Pagina's

zaterdag 22 oktober 2022

Swap Saturday #2022 pakket 4/1

Vandaag gaan  Cornelie  en ik weer aan de slag met een nieuw pakket. Het laatste pakket van dit jaar en met een winters thema. De uitdaging van vandaag  is dan ook...

Let it snow

Niet moeilijk met een pakketje vol sneeuwmannen. Ik maakte een boxkaart met een gezellig doorkijkje naar een sneeuwlandschap vol vrolijke sneeuwmannen. En ja, ik maakte er weer meteen twee, in het groen en in het blauw om de kerstkaarten teller weer even aan te slingeren. 


Aan de achterkant maakte ik ruimte voor een persoonlijke kerstboodschap en plat gevouwen past deze kaart prima in een vierkante envelop. 

Stempels: Snowman kisses - Sunny Studio
Stanzen: Precision layerering A2 - Spelbinders, Mini mat & tag 4, Snowman kisses- Sunny Studio, 
Inkt: Memento Tuxedo black, Versafine Clair nocture - Tsukineko, 

Papier:  Parakeet party, Whisper white, Real red, Basic black- SU!, Aqua mist - PTI
Verder:  Embellishments - Button galore, 
Copic markers, Witte gelpen

Ik ben heel benieuwd naar het kaartje van Cornelie, weet zeker dat ze weer iets prachtigs heeft gemaakt! KLIK

Groetjes en een heel fijn weekend!

Nicole

Kerstkaartenteller 2022: 13

20 opmerkingen:

Rhodé zei

Een leuk pakket weer! Je hebt lekker vrolijke kaartjes gemaakt. Als ik naar je materialenlijst kijk (die maak je zeker niet voor niets, ik kijk er nogal eens naar!) heb ik het idee dat je de box zelf gemaakt hebt. En niet met een speciale stans. Dat wil ik ook eens proberen. Welke maat is je box als hij opengeklapt is?

Ela zei

Ah wat een mooie box kaartjes! Heel leuk gedaan met deze vrolijke spulletjes. Groetjes Ela

Daphne zei

Wat een mooie opvallende kleuren.
Ik zou hier niet gauw aan denken voor een kerstkaart, maar ik vind het echt super gaaf.
Lief ook, al die blije, vrolijke sneeuwpopjes.

Cornelie zei

Wat een heerlijke vrolijke, kleurrijke kaartjes! Grappig dat we allebei een frame uit het 'lapje' hebben gesneden en allebei ook een interactive card gemaakt hebben. Zo toevallig
Ik word (weer) blij van je kaartjes! X

Kaartenkraam zei

Twee vrolijke boxkaarten met wat mij betreft een lichte voorkeur voor de blauwe, gewoon omdat dat meer winter uitstraalt voor mij door de blauwe kleur.

groetjes van Ank

Je@net zei

Super leuk pakket en twee super leuke kaarten!

Dotty Jo zei

Such fun cards, Jo x

Colien zei

Wat een toffe box-kaartjes, daar word je helemaal vrolijk van met die grappige sneeuwpoppetjes!
grtz Colien

GerJanne zei

Oh wat een enig idee! Zo'n sneeuwlandschapje in een box en dan die achterkant met ruimte om te schrijven. Echt geniaal!
Mooi pakket ook. Word je vrolijk van denk ik, in de al wat donkere dagen...

Marfien zei

Hele leuke kaartjes, echt gezellig bij deze sneeuwmannen

lostinpaper zei

So darn cute!

Holly zei

Wat een geweldig leuk pakket!! en zulke dotjes de sneeuwmannen..kaart idee is Geweldig en mooie kleuren..!

Kekke Kaarten zei

Wat een super leuke kaartjes weer Nicole. De kleurtjes zijn geweldig, ook voor kerstkaartjes! Echt out of the box, leuke woordspeling bij deze kaartjes ;-) En met dat geweldige pakket ga je vast nog meer moois maken!
Fijne zondag. Groetjes, Gerjon

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat zijn ze leuk Nicole. Wat een goed idee om er box-kaarten van te maken, het is zo echt een kijkdoosje. Leuke sneeuwpopjes en mooie frisse kleuren. Ook de achterkant heb je mooi gemaakt vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Oh, wat een geweldige kaart, met die vrolijke sneeuwpopjes! Leuk dat je er boxkaarten van hebt gemaakt.

Annemarie en Merit zei

wat een heerlijk vrolijke winter/kerstkaartjes heb je er mee gemaakt,..zo te zien weet jij wel raad met dat pakket!!
Liefs Annemarie en Merit

Marjan zei

Superleuk!! Dit model sowieso al en dan die vrolijke kleuren en tafereeltjes met de sneeuwpopjes! Cornelie zei al dat het zo'n leuk pakket is, veel plezier ermee allebei!

Femminde zei

Wat een tof pakketje met al die vrolijke kleurtjes en toffe kerstmannen. Je boxkaartjes zijn weer geweldig!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Nicole,

Oei, wat heb ik al veel gemist! Wat een geweldige kaarten hier! Ook de vosjeskaart en de sneeuwmankaarten met labels hieronder zijn geweldig!!
En 13 kerstkaarten... Dat zijn er nog wat te gaan, niet?
Denk dat ik nu ergens in de 60 zit... Kan verkeerd zijn, moet nog eens tellen...
Liefs,
Nancy

Carol zei

So cute and colorful! Love them!