Pagina's

zaterdag 7 oktober 2023

Swap Saturday #2023 pakket 3/2

Vandaag onze tweede Swap Saturday post alweer met het leuke pakket dat Cornelie heeft samen gesteld. Dit keer luidde de opdracht;

Let's move

Met een bijbehorend techniekje voor een shaker met afdrukjes waarbij de afdrukjes met een stukje visdraad vast zitten en daardoor dus wel wiebelen maar niet naar beneden zakken. Mocht je mijn uitleg niet helemaal begrijpen (wat ik snap..) of het zelf willen proberen check dan even dit filmpje. (KLIK) 

Affijn, mijn eerste poging was met het stansje van het wantje wat in het pakket zat. Leek me leuk daar een shakertje in te maken. Ware het niet dat ik pas toen het af was zag dat ik mijn kerstsok ondersteboven in de shaker had zitten... Ik had ook geen ander stansje meer dus ben toen maar iets anders gaan proberen. 

Voor deze kaart had ik bedacht dat de cadeautjes zouden wiebelen terwijl het shakermateriaal in de bovenzijde van het raam los in de kooi mocht. Dat werkte allemaal superleuk tot ik er achter kwam dat door het dichtplakken van het raamgedeelte aan de bovenkant de touwtjes aan de pakjes zo strak kwamen te zitten dat ze niet meer echt konden wiebelen. pfff. Omdat ik het toch wel een leuk kaartje vond heb ik het zo maar gelaten. Beer er op en klaar ben je! 


Stempels: Holiday hugs - Sunny Studio
Stanzen: Holiday Hugs - Sunny Studio, Arch window - Waffle flower
Inkt: Memento tuxedo black, Versamark- Tsukineko

Papier: Basic white thick - SU!, Neenah Classic crest, Crafters compagnion, Favorite flannel - Lawn Fawn, Grain and Grunch - Honey bee stamps.
Verder:  Glossy accent, Copic markers, shakermateriaal

Een derde poging heb ik nu niet meer gedaan maar wellicht komt die er nog een keertje.. Voor nu is dit het en ik ga nu snel bij onze shakerkoningin Cornelie kijken want ik weet zeker dat het daar beter is gegaan!   KLIK

Hieronder het Swappakket wat Cornelie deze keer samengesteld heeft nog een keer... op naar Swap Saturday numero 3!

Bedankt voor je bezoekje en een heel fijn weekend! 


Nicole 

KERSTKAARTENTELLER 2023: 08

9 opmerkingen:

Cornelie zei

O, hier ook al een struggle! Maar wat zijn je kaartjes mooi!! Zó grappig dat we allebei voor een raam zijn grgaan. Hoe dan?! 😉
Je want is echt super! Ik vind het twee plaatjes.
Deze shaker...eh...koningin zei je? Die bakte er ook niets van. De lat niet zo hoog leggen hoor hihi
Volgende maand keert bij mij de beer ook weer terug!

Rhodé zei

Wat een gave kaartjes heb je gemaakt! Ook die met het wantjes is zo leuk. Cornelie heeft je echt uitgedaagd, zo te lezen. En ook al is het niet helemaal gelukt zoals je wilde, ik vind nog steeds dat het er extra speciaal uitziet. Echt kaartjes waar je trots op mag zijn!

Angélique zei

Jouw kaarten zijn ook al zo leuk, allebei! Die want is zo super, touwtje eruit, gaatjes afplakken en het is een heel geslaagde kerstkaart waarbij niets op zijn kop staat. De kaart met de beer is ook superleuk.

Femminde zei

Wat een toffe kaartjes!! Zo leuk met dat schudgedeelte. En ja ik heb zo gelachen. Jullie dachten allebei dat de ander het dan wel gelukt was.
Maar wie weet lukt het nog eens.
En je bent lekker op dreef zo met je kerstkaarten.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Kaartenkraam zei

Superleuke kaarten en die want vind ik echt helemaal tof.
Je kunt hem toch als staande kaart wel gebruiken?

groetjes van Ank

Marjan zei

Ook bij jou dus niet helemaal geworden zoals je het in je hoofd had, maar ach... niet geprobeerd is altijd mis, dus wie weet! En je kaarten zijn zo ook al helemaal top!

nicolevb zei

Wat een leuke swap pakket weer en al zo een leuke kaartjes gemaakt jij en cornelie natuurlijk
Ik denk dat ik het snap met de wiebelende kadootjes maar lijkt me ook moeilijk om te maken
Maar ook al wiebelen niet zo ik vind het kaartje weer geweldig
Ook zo een leuke stempels....

Holly zei

Super leuke kaarten beide!! helaas werkte bij mij de link via "klik"niet..

Nancy zei

Hey Nicole,
Oh, het is alweer even geleden dat ik langs kwam. Wat laat je hier weer twee juweeltjes zien. Niks aan te zien dat er wat misliep hoor! Goed opgelost met de want dan ook ondersteboven op de foto te zetten! ;o) De berenkaart is echt geweldig. Leuke raam-stans en hoe tof zijn die zwevende kadootjes!
Het zijn twee plaatjes van kaartjes.
Ook de let-it-snow-kaarten hieronder zijn super mooi. Leuk ook hoe je de kleurencombinaties er bij gezet hebt.
Hier is de kerstkaartenproductie ook in volle gang...
Liefs,
Nancy