Pagina's

donderdag 4 februari 2016

Liftchallenge nummer 100!



Jawel, liftchallenge nummer 100! Die kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan... En aangezien Carnaval weer voor de deur staat en het vandaag weer mega-grijs is buiten vond ik wat vrolijke kleuren wel toepasselijk. Ik ben dan ook helemaal los gegaan met alles wat fris en fruitig is. (zoek de verschillen.. ;-)



Stempels: Fall Flowers - MFT, Congratulations - SSS, Bravo - SU!
Inkt: Distress inkt Curved Pumpkin, Picked Raspberry, Squeezed lemonade, Evergreen bough, Twisted Citron - Ranger
Stanzen: Fall Flowers Blueprint 13- MFT, Scene borders - Lawn Fawn
Papier: Nina Solar White
Verder: Sequins - Pretty Pink Posh, Wink of Stella Clear

Het leuke van de liftchallenges is dat ik deze kaarten nooit zelf bedacht zou hebben op deze manier. Cornelie en Marjan, super bedankt weer voor alle fun en inspriratie!! 

Groetjes, en bedankt voor je bezoekje!!
Nicole

Challenge: Lift Challenge 100

24 opmerkingen:

Dotty Jo zei

Your cards are simply wonderful! Jo x

Danielle zei

Dit is gewoon prachtig! Daar word ik vrolijk van op zo'n grijze dag!

Marjanne zei

joh wat een vrolijke kaarten!! heerlijk om naar te kijken!

!neke zei

Echt heel mooie geworden en lekker veel kleur !

Je@net zei

Wow...vind ze allebei super gaaf geworden, Nicole!

Marjan zei

Kijk, altijd leuk dat we je toch inspiratie gaven met de challenge voor deze twee supergave kaarten, vind ze helemaal te gek!! Tropical sunshine! Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge!

Margot zei

Ik word helemaal blij en vrolijk van dit kaartje, super!

GerJanne zei

Heel gaaf!! Mooi deze kleuren en dat je de kaart niet helemaal 'gedaan' hebt.
Het ziet er zo vrolijk uit!!
Groetjes,
GerJanne

Mariken zei

Wat geniet ik van deze explosies van kleur, kunnen we gebruiken met dit sombere weer! Gaaf!!

lostinpaper zei

Oh this is so pretty Nicole, makes me want to get out my stamps and start creating!

Els zei

Schitterend mooie kaarten en heerlijke vrolijke kleuren.
Mooi die bloementoef ook.

Anneke. zei

Prachtige kaarten! Wat zie ik weer een leuke technieken.
Groetjes Anneke.

Aletta zei

Yoehoeee.... whawieeee.... wat een plaatjes van een kaarten zijn dit weer... het is elke weer een feest om ff op jouw blog te neuzen... Fijne dag! Groetjes Aletta

Marjan zei

En dan een van deze bjoeties gewoon thuis krijgen... zo onwijs leuk!! Dank je wel, Nicole voor deze o zo mooie felecitatie voor onze 100e challenge!

Cornelie zei

Wat een super leuk idee, maar vooral verassing, om deze naar on sop te sturen! Daar wordt ik nou zo blij van!! Dank je wel! Prachtige kaart, zo mooi gemaakt! Wauw!
Ik wordt blij van jouw maaksels, en dus ook van deze lift. Dank je wel Nicole!

Nicole Parmentier zei

Heel graag gedaan en jullie bedankt voor alle inzet en inspiratie elke keer weer!

walchowDesign zei

Aww...your cards really bring out the spring feeling, Nicole! simply lovely! Have fun at the carnival!

Johanna zei

Prachtig! Zo fris en fruitig, echt een set sprankelende kaarten!

Judith zei

Wauw, Nicole, wat een prachtige kaarten. Heel heel mooi! Mijn favorieten. Succes met de challenge!

Stella zei

Wat zijn ze prachtig; wat een gave lift! Wat mij betreft de winnaar!

Birgit zei

These are both so pretty! I love your inked background. So bright and cheerful and fun!

Karin Joan zei

wat een geweldig ontwerp!!

Anni zei

LOVE LOVE LOVE both cards! They scream summer!
Anni

Judith zei

... niet alleen mijn favoriete kaarten, ook die van Marjan en Cornelie.
Van harte gefeliciteerd met het winnen van de 100e Liftchallenge!!! Wat een eer (-: