Pagina's

woensdag 23 februari 2022

KKT 2022-2 Jeansblauw-koper

Ik heb al een tijdje niet meegedaan met de KKT kleurenchallenge terwijl ik het wel heel leuk vind. Het kwam er gewoon steeds niet van. Deze maand had ik er mijn zinnen op gezet om wel een KKT kaartje te maken maar jhee wat vond ik het lastig! Misschien ben ik het wel een beetje verleerd ofzo. Uiteindelijk toch een ideeetje gekregen voor deze combinatie van Jeansblauw en koper;


Ik had de Studio Light Circle essentials klaarliggen met de hertjes stempel om daar een babykaartje mee te maken in het roze maar dacht toen 'Ach, ik maak hem gewoon eens in het jeansblauw, en dan zien we wel wat het wordt' Wat koperen sterretjes en accentjes erbij .. et voila... mijn KKT kaartje voor deze maand. 


Stempels: Little love - Pinkfresh Studio, Deer sweet friend - MFT
Stanzen: Dear sweet friend - MFT, Circle essentials - Studio Light, Sterretjes - SSS
Inkt: Memento tuxedo black, Versafine black - Tsukineko, Something blue - MFT, Distress oxide Stormy Sky - Ranger
Papier: Smooth white, Something Blue - MFT, Koper - SU!, Farm fresh gingham - MFT
Verder: Black glaze pen

Ik ben superbenieuwd wat de rest allemaal gemaakt heeft. Vandaag eerst werken maar vanavond maak ik een rondje.
Ook bloghoppen in KKT kleuren? KLIK

Groetjes en bedankt voor je bezoekje!

Nicole

34 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

wauw prachtige kaart. die kleuren zijn super
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vouw kaartje met de mooie blauwe kleurtjes en wat een schattige hertjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Je@net zei

Een super schattig kaartje met deze kleurencombi, Nicole!

Henriët zei

Een hele leuke kaart met die lieve hertjes. Bij deze kleuren denk ik niet meteen aan een baby kaartje maar het resultaat is top.
Groetjes van Henriët

Epie zei

Superleuke babykaart in jeansblue met koper , lief die bambi
Fîjne dag met groetjes Epie

Daphne zei

Ik lees het al, net als ik...... je denkt te moeilijk😁.
Ontspan en maak gewoon een kaartje met 2 kleuren, hoe lastig kan het zijn, whahaaaaa.
Wat een schattige kaart trouwens🥰!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie vouwkaart!
erg leuke kleurencombi voor een babykaart.
groet Alma

Angélique zei

Ik vind hem heel geslaagd, echt een snoezig babykaartje, kooi in deze kleuren.

Nancy Soetaert zei

superleuk en lief kaartje met de KKT-kleuren!
groetjes
Nancy

Anita van Deur zei

Super lief kaartje in deze kleuren.

Laurespage zei

Nee, hoor Nicole, je bent het echt nog niet verleerd. Je kaartje is prachtig en superlief.
Groetjes, laurette

marijke zei

Een mooi kaartje geworden met een mooi model! Leuk gedaan. Groetjes Marijke

Wilma zei

Wow.....wat een PRACHITG en LIEF kaartje is dit Nicole.
Liefs Wilma ☺☺☺

Gerrina zei

Toch ogen de kleuren hier supermooi zo samen! Een leuk en lieve kaart! Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat tof dat je weer meedoet!! En het is weer een super kaartje!! (met je favo tiny stempeltje) En een tof model. Ik had deze nog niet gespot.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt
Liefs Chantal

Margreet zei

Wat een superlief kaartje in de KKT kleuren, Nicole. En je bent het niet verleerd hoor, dit was gewoon een lastige uitdaging!
xxx Margreet

!neke zei

Super cute !!!!
Groeten Ineke

Marja Sch zei

Wat een ontzettend schattig kaartje. Mooie kleurencombi. Groetjes Marja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nee hoor, je bent het niet verleerd, het is een schattige kaart geworden in een leuk model.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Wat een lief kaartje met die hertjes, Nicole. Mooi ruitjespapier ook. Leuk model. Helemaal top!
Groetjes
Jantine

Rhodé zei

Volgens mij ben je het toch niet verleerd. Wat heb je er weer een superlief kaartje van weten te maken. Altijd zo knap hoe jij uit de voeten kunt met de KKT kleuren.

martina's kaartjes zei

deze is erg leuk geworden ! mooi gedaan. lief kaartje en leuk modelletje
fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
grtjs, Martina

Creatiels zei

Wat een leuk idee om een babykaartje te maken in de gevraagde kleurtjes.Zeer geslaagd vind ik.
Groetjes en nog een fijne avond.
Els

GerJanneke zei

Zo lief dit kaartje ! EN ik vond het ook een lastige combi deze keer. Ligt vast niet aan jou, hoor!
( weer even een reactie met mijn DT account. De robot plaagt me weer...)

Nelleke zei

Leuke kaart en model. Maar weer regelmatig meedoen, het is te leuk en jou kaartjes zijn altijd zo verrassend. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Je kaart is geweldig! Zo schattig en mooi. Weer dikke fan! Ook je kaart hieronder is weer heel mooi. Wat zijn je kleuren altijd zo fris! X

Nancy zei

Hey Nicole,

Oh, wat ben ik blij dat je terug mee doet met het KKT! Ik heb je hier gemist!
Jouw kaartje is weer super leuk, mooi hoe je de kleuren gecombineerd hebt in jouw eigen Nicole-stijl... Ik blijf fan!

Liefs,
Nancy

Kekke Kaarten zei

Je vond de kleurencombinatie lastig maar daar is op je kaartje niets van te zien ;-) Wat een lief geboortekaartje is het geworden! En wat heb je weer een leuk modelletje gebruikt voor je kaart. Super leuk met het rondje in het midden.
Groetjes, Gerjon

Grietje Jansen zei

Prachtige kaart.
Zo schattig die hertjes.
En ook een heel mooi modelletje.

Grietje

Holly zei

Prachtig en heel lief kaartje ..leuk model en hele mooie kleuren bij elkaar!

Marfien zei

Een dot van een kaart, hele leuke combinatie, prima kaartje voor het KKT

Marjan zei

Wat een schatje, superlief kaartje in mooi modelletje!

Cornelie zei

Hup, die schud ze zo even uit haar mouw. mooiii!!!