Pagina's

dinsdag 14 februari 2023

Galentijn


Hallo bloggers! Zoals ik jullie vorige week al schreef. Ik doe niet aan Valentijn maar wel aan Galentijn. Oftewel, lieve kaartjes voor mijn zussen en vriendinnen op 14 Februari. De kaarten voor mijn zussen had ik jullie al laten zien dus nu zijn de vriendinnen kaarten aan de beurt. Omdat ik er een hele rits moet maken zijn ze niet al te ingewikkeld. De binnenkant is voor iedere kaart week net even anders om het wat persoonlijker te maken maar die heb ik deze keer niet gefotografeerd. 

Ik kwam er pas op zondag achter dat ik mijn kaartjes die dag al moest posten om ze nog op tijd te krijgen. Op maandag moest ik werken en dan haal ik het niet voordat de bus geleegd wordt. Het was nog even doorpezen dus om alles op tijd af te krijgen maar het is me gelukt!

Stempels: A - glazing day, You'r my gal, Concentric hearts - SSS
Stanzen:  A - glazing day, You'r my gal, Mini hearts party- SSS
Inkt: Versamark, Memento tuxedo black - Tsukineko, Bubblegum, MFT, Bubblegum, Lobster, Guava - lawn Fawn
Papier: Solar white - Neenah, Sweet sorbet - SU
Verder: Copic markers, Nuvo drops

Lieve groetjes en een fijne Galentijd allemaal!

Nicole

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk en geslaagd kaartje is dit geworden !
grtjs,martina

Hobby Hoogland zei

Prachtige kaartjes met veel hartjes erop.
groetjes Marjan.

Kaartenkraam zei

Ze zijn superleuk hoor, dat wordt vast heel erg gewaardeerd!

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Ellen,
Hoe leuk zijn deze! Ook de zussenkaarten zijn top, ben even terug gaan scrollen... En Galentijn, een leuke woordspeling gebruik je er mee!
Liefs,
Nancy

Holly zei

Super leuke kaarten Nicole..ben er weg van!!

Femminde zei

Wat tof om je vriendinnen zo te verrassen!! Heel gaaf gemaakt en mooie kleuren heb je gebruikt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anoniem zei

Superleuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke woordspeling Nicole en je hebt hele leuke kaarten voor je vriendinnen gemaakt. Heel vrolijk en leuk dat glittertje op "hey girl". Ben je zelf ook verrast over de post?
Lieve groetjes Miranda

Rhodé zei

Wat zijn ze leuk! En het is er niet aan af te zien dat ze eigenlijk niet zo ingewikkeld zijn. Ze zijn gewoon helemaal af!

Angélique zei

Het zijn heel vrolijke, lieve kaarten, je vriendinnen zullen vast blij verrast zijn. Leuk om zoiets op de deurmat te vinden.

Daphne zei

Zo..... je moest er ook best veel maken.
Maar ze zijn wel super leuk en vrolijk.
Lief om je vriendinnen een kaartje te sturen, kunnen ze vast waarderen.

GerJanne zei

ECHT SUPERLEUK!! EN je hebt een boel vriendinnen, dat zegt wat over jou...

Marjan zei

Ze zijn geweldig, je vriendinnen boffen maar! Heel gaaf die achtergrond en de mooie grote tekst met koekjes hart!

Kekke Kaarten zei

Geweldig, lief, fantastisch! Bij verrast❤️
Liefs Gerjon x