Pagina's

zondag 4 maart 2018

MFT Color Challenge 88

Deze bloemenstempel met stanzen kocht ik laats voor een prikkie bij Doe@ding en vandaag had ik zin om ze gewoon lekker te gaan kleuren. Geen schaduw, geen blenden, gewoon muziekje aan en kleuren maar. Ik heb de kleurtjes van de MFT color challenge genomen, hoefde ik daar ook al niet meer over na te denken. Soms moet je het jezelf gewoon niet al te moeilijk maken ;-) 




Stempels: All about you, Doodle blossoms - MFT
Stanzen: Wonky stitched rectangles, Doodle blossoms - MFT
Inkt: Extreme Black - MFT
Papier: Solar white - Neenah, Basic black - SU!, Black and white basics - MFT
Verder: Copics, Witte gelpen - Uniball 

Groetjes & zonnige zondag!
Nicole

Challenge: MFT color challenge 88


15 opmerkingen:

Evy G zei

In één woord: Wauw! Hoe kom je op het idee om die bloemen op designpapier te plakken? Het werkt wel! Je kaart is lekker vrolijk! Super!

Larissa zei

Woow wat een geweldig kaartje! Hele toffe kleuren, de bloemen spatten er vanaf!
& wat een heerlijke dag vandaag he, het is een keer niet koud.

Mariken zei

Ooh, wat mooi Nicole, die bloemen komen zo prachtig uit op de donkere achtergrond! Geweldige kaart!

Colien zei

Heel mooi, de kleuren spatten van het scherm! Gaaf op het zwart...
grtz Colien

Rhodé zei

Je hebt echt weer een prachtige kaart gemaakt! Ik vind het zo knap hoe je het elke keer weer bedenkt. Ik ben echt fan van je stijl.

Dotty Jo zei

A beautiful way to use the colour combo - looks amazing against the black, Jo x

Danielle zei

Nou Nicole, het is weer zo’n kaartje waarvan ik denk, waarom kan ik dat nou niet :-) Echt pràchtig bedacht en uitgevoerd, geweldig mooi!

GerJanne zei

Oh dit is echt gaaf!! Ik ga hem even opslaan ter inspiratie! Wat een mooi effect dat zwart met die felle kleuren! Ik heb nog zwarte kaarten liggen waar ik eigenlijk geen weg mee wist.. tot nu ;-)
Thanks!!
GerJanne

lostinpaper zei

So bright and so much fun!

Sarah zei

PRACHTIG! Hier hou ik zo van!

Marjan zei

Nee, zeker niet en je ziet dat ook dan het resultaat erg gaaf is. Mooie, kleurrijke kaart!

Ellen zei

Mooi!!! Natuurlijk moet je het jezelf niet al te moeilijk te maken. Nergens voor nodig. Kijk maar eens wat een prachtig resultaat als je makkelijk doet ;-)

Gerrina zei

Klinkt als heerlijk loslaten en genieten! Het resultaat is heerlijk vrolijk! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Wat een heerlijk kleurig kaartje, Nicole! Mooi hoor.
En je traktaties die je met je zus maakte zijn ook super. Dat ziet er vrolijk uit.
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Gelijk heb je....en meteen een super gaaf kaartje. Erg mooi gedaan, Nicole!