Pagina's

dinsdag 15 februari 2022

Stempel op reis - Avery Elle - Band Camp

Deze gezellige stempel van Mariken kwam voorbij gemarcheerd bij ons Stempel op reis clubje! Nu het einde van de lockdown nabij is kunnen we wel weer een feestje gebruiken. Ik begreep dat zelfs carnaval misschien gewoon doorgaat dit jaar.. wie had dat gedacht?! 

Ik heb mijn fanfare in een soort van boxkaart laten paraderen. Ik hoop dat ze nergens tegen aan botsen want ze hebben allemaal hun ogen dicht! 


De kangoeroe was wat achterop geraakt.. die is nu aan de achterkant te bewonderen. 

Stempels: Band Camp - Avery Elle
Stanzen: Card stacks base dies - Concord &9th
Inkt:  Memento tuxedo black - Tsukineko
Papier:  Whisper white - SU, Tribal prints - MFT
Verder: Glitter gloss shimmer pen - Nuvo

De andere kaarten van ons reisgezelschap zijn op Insta te bewonderen. Ik zou zeggen 'Follow the music!"


Groetjes!! Nicole

16 opmerkingen:

Els zei

Een super leuk en feestelijk kaartje heb je gemaakt met deze stempelset. Je kan zien dat de fanfare geniet van de muziek die ze spelen.
Zo zouden even alle dirigenten eruit mogen zien nu we weer bijna alles mogen.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en met de band ik hoor ze aankomen in de verte wat doen ze hun best, hier word je blij van ik heb de stempelset animal parade van ME die is ook zo leuk
groetjes ellen

!neke zei

Super leuk ....zeker ook de laatkomer achterop !!!
Groeten Ineke

Kekke Kaarten zei

Ook alweer zo'n leuke stempelset van Avery Elle! Je hebt de beestjes leuk weten te combineren in de boxkaart! Ik zit helemaal in de scène door je verhaaltje ;-) en ik hoor de muziek al spelen. De kangoeroe achterop de kaart heb je leuk bedacht.
Groetjes, Gerjon

Angélique zei

Haha, ik hoop ook dat ze nergens tegenop botsen, nog een wonder dat ze maar 1 paradelid verloren hebbentit nu toe. Heel leuk in de bokskaart.

Gerrina zei

k had niet gezien dat ze de ogen dicht hadden... hoop dat het idd goed gaat! Wel lekker vrolijk! Groetjes, Gerrina

Margreet zei

Wat een vrolijkheid op je gave kaart....en die kangoeroe achterop is echt weer iets voor jou. Super!
xxx Margreet

Mariken zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart, ik hoor de muziek hier en word er blij van!
💜❤️🧡

Rhodé zei

Supermooie kaart heb je ervan weten te maken! Leuke papiertjes ook. Zo'n modelletje geeft toch net iets extra's.

GerJanneke zei

Oh wat leuk! Ik wist niet dat er een stans is van dit model. Ik heb zitten worstelen , hihihi...Maar jou fanfare is erg leuk. En ja, als je de binnekant niet kunt doen, ben je aangewezen op de achterkant. Heel erg leuk!
Ik reageer even met mijn andere account, want ik word al vier dagen geplaagd door de robot die me spelletjes laat doen en dat kost me veel te veel tijd;-) Dat zal je snappen,
Groetjes,
GerJanne

Danielle zei

Wat is je box kaart leuk!! Ook een ideale manier om veel kwijt te kunnen :-) Ik vind ‘m super goed gelukt!

Marjan zei

Leuk model en wat een mooie invulling, erg gaaf kaartje!
Ik was ook wel verbaasd dat er ineens weer zoveel mag en kan, maar hoop wel dat het carnavallen goed gaat, zoveel mensen bij elkaar!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke band en zo leuk dat er nog eentje achterop komt hihi. Een gezellige, feestelijke kaart Nicole.
Lieve groetjes Miranda

Holly zei

Super lief vrolijk kaartje Nicole...

Femminde zei

Oh wat een toffe boxkaart Nicole!! Je we gaan wel mee hoor achter de muziek aan. Maar ik denk dat we even wachten totdat het wat minder waait.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

lostinpaper zei

Such fun! I was playing with this base die myself yesterday!