Pagina's

zondag 14 februari 2016

Valentijn!

Vrolijke Valentijn allemaal! Het is natuurlijk heel erg on-Nederlands maar sinds een paar jaar krijg ik van mijn vriendinnetje Renata elke Valentijn een zelfgemaakte verassing en dat is zo vreselijk leuk dat ik inmiddels ook aangestoken ben met het Valentijn virus. Van Alex krijg ik ook elk jaar een bloemetje of doosje bonbons en ook dat gaat nooit vervelen!!

Ik ben dus vol enthousiasme in mijn Simon Says Stamp Valentijns kit gedoken en heb voor mijn SU-klanten, vriendinnen en zussen een Valentijnskaart gemaakt.


Met chocolade natuurlijk want dat hoort erbij ....


En met bijpassende enveloppe.... 


Ik had nog wat restjes over...



Voor een bosje 'bloemen'...




En een bon voor een middagje vliegvissen voor mijn eigen Valentijn....


Een overdosis roze maar dat mag op een dag als deze nietwaar? 
Bedankt voor je bezoekje en een hele romantische zondag!!

Nicole






18 opmerkingen:

Mariken zei

Wat gezellig allemaal, heerlijk, al dat roze! Ook je kaartje voor je eigen Valentijn is leuk, met die vissen! Ik doe er ook niet uitgebreid aan, maar voor man en kinderen een kleine verrassing blijft gezellig! Fijne Valentijnsdag!!

Je@net zei

Dat ziet er allemaal super gezellig, leuk (en lekker :o) uit, Nicole.
Fijne Valentijnsdag gewenst!

Anneke. zei

Ziet er allemaal erg leuk en lekker uit, Nicole!
Groetjes Anneke.

Tinie zei

Ja leuk, allemaal roze en rood op deze dag!!
Ik zie heel veel lieve kaartjes, Nicole!
Lief bezig geweest hoor!!

Fijne dag!
Groetjes Tinie

Dotty Jo zei

Gorgeous! Just love everything you create! Jo x

Ros Crawford zei

Adorable projects!! Thanks so much for playing along at Double D Challenge!!

Jolanda zei

Wat een feestje om van jou op deze valentijnsdag post te mogen ontvangen!
Ik ben er heel erg blij mee!!
Je bent een schat!

Cornelie zei

Nice! En heel erg blij word ik hiervan!!

Darlene zei

Oh Nicole what a fabulous Valentine's project. Love It! Thanks so much for joining in the fun at Double D Challenges! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Stella zei

Super! Prachtige kaartjes; leuk met die bijpassende enveloppen. Dat is dé finishing touch. En chocola is al-tijd goed :) Trouwens de Valentijn-vlieg-vis-kaart voor jouw Valentijn vind ik ook tóp!

Marjan zei

Ik doe er niets aan, maar wat jij hier laat zien is wel erg gaaf, zeg!

Els zei

Ook wij hebben niets met Valentijn, maar wat ik hier allemaal zie is fantastisch leuk en liefdevol. Leuke creaties Nicole.
Groetjes, Els

!neke zei

Super !!!!!
Gave kaarten en niet te vergeten de enveloppen !!!!!

lostinpaper zei

You have totally made this kit shine, love love adore that little fishy tag!

Inge Groot zei

Ooooh wat heerlijk al dat roze Nicole, en die zelfgemaakte hartjesbloemetjes...te gek! Ik vind Valentijnsdag helemaal leuk met al die zelfgemaakte kaartjes, gewoon omdat er even iemand aan je dacht tijdens het maken van zo'n zoet kaartje :D

Judith zei

Een heel vrolijk Valentijnsmandje heb je daar! Heel mooi allemaal en de kaart met de vissen voor jouw eigen Valentijn is ook zo leuk!

Miriam Prantner zei

Wow! What a wonderful group of projects, I love the variety of items!

walchowDesign zei

You've been busy with all the Valentine's goodies - lucky to those who got handmade gifts from you, Nicole!