Pagina's

zondag 28 februari 2016

Let's Party!

Gisteren workshop gegeven in Waspik bij Noor&Zo en het was weer super gezellig. Ik krijg er altijd zoveel energie van als mensen enthousiast zijn en fanatiek meedoen! Daarna nog even met Alex door Heusden gewandeld en heerlijk gegeten bij Centraal.
Vandaag de verjaardag van mijn neefje dus dit weekend niet heel veel tijd om zelf te knutselen maar één kaartje moest toch wel lukken.

Ik wilde graag een keer een kaart maken met de stempelset Layered Letters van Stampin Up! Ik had de set eigenlijk gekocht om te gebruiken voor mijn scrapbooks en journals maar ik vind hem eigenlijk ook wel heel leuk voor kaarten. Omdat ik altijd lang met de layout aan het vogelen ben en maar weinig tijd had heb ik de schets van Freshly made sketches gebruikt.

Stempels: Layered Letters, Cheerful Critters - SU!
Inkt: Night of Navy, Cucumber Crush, Tempting Turquoise, Daffodil Delight, Real Red, Basic Black - SU!
Stanzen: Sunny Skies, Pierced squares - MFT
Papier: Whispering white, Cucumber Crush, Tempting Turquoise, Daffodil Delight, Real Red - SU!
Verder: Witte enamel dots,  Wink of Stella Clear

Nu nog even een rondje bloghoppen en dan zit het weekend er alweer op.
Bedankt voor je bezoekje en fijne zondag nog even!

Groetjes, Nicole

Challenge: Freshly made sketches 225



14 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke en vrolijke verjaardagkaart, Nicole!

Virginia L. zei

Love your happy and cheery card, Nicole! The use of dies and composition are awesome! GREAT job with the sketch, too!

Cornelie zei

Lekker vrolijk, en errug leuk in die felle kleurtjes!

!neke zei

De vrolijkheid straalt er van af !!!!
Mooi !!!

Thamar, zei

wat een heerlijk vrolijk kaartje

Stella zei

Vrolijk en gaa fin deze felle kleuren; dat zonnetje is zo schattig!

lostinpaper zei

Bright, cheery, cute and wonderful, totally ticks all the boxes Nicole!

Anneke. zei

SUper leuke en vrolijke kaart!
Groetjes Anneke.

Mariken zei

Wat een enige kaart, vrolijke kleuren en een grappige afbeelding! Topkaartje!!
Leuk gehad in Heusden? Mooi daar he, en het was fantastisch weer!!

Aletta zei

Leuk - leuk - leuk !!!!
Om vrolijk van te worden :)))

Groetjes Aletta

Maartje zei

Zo heerlijk 'boem' en vrolijk! Geweldig leuk!

Marjan zei

Ze zijn zeker leuk ook voor kaartjes! Wat een mooi en vrolijk kaartje heb je ermee gemaakt! Leuk beertje in het zonnetje ook :)

walchowDesign zei

Such a great way to make your own background. I am sure your nephew will be super happy to get this card from his aunt!

Miriam Prantner zei

So fun! Love the bright colors, perfect kid card!