Pagina's

dinsdag 8 februari 2022

Lift challenge #167

Hallo bloggers! Vandaag weer een liftchallenge. En wel een bijzondere want het is de eerste 'lift van een lift". We gaan namelijk dit kaartje van Jubileumwinnares Ank liften. 


Is hij niet superleuk?! Ik had nog hele leuke washitape ooit in een winkeltje in Londen gescoord en vond ze perfect voor deze challenge. Omdat ik de washi niet op zijn kant wilde gebruiken heb ik het kaartje verticaal gemaakt. Ik heb de washi met wat extra lijm vastgeplakt omdat ik bang was dat hij anders niet zou blijven zitten. Het is namelijk al enkele jaren oud en soms werkt de plaklaag dan niet goed meer. Het puffie stickertje komt van dezelfde serie. 


Aan de binnenkant nog wat extra stukjes washi en een tekstje en het envelopje maakte ik van een papiertje uit een oude Flow.


Stempels: 
Make a fish - Waffle flower, Playful backgrounds - SU!
Stanzen: Blueprints 31, Hit the slopes, Oval word window - MFT
Inkt: Merman, Blue Jay- Lawn Fawn
Papier: Solar white - Neenah, Blue jay - Lawn Fawn, Aqua mist - PTI
Verder: Shimmer pen, Washi tape, Stickertje

Ik hoop dat jullie massaal met deze lift aan de gang gaan want hij is echt heel leuk om te doen. Bovendien stelt onze sponsor een leuke prijs beschikbaar voor de winnaar. Je kunt meedoen tot en met vrijdag 4 Maart. Hiervoor kun je je kaartje linken op het Liftchallengeblog waar je ook de prachtige voorbeelden van Marjan en Cornelie kunt bewonderen. De uitdaging wordt gesponsord door Studio 92 en op maandag 7 Maart laten we weten wie er gewonnen heeft.


Succes!!
Nicole


17 opmerkingen:

Els zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt van de lift en leuk dat je de kaart een kwart slag geraaid hebt. En natuurlijk vind ik je binnenkant ook weer erg leuk.
Groetjes, Els

Angélique zei

Wat een vrolijke! Ik ga snel kijken op het challengeblog naar de rest van de voorbeelden.

Danielle zei

Jij hebt daar dan weer superleuk washi tape voor! Ik ga denk ik met reepjes papier aan de slag, want ik heb wel wat washi maar niet zo geschikt voor deze kaart ;-) Gaaf kaartje weer Nicole!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de washitape en vrolijke details, leuke challenge ga is zoeken of ik ook nog heb liggen ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die dit bijna nooit gebruikt
groetjes ellen

Daphne zei

Zó leuk!!!!
Dat tape is perfect voor deze kaart.
Ik ga zeker meedoen, want na het zien van jouw kaart (ik heb ook tape wat horizontaal geplakt hoort te worden) zie ik dat dat ook mooi is

Marjan zei

Mooie frisse lift met deze leuke tapejes en het draaien is een leuk idee! Heerlijke kleurtjes ook.

Margreet zei

Wat een leuk model en wat een leuke tape heb je voor je grappig, mooie kaart gebruikt. De tekst is een leuke woordspeling. Ik ga proberen mee te doen.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk idee om de kaart een kwart slag te draaien. Zo ziet het er ook heel leuk uit. Gave washi-tape heb je gebruikt en zo grappig dat bijpassende puffy visje. Alles klopt weer helemaal, evenals aan de binnenkant.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Heel gaaf dat je de kaart hebt gedraaid meteen heel ander effect! Het is een heel fraai exemplaar geworden Nicole!
xx Gerie

Rhodé zei

Wat heb jij een toffe lift gemaakt! Echt heel leuk gedaan. Jij bent zo goed in creatief denken!

GerJanne zei

Natuurlijk Nicole! Ik doe mee hoor! Veel te leuk! EN de jouwe is erg leuk met die visjes op het tape. Goed idee van de binnenkant.... hoop dat ik het nu eens onthoud...

Holly zei

Wat een super leuke en vrolijke kaart heel leuk model ook..

Kaartenkraam zei

Je hebt er echt een typische Nicole kaart van weten te maken, superleuke lift!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Lekker vrolijk en leuk dat je 'm gedraaid hebt! Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat een super leuke visjes kaart!! En toffe uitdaging.
Ik ga ook eens kijken of het nog lukt om mee te doen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Kekke Kaarten zei

Erg leuk gedaan met het washitape. Leuk dat echt alles 'zee' is aan de kaart, dat heb je goed bij elkaar gezocht. En wat een superleuke enveloppe heb je erbij gemaakt, echt top!
Groetjes, Gerjon

Cornelie zei

Geweldig kaartje en super tapejes!! Ben er weg van!