Pagina's

zaterdag 22 juli 2023

Swap Saturday #2023 pakket 2/2

Yay, het is weer Swap Saturday! Vandaag ons tweede kaartje met het pakket en de opdracht is;

Stranddag!

En ja, op de dag dat ik dit kaartje maakte was het hier 32 graden dus ik ben helemaal in de stemming. Helaas geen koele zee voor mij om in te duiken maar hier op mijn hobbykamer is het best vol te houden.
Voor mijn kaartje gebruikte ik de achtergrond stempel en het meisje in haar schattige strand outfit. De teksten uit hetzelfde setje heb ik op mijn misty in golvende lijnen bevestigd zodat ze meelopen op de golven van het zand. Een schitterende gouden zon op de achtergrond maakt deze stranddag compleet. 


Aan de binnenkant gebruikte ik dezelfde achtergrond stempel en een strandbal die ik vond in een ander setje van MFT. 

Stempels: Beach Cutie- MFT, Waves builder - SSS
Stans: Circle - Lawn Fawn, Radiant - SSS
Inkt: Versafine Clair nocture, Memento tuxedo black - Tsukineko, Buttercream, Warm Sunshine, Caramel toffee, Paperbag - Altenew. 

Papier: Basic white thick - SU!, Lazy Day - MFT, Spring rain - PTI, Glitterpapier goud
Verder:  Sprinkletz - Buttons galore, Copic markers

Hieronder het pakket waar we mee werken. Natuurlijk ben ik reuze benieuwd naar de stranddag van Cornelie, ik ga dan ook snel even kijken!  KLIK

Groetjes en een fijn weekend! 

Nicole



15 opmerkingen:

Rhodé zei

Superleuke kaart heb je gemaakt, Nicole! Heel leuke kleurtjes en die zon is geniaal bedacht. Ik ben heel benieuwd wat Cornelie gemaakt heeft. Zou ze voor heel andere kleuren gekozen hebben?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh jij neemt ons ook al mee naar zo'n mooi strand. In deze kleuren schijnt inderdaad meteen de zon op mijn scherm. Ook de binnenkant heb je weer in stijl gemaakt Nicole.
Een mooie zonnige kaart.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wat een heerlijke strandkaart, die zon heb je super gemaakt ook met die stralen in het lichtblauwe papier. En zo leuk hoe de tekst met het golvende zand meeloopt.
En je bent een meester in het inkleuren, wat heb je dat geweldig gedaan!

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart, heel ander kleurschema dan je swapmaatje. Tof ook hoe je de teksten gestempeld hebt!
Groetjes
Nancy

Angélique zei

De warmte straalt van je kaart af, wat een leukerd! Dat mooie meisje verdient een prominente plaats op je kaart.

Diny zei

Super leuk kaartje Nicole....past helemaal bij de tijd van het jaar!
Groetjes Diny

Cornelie zei

De insteek is een beetje hetzelfde, maar toch zijn weer zo verschillend geworden. Wat mooi met deze zonnige kleurtjes! De zon is ook een topper en dat meisje is zo cute! Mooi, de golvende teksten, prachtig kaartje geworden!!

Holly zei

Een DOTJE!! wat een lief kaartje!

GerJanne zei

Oh deze is ook superleuk. Heel andere kleuren dan bij Cornelie, deze zijn wat warmer. Komt vast omdat het 32 graden was, toen je het kaartje maakte, hihihi.
De binnenkant is ook weer erg leuk!

Marjan zei

Ik zag hem al bij Cornelie, ook bij jou zo'n geweldige kaart met dit leuke meisje en het prachtig strand! Mooie kaart, Nicole!

!neke zei

Gave kaart !!!!!
groeten Ineke

Sarah zei

Heel mooi!

Femminde zei

Oh wat een leuke kaart!!
En zo tof om te zien hoe verschillend jullie uitwerking is.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marjolijn van Elsberg zei

Via, via kwam ik op je blog en zag dit leuke vrolijke kaartje, en begrijp ik het nou goed. Je stelt met een maatje een pakketje uit je stash samen en daar maken jullie leuke dingen mee of werkt het anders, ben wel nieuwsgierig geworden. Ben meteen je blog maar gaan volgen, altijd leuk nieuwe inspiratie!
Groetjes, Marjolijn.

Kekke Kaarten zei

Nou, deze chick is helemaal klaar voor een heerlijke dag aan het strand! ;-) wat een prachtige zachte kleuren heb je gebruikt. En je creatie waar je zon mee hebt gemaakt springt er echt uit. Top kaartje weer Nicole.
Groetjes en fijn weekend.