thick, Powder Pink - Stampin Up!
Verder: Crystal drops Morning dew - Nuvo

Ben nu natuurlijk ook heel erg nieuwsgierig naar al die andere grijs-roze creaties. Moet eerst werken maar vanavond kom ik even bij iedereen langs! Wil je ook een rondje hoppen? Je vind de hele lijst bij Martina (klik). 

Groetjes, Nicole

28 opmerkingen:

Colien zei

Wow, wat een gave kaarten!
grtz Colien

Veerle zei

Hele mooie KKT kaarten.
Groetjes, Veerle

Rhodé zei

Wauw! Wat een beauties! Geweldig idee om te schuiven met de verschillende kleuren cardstock. Prachtig uitgewerkt!

Creatiels zei

wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
knap resultaat
groetjes
Els

Irma zei

Wat ontzettend mooi gemaakt! Prachtig! Groetjes, Irma

Jantine zei

Prachtig Nicole! Wat een mooie stempel en zo'n schitterende kaart ermee gemaakt!
Groetjes
Jantine

Marfien zei

Net als de kaarten van zondag: PRACHTIG!

Margreet zei

Prachtige serie!
xxx Margreet

Mariken zei

Wow, wat een supergave serie kaarten! En zo bruikbaar, want wie wil er nu geen prachtige bloemen en een ‘smile’ op z’n kaartje?
Fijne dag, wat een weer hè!?

Marieke zei

Prachtig! Mooie kleurcombi.

Nancy Soetaert zei

wat eb je zo een prachtige reeks gemaakt! Zal bij 3 mensen een reuzegrote smile geven als ze die in hun bus vinden, vandaag bij velen een smile omdat je dit moois via je blog deelt!
Fijne dag
nancy

martina's kaartjes zei

wauw, deze is echt wel heel erg mooi geworden ! alleen maar met stempelen, dit resultaat, top
fijn dat je er weer bij bent deze maand !
grtjs, martina
x

Femminde zei

Waaauw, wat een super kaartjes. Zooo mooi gedaan!!

Fijne week!!
Groeten van Femminde

Je@net zei

Ooooh...wat een prachtige kaarten heb je ervan gemaakt, Nicole!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een gave kaarten weer Nicole, wauw!! Zo mooi gemaakt..
Groetjes, Yvonne

Gerrina zei

Ik ben echt even een inhaalslag aan 't maken...
Wat een super mooie serie weer!
Weet niet waarom maar de 2e trekt me het meest; vind de witte letters mooi... Groetjes, Gerrina

Nelleke zei

Wow wat een geweldige uitvoering van de uitdaging. Even goed lezen en kijken, wat een origineel idee. Groetjes Nelleke

gerrie zei


Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Nicole, woww.
Groetjes, Gerrie.

GerJanne zei

Hoi Nicole,
ik ben druk bezig met mijn rondje voor ik de maaltijdsalade in elkaar ga flansen. Dan even slapen en nog een nachtje werken. Afgelopen nacht was erg druk en ik heb geen blog bezocht.
Jouw kaart is weer helemaal mooi! Prachtig met de Big SMILE....
Groetjes,
GerJanne

Petra-loves-paper zei

Oh wat ziet dit er ontzettend leuk uit!! Groetjes Petra

Jolanda zei

Ik heb deze beauties in het echt mogen bewonderen, ze zijn echt kei mooi!!!!

Ans S. zei

Wat een prachtige serie kaarten, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Sarah zei

Wat een toppers. Ze zijn zoooo mooi!

Ellen zei

Jeetje wat mooi dit! Ze zijn alle drie prachtig en heel stijlvol. De verhoogde SMILE staat echt heel goed, zeker in combinatie met de gestempelde tekst eronder. Topkaartjes!

Diny zei

Wat een prachtige kaartjes heb je voor het KKT gemaakt!
Groetjes Diny

Larissa zei

Gaaf! Heel mooi gemaakt. Daar moet je wel vrolijk van worden als je zo’n pracht exemplaar ontvangt.
& dat was idd een papiertje uit het blok. Die heb ik als reserve gekocht. Zo mooi vind ik de papiertjes.

Grietje Jansen zei

Prachtige set kaarten.

Grietje

Nancy zei

Hey Nicole,


Hier ben ik weer na een maandje afwezig...
En toen was woensdag de baby er plots, dus is mijn blogronde weer in het water gevallen.
Wat een leuke set kaarten maakte je, zo mooi!
Wat is het een vrolijke boel in blogland met die tintjes roze op ons scherm!! Ik ga snel verder kijken!

Liefs,
Nancy