Pagina's

zaterdag 19 mei 2018

Cornelie & Nicole's Swap Saturday #11



Yay, het is weer Swap Saturday!

Soms heb je een idee wat er in je hoofd best prima uit zag. En dan is het klaar en dan denk je...hmmm... toch maar niet. Dat had met onderstaande kaart. Ik vond het echt helemaal niks.. gevalletje papierbak zullen we maar zeggen. 



Maar ja, ik had wel een deadline. Er moest dus iets anders komen en ik wilde graag iets leuks met het papier uit het Swap-pakket maken. Poging 2 dus. Zeemeermin aan de kant en schildpadje erbij gepakt. Dit pakte gelukkig iets beter uit. Simpel maar wel vrolijk! Het idee was om het woord 'Birthday' drie keer te stanzen en op elkaar te plakken maar dat vond ik te 'bulky' worden. Ik heb toen van de drie stansjes ook maar drie kaartjes gemaakt. 





Lekker hè, die snoepkleurtjes! Het zijn weer 'te laat' kaartjes geworden want daar heb ik er helaas nooit genoeg van... 





Gaan jullie ook bij Cornelie kijken? (klik) Ik ben weer heeeeel nieuwsgierig! Over een maandje zijn we er weer met onze laatste Swap met dit pakket. Tot dan!

Groetjes, Nicole




17 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuke serie met kleurrijke en vrolijke kaarten is dit, Nicole!

Mariken zei

Wat zijn ze leuk! Ja...allemaal, want dat lieve zeeminnenkaartje is ècht niet prullenbakwaardig! Tot zo, gezellig, heb er zin in!

lostinpaper zei

These are all fabulous Nicole, love how you have added the colours to the shell of the turtle!

Marfien zei

Ze zijn allemaal leuk geworden, en de zeemeermin zwemt in een bloemenzee, wat is daar mis mee? Je geeft mij weer een prima inspiratie met deze serie

Kaartenkraam zei

Ik zie echt het probleem met de zeemeerminkaart niet hoor, vind hem erg leuk.
De andere kaartjes zijn ook leuk en kleurrijk en daar vind ik de middelste de leukste van.

groetjes van Ank

Jantine zei

Ik vind ze allemaal leuk en vrolijk, Nicole! Ook de zeemeermin, dus leuk dat je m toch plaatst. Ik zou zo een ontvanger ervoor weten :-)
Groetjes, fijn weekend,
Jantine

Margot zei

Toch niet serieus in de prullenbak gegooid toch? Zou echt zonde zijn want er is niets mis mee! De schildpadkaartjes zijn ook enig!

Dotty Jo zei

Delightful as always, Jo x

Marjan zei

Hoe kom je erbij om dat zeemeerminnenkaartje niets te vinden?? het is onwijs leuk! En je snoepkleurtjes kaarten zijn dat ook, erg gaaf allemaal, een toffe serie! Fijn weekend!

Rhodé zei

Die prullenbak van jou treft het met zo'n mooi kaartje. Ik zit hard na te denken waarom het niet helemaal naar je zin is. Meestal voeg je nog ergens een randje aan toe. Dit kaartje is helemaal symmetrisch. Ik denk dat je het daardoor niet helemaal mooi vindt. Als je aan één kant nog een klein bannertje toevoegt ben je misschien wel tevreden?
Je birthday kaartjes zijn erg leuk. Die kleine details: top!

Ellen zei

Na je verhaal van vandaag moest ik wel even komen kijken naar jouw ‘mislukte’ kaartje. De zeemeermin is dan misschien niet geworden wat je ervan verwacht had, maar gaaf is het kaartje wel. De schildpadkaartjes zijn ook leuk, supervrolijk. Gezellig dat we elkaar weer gezien en gesproken hebben! Fijn pinksterweekend nog, morgen schijnt de zon :-)

Colien zei

Hartstikke leuke kaartjes, zowel die met de schildpadjes als die met de zeemeermin! Hopelijk heb je em nog niet in de papierbak gemikt, want dat zou echt zonde zijn.
Fijne weekend verder!
grt Colien

Jolanda zei

Eeh gevalletje van te kritisch ??? Hij is kei leuk die zeemeerminnen kaart. Die met de schildpad zijn helemaal geweldig, heerlijk vrolijk.

Larissa zei

Nee, niet weggegooid toch? Ze zijn allemaal super leuk! Niet te streng zijn hoor.
Leuk je gisteren gezien te hebben, was helaas wel kort. Ik was in opperste concentratie met mijn projectjes. Heb je nog wat leuks geshopt?
Fijne pinksterdagen.

Cornelie zei

Lekker stel zijn we haha!! En ik snap wel wat je bedoelt bij de zeemeermin...nee niet in de prullenbak gekkie, maar de meermin misschien net even anders verwerken...
de schildpad kaartjes vind ik weer te gek. Eenvoud, vrolijk, strak. Top! De volgende keer ook maar eens aan de slag met de schildpadjes ;-))
Leuke dag gehad gisteren? Fijne Pinkster!

Gerrina zei

Het zijn echte "snoep"-kaarten geworden; wat een heerlijke vrolijke kaarten!
Niks mis met de zeemeermin, al is die voor mij wat te zoet; de lay-out is prima! En wat heerlijk te zien dat jij ook al doende meer ideeën krijgt en dus meer kaarten maakt! Geniet van de vrije maandag! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Hoi Nicole,
De serie van de schildpadje is enig! Wat kan vrolijk design papier een mooi effect geven ! Echt tof!
De zeemeermin kaart is ook leuk, dat ga je toch niet wegggooien?? Ben je mal? Er is altijd wel een gelegenheid dat je opeens denkt: oh ja, die zeemeerminkaart, perfect voor nu.
Groetjes,
GerJanne