Pagina's

zaterdag 17 april 2021

Swap Saturday met Cornelie


Een deel van de pret van onze Swap Saturday is altijd weer om een nieuw pakketje samen te stellen. Ik vond het deze keer best lastig omdat er zoveel leuke dingen op de markt zijn en ik vind het ook altijd wel leuks om iets te vinden wat we nog niet eerder hebben gedaan. Dat wordt natuurlijk steeds moeilijker. Al surfend kwam ik een cocktailset van Catherine Pooler tegen. Het is eigenlijk een Kerst/Nieuwjaarsset maar ik vind dat cocktails het hele jaar wel kunnen. Toen ik zag dat er ook nog bijpassend slimline papier te koop was, was ik verkocht! Ik weet dat Cornelie het net als ik leuk vind om slimline kaarten te maken dus die weet daar ook vast wel raad mee. 

De eerste uitdaging van ons pakket is... Cheers!

Van een papiertje van de Action in turquoise en goud heb ik een bijpassende envelop gemaakt. En ik had nog net een sniefeltje roze papier over voor de binnenkant van mijn kaart. Het tekstje komt uit een set van Stampin Up. 


Bedankt voor alle lieve beterschapswensen. Mijn klachten blijven een beetje hetzelfde en ik ben dus niet heel erg ziek geworden. Helaas zijn ondanks onze quarantaine maatregelen Alex en Bram ook ziek geworden.. zo sukkelen we dan weer door hier met dat nare virus. Maar ja, gelukkig krijg je van kaartjes maken geen corona!

En dan nu hopperdepop naar Cornelie om te zien wat zij gebrouwen heeft!  (
KLIK)

Geniet van het weekend.... Proost! 

Nicole 

14 opmerkingen:

Colien zei

Wauw, wat een gave slimline kaart! Met zo'n tof pakket komt het wel goed om feestelijke kaartjes te maken ;)
Balen dat het virus jullie alle drie te pakken heeft, beterschap voor jullie!!
grtz Colien

Daphne zei

De roze achtergrond zorgt voor een lieve, romantische uitstraling. Wat leuk dat dit eigenlijk een Kerst/nieuwjaars pakket is. Kan zeker weten heel goed voor een verjaardag.
Leuk om zo op zoek te gaan naar een pakket voor jezelf en iemand anders😁.
Wat naar dat iedereen nu ziek is, maar gelukkig lees ik dat juliie er niet heel erg ziek van zijn. Nu zitten jullie niet meer gescheiden van elkaar, de hele dag?
Sterkte en heel veel liefs.

Rhodé zei

Oh, deze vind ik leuk! Ik kwam toevallig onlangs voor het eerst het slimline papier van Catherine tegen. Nu jij laat zien wat voor leuks je ermee kunt maken, krijg ik ook veel zin om het aan te schaffen;)
Balen dat jullie nu alledrie ziek zijn. Hopelijk knappen jullie snel op.

Marieke zei

Yay, wat een leukerd! Kleuren zijn mooi en ik op een slimline kun je altijd zo lekker veel kwijt.

Cornelie zei

Heel erg gaaf. Heerlijke bright kleurtjes heb je gebruikt. Super fris en vrolijk daardoor. Het is een super leuk en inspirerend pakket. Het slimline papier is zo tof!
Ik word blij van het pakket en jouw kaartje! ;-))
Maak er maar het beste van samen, gelukkig dat de klachten mild zijn. X

Kaartenkraam zei

Wat een gezellig pakket heb je samengesteld. De kaart die je ermee hebt gemaakt is heel feestelijk.
Haha een 'sniefeltje' roze, nooit van gehoord! Maar ik begrijp wat het betekent.

Minder leuk is dat jullie nu allemaal ziek zijn. Probeer er maar het beste van te maken en gelukkig heb je wel steun aan elkaar. Beterschap en sterkte!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje in mooie kleurtjes. Wat een tof pakket had je samengesteld.
Vervelend dat corona jullie in haar greep heeft. Sterkte ermee.
xxx Margreet

GerJanne zei

Natuurlijk vind jij dat cocktails het hele jaar kunnen! Hihihi...vind ik ook.
Je pakker is superleuk. Het lijkt me ook best lastig iets te bedenken en te zoeken, maar het is je goed gelukt. Je kaart is in elk geval weer top! Nu nog bij Cornelie kijken.

lostinpaper zei

Totally fun colour combo and sweet design Nicole!

Scraptastisch zei

Heel geslaagd je samengestelde pakket Nicole en je slimline kaartje is prachtig, heel mooi van kleur en ook het gouden glitter heel sparkle! Bijna onmogelijk om binnen een gezin elkaar niet te besmetten, maar kun je nu weer samen zijn en hoop dat het een milde vorm blijft...veel beterschap!
xx Gerie

Marjan zei

Heel ander kaartje dan Cornelie maakte, maar ook erg gaaf! Mooie sparkles en leuk die zachte kleurtjes! Nogmaals beterschap voor jullie allemaal!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Balen zeg dat jullie nu alle 3 dat virus te pakken hebben. Hopelijk worden jullie geen van allen zieker en maak je nu alleen lekker antistoffen aan.
Je hebt een heel leuk en gezellig pakket samengesteld en deze kaart is een dotje. Mooie zoete kleurtjes en dat goud maakt er meteen iets feestelijks van. Een cocktail gaat er altijd wel in (bij mij tenminste hihi) dus cheers!
Hou je goed en lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Een zoet kaartje, dat hoort bij cocktails. leuk en feestelijk
Beterschap met je mannen, misschien hebben ze een cocktailtje nodig?

Holly zei

Super mooie en lieve kaart een beauty!