Pagina's

zondag 20 mei 2018

Let's catch up...

Op mijn werkkamer bewaar ik mijn stempels netjes in plastic envelopjes in witte Ikea bakjes. Ik zet ze dan meestal op merk maar heb ook een aantal bakjes op thema. Zo heb ik mijn teksten allemaal bij elkaar staan en heb ik bakjes met bloemen, baby, achtergrond stempels, zee/visjes en zelfs een (gedeeltelijk) bakje met koffie&wijn! Ik heb namelijk best veel stempels met koffie thema en maak dan ook regelmatig koffie-kaartjes. Vandaag ook weer één. Ik had de uitgeprinte kleurenkaart van PTI nog op mijn bureau liggen en heb deze kleurtjes ter inspiratie gebuikt.




Heel veel stanzen, klein beetje gestempeld...  



Stempels: Coffee Break - MFT
Stanzen: Coffee Break - Honey Bee, Oval word windows - MFT
Inkt: Versafine
Papier: Early Espresso, Hello Honey, Mint macaron, Lost Lagoon, Crumb cake - Stampin Up!
Verder: Crystal drops Dark walnug - Nuvo

Hoe bewaren jullie je stempels? Op merk, op thema of gewoon alles door elkaar? 


Groetjes & Zonnig Pinksterweekend! 
Nicole

14 opmerkingen:

Evy G zei

Wat een leuke kaart! Die kleurtjes passen zo goed samen al had ik ze zelf nooit samen gezet. Bij mij begint de koffie-afdeling ook te groeien (wijn drink ik niet 😂) ik heb mijn stempels in plastic envelopjes (ooit komt daar een wit stukje cardstock en label met naam erop) en heb ze gesorteerd per merk. Maar gisteren vroeg ik me tijdens het knutselen net hetzelfde af! Ik ben nu dan ook de inspiratie qua opruimen bij MFT aan het lezen. Daar zie ik ze meer gesorteerd qua sport stempel voorbij komen. Ach, zolang je alles maar terug kan vinden 😂

GerJanne zei

Hoi Nicole,
Dat is dus handig eens te weten hoe en ander iets opruimt/bewaart.
Op het moment heb ik teksten apart in en doos en afbeeldingen ook. Daarnaast heb ik stempels en bijbehorende stansen in een laatje en de kerststempels ook apart en als laatste heb ik nog en doos met alleen mijn rubberstempels. Alle SU heb ik gewoon in de doosjes waar ze in horen.
Je kaart is super! Mooie kleuren en koffie is altijd goed!!
Groetjes en en fijne tweede pinksterdag!
GerJanne

Rhodé zei

Handig zijn ze, die kleurkaarten van PTI. Leuk dat je op basis daarvan je cardstock hebt uitgezocht. Je kaart is erg leuk geworden.
Met 6 mensen in een rijtjeshuis is er niet zoveel ruimte over. Mijn knutselspullen moeten daarom allemaal achter 1 deurtje in het dressoir. Mijn stempels zitten in een schoendoos. En wat er niet in past leg ik er bovenop. Het is gewoon goed passen en meten en dan snel het deurtje dichtdoen, haha! Als ze eenmaal de deur uit zijn, komt er vast een hobbykamertje en kan ik alles goed gaan ordenen. Maar voorlopig is het nog lang niet zo ver ;)

Je@net zei

Gave kleurencombi en een super leuke kaart, Nicole.
Mijn stempels en stansen heb ik op thema bij elkaar. De inktjes op kleur gesorteerd en zo ook het cardstock. Blij met m'n eigen hobbykamer waar alles kan blijven liggen en ik de deur achter me dicht kan trekken ;o)

Jolanda zei

Wat een leuke kaart, mijn hobbyruimte is altijd chaos maar mijn stempelsets en mallen bewaar ik netjes bij elkaar. De rest komt nooit meer goed 😂

Danielle zei

Leuk is deze kaart! Ik houd niet van koffie maar zo’n uitnodiging is altijd leuk ;-) Ik moet nodig een nieuw systeem gaan verzinnen om mijn stempels op te ruimen..... de collectie wordt te groot ;-) Ik heb wel de teksten apart, achtergrondstempels apart en verder ligt alles zo’n beetje door elkaar (en da’s niet handig haha). Als ik eens veel tijd heb.....

Jantine zei

Hartstikke gaaf! En de combi koffie-wijn is ook wel een goeie ;-)
Groetjes
Jantine

Marjan zei

Onwijs gave kaart met deze leuke bekertjes/kopjes en kleurtjes! Ik heb ook een aardige verzameling stempels. gedeeltelijk in mappen en de laatste tijd bewaar ik alles in dvd hoesjes.

Mariken zei

Ha, koffiekaarten...ik hou van koffie en van deze kaarten...en van wijn. Soort van alles-eter en drinker!
Ik heb mijn stempels wel op merk, maar er mag wel eens een frisse wind doorheen...misschien wel in de grote vakantie...Was gezellig zaterdag, echt leuk om je ff te spreken! Fijn restje Pinksteren nog...

Dotty Jo zei

Great fun! Jo x

Gerrina zei

Ook geïnspireerd door het mooie geel en blauw buiten? Heerlijk vrolijke kaart! (ondanks dat ik geen koffie drink...) Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Wat georganiseerd allemaal! Heerlijk lijkt me dat. Ik heb wat dat betreft nog een slag te slaan, hihi. Je koffiekaartje is enig! Heb net op het vliegveld van Brussel een latte op, ik ben dus in de stemming :-)

Thamar, zei

ja en dat moet ik ook eens doen alles beter ordenen ! wie weet ooit als ik tijd over heb. hahaha. Misschien een keer een foto van jou mooie ideeën. Nou maar dit kaartje is weer top.
fijne dag

Cornelie zei

Wat weer een te gek kaartje! Ik heb ook meerdere sets met koffie en thee! Vet leuk om dit soort kaartjes te ontvangen. Echt heel erg mooi, wat een werk!!
Tot nog toe alles op merk en verder felicitatie bij elkaar. Ik ben wel geordend, maar zou m'n stempels wel eens allemaal willen stempelen en zo een naslag werk maken op thema...haha trekt u maar een paar jaar uit mevrouw. Wie weet ooit ;-))
Post ontvangen! Dank je wel, ook voor de prachtige kaart! XXX