Pagina's

maandag 19 maart 2018

Lift Challenge #128



De kaart voor de huidige Lift Challenge had ik al gemaakt voordat het een liftchallenge was. En ja, om nu precies hetzelfde te gaan doen daar had ik ook niet zoveel zin in. Maar ik vind het wel een hele mooie liftkaart dus ik wil eigenlijk wel een poging wagen. Omdat ik het effect van kleur op een donkere achtergrond zo gaaf vind heb ik het deze keer met glitter gelpennen geprobeerd. Achtergrondstempel geembost. ingkleurd met gelpen en hier en daar wat Nuvo drops. Tekstje er op en klaar! (In heren en dames versie ;-) 
















Stempels: Kaleidoscope leaves background - SSS, Birthday sentiments, Keep it simple happy mail - PTI
Inkt: Versamark - Tsukineiko, 
Papier: Basic Black, Nigh of Navy, Very Vanilla, Whisper white, Berry Burst - SU
Verder: Diverse glitter gelpennen, Crystal drops in Bright gold, Emerald City, Ebony black - Nuvo

Ons weekendje Antwerpen was heerlijk ondanks de kou! Alex van top tot teen in het nieuw gestoken, Luikse balletjes gegeten en frietjes van Sergio Hermans (Yumm), Three billboards outside Ebbing Missouri gezien (aanrader), en dankzij de tips van Ellen en Mariken naar Elke en Cuperus geweest waardoor we weer wat extra adresjes op ons Antwerpen lijstje hebben! Het weekend vloog voorbij!! 

Groetjes & fijne week!!
Nicole

Challenges: Lift challenge 128

20 opmerkingen:

Mariken zei

Ooh wat grappig! Toen Ellen en ik in Gent waren, hebben we ook Luikse balletjes gegeten en dezelfde film gezien! Goed hè?! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Je kaarten zijn fantastisch! Wat een goed idee om met gelpennen te kleuren, dat ziet er zo mooi uit! Ga ik ook eens proberen...
Fijne dag, de zon schijnt, dat is al een goed gezicht!

Je@net zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, Nicole. Erg gaaf effect geeft dat zo, chique ook met het goud erbij!
Antwerpen is een geweldige stad en de frietjes van Sergio zijn niet te versmaden!

Ellen zei

Geweldig mooie kaarten! Hahaha Mariken vertelde het al, de Luikse balletjes en de Three Billboards zaten ook in ons Belgische weekendje. Wat een toeval :-)

Sarah zei

Super mooi! Wauw! Gezellig dat je in Antwerpen was! ☺

Colien zei

Heel gave kaarten, erg mooi!
Fijn dat jullie zo genoten hebben, geslaagd weekend.
grt Colien

Jolanda zei

Wat een beauties! Heel mooi effect met die gelpennen. Fijn dat jullie een leuk weekeind hebben gehad.

Jantine zei

Prachtige kaart en heerlijk zo’n geslaagd weekend!
Groetjes,
Jantine

Gerrina zei

Allebei zo mooi van kleur (wat een werk...) En beide versies vind ik super warme kaarten geven! Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Ja, wat toevallig, hè? Die waren ook al geweldig, maar deze zijn dat zeker ook! Erg gaaf die gelpennen, geven een erg mooi effect!!
Heerlijk zo'n weekendje!!

Kaartenkraam zei

Wat een schitterende kaarten, heel mooi dat inkleuren met gelpennen.

groetjes van Ank

Francisca zei

HOOOOO zo leuk .
Goed resultaat met de helpen . Moet ik ook eens proberen .
Groetjes,`Francisca

Marfien zei

Mooi gemaakt Nicole, prachtig stempel en dan ook nog een dames en heren versie
Eten bij Herman is natuurlijk geweldig, echt gaaf om eens te doen. P.S. Hij heet trouwens Herman van zijn achternaam

Cornelie zei

Echt twee beauties zeg. Prachtig!! Dank je wel Nicole!

Rhodé zei

Prachtige kaartjes! En op deze manier kun je lekker kleuren zonder veel na te denken. Dat is vast ontspannend.

lostinpaper zei

Pure elegance and such a beautiful result!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een geweldig gave kaartjes Nicole, heel mooi gemaakt. Antwerpen is een leuke stad, pas 1x geweest, als ik dit zo lees moet ik weer eens terug gaan vrees ik. Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Dat klinkt als een top weekend! En je kaarten zijn super. Op de een of andere manier doen ze me aan Marokko denken.
Door het herhalende patroon denk ik, wat je daar veel in de mozaïeken ziet.
Groetjes,
GerJanne

anja curvers zei

Schitterende kaartjes weer hoor prachtig gedaan. Die film wil ik ook nog graag zien fijn dat jullie zo genoeten hebben.

Danielle zei

Ik vind het effect echt prachtig van de gelpennen op de donkere achtergrond! Wat een geweldige lift!

gerrie zei


Wat een schitterende kaarten maak jij, prachtig allebei. Super effect met die gelpennen. Groetjes, Gerrie.