Pagina's

vrijdag 19 februari 2016

Lift Challenge #101

Met mijn kaart van de vorige keer (klik) heb ik challenge nummer 100 gewonnen! Trots!! Je snapt dat ik nu helemaal de smaak te pakken heb. En aangezien ook challenge nummer 101 weer superleuk is heb ik weer met veel plezier meegedaan.



Als ik vanuit een foto of schets werk zit ik eerst altijd een tijdje naar de afbeelding te staren terwijl ik nadenk over welke materialen en kleuren ik wil gaan gebruiken. Nu staat er op mijn werkkamer achter mijn computer op de vensterbank een grote pot met kwasten, in die pot stond ook een pauwenveer.... Je snapt het, ik had mijn EUREKA! -momentje!

Stempels: Birthday - Ali Edwards, Turning a new leaf - PTI
Inkt: Distress inkt Cracked Pistachio, Peacock feathers (!!), Mermaid lagoon, Chipped saphire- Ranger, goud - Delicata
Stanzen: Stitched rectangles - SSS, Turning a new leaf -PTI
Papier: Engels karton Wit, Vellum, goud glitter papier - SU!
Verder: Embossing folder Sizzix , Pauwenveer, splitpen met steentje

De achtergrond geblend met distress ink en eigenlijk wilde ik dit achter de 'corsage' gebruiken maar de pauwenveer viel een beetje weg en daarom heb ik er het kader van gemaakt. Het witte papier is droog geembost en er omheen ben ik met een flesje dazzling details van Stampin Up! gegaan voor wat gouden glitter. Het vellum takje is gestempeld met goudinkt en daarna uitgestanst.

Het weekend staat voor de deur en vanavond hebben we bingo-avond op school. Georganiseerd door de klas van Sverre die geld moeten inzamelen voor hun eindreis. Ik ben benieuwd, wordt vast lachen! 

Groetjes & bedankt voor je bezoekje!!
Nicole

Challenge: Liftchallenge 101 


15 opmerkingen:

Dotty Jo zei

Gorgeous! Jo x

José zei

Wat een prachtige uitvoering van de liftkaart heb je gemaakt, vooral de pauwenveer is een eye-catcher!

Mariken zei

Dit is weer een toppertje, jouw eureka-moment was goed met het idee van die prachtige pauwenveer. De kleuren zijn super bij elkaar, echt mooi!!
Veel plezier vanavond en een gezellig weekend!

!neke zei

Super mooie lift !!!!!

Je@net zei

Wat een originele uitwerking van de lift. Zo gaaf die pauwenveer, Nicole!

Anneke. zei

Super leuke kaart weer! Vind de pauwenveer echt een eye catcher. Deze lift is ook weer zo leuk, ik ga ook weer proberen mee te doen. Nog gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes Anneke.

lostinpaper zei

Oh Wow! You have totally created an elegant design with that beautiful feather!

Els zei

Geweldig wat een idee met die echte pauwenveer en het is een pracht kaart geworden.
Groetjes, Els

Cornelie zei

Pauwen veren vind ik zó prachtig!! Wat een mooie kaart en wat een goed idee. Super!! Dank je wel weer Nicole!

Marjan zei

Mooi is die veer op je kaart en samen met de gouden accenten echt prachtig! Heel mooie kaart!! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Stella zei

Wat ene beauty; prachtige kleuren en die pauwenveer is echt ee"eye-catcher".Nog iets ludieks bij de bingo gewonnen?

Mieke zei

Prachtig!

Miriam Prantner zei

So striking! That feather is just beautiful!

Thamar, zei

oooooh deze vind ik erg leuk geworden

Aletta zei

Ohwieeee... wat een gave en aparte lift Nicole:)))
Groetjes Aletta