Pagina's

zaterdag 23 mei 2020

Swap Saturday

Het is weer Swap Saturday vandaag. Samen met Cornelie zijn we voor de tweede keer aan de slag gegaan met het Swap-pakket. De uitdaging voor vandaag was "To the birthday girl". Ik heb er een simpel maar vrolijk meisjeskaartje van gemaakt. 





Het bodywarmertje van het meisje heb ik gestempeld op het het papier uit de kit en uitgeknipt. Met een lichtgrijze copic heb ik er wel nog wat schaduw aan gegeven zodat het meer paste bij de rest van de afbeelding. De binnenkant van de kaart heb ik versiert met wat restjes papier en een tekstje van hetzelfde stempelsetje.

Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar het kaartje van Cornelie! Kijken jullie mee?

Groetjes & geniet van het weekend!
Nicole

Het pakket:


14 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke verjaardagskaart, Nicole. Goed idee om de paperpiecing techniek hierbij te gebruiken!

martina's kaartjes zei

Leuk kaartje heb je gemaakt !
grtjs, martina

Daphne zei

Schattig weer.
De bodywarmer geeft een mooi effect zo.
De tekst over de tekst vind ik zo leuk, en dan binnenin ook nog.
Lief allemaal hoor.

Marja Sch zei

Wat een gezellig kaartje, mooie kleuren combinatie. Groetjes Marja

Margreet zei

Superleuke kaart met de gave spulletjes. Goed idee om de bodywarmer iets bij te kleuren!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Super leuk met de terug gelegde letters en ook bij jou een feestelijk en vrolijk kinderkaartje voor een verjaardag!
Fijn weekend....groetjes Gerie

Cornelie zei

Idd een super leuke en frisse kaart. Heel tof hoe je alle verschillende papiertjes hebt verwerkt in je kaart en dat het toch een rustig geheel blijft. Je kleurwerk is top! En Paperpiecen blijft ook super leuk om te doen.
De roze sterretjes van de tekst wat dan weer doorloopt in de bodywarmer...toeval? In ieder geval erg mooi.
Zwart voor een tikkie pit. Ik hou ervan!
Lekker weekend!!

Rhodé zei

Heerlijk meidenkaartje! Heb jij een stans met die tekst waarbij de letters aan elkaar zitten? Of leg je die zelf allemaal op de juiste plek? Ik vind het heel knap hoe je het meisje zo mooi gekleurd hebt. Die ballon en haar gezichtje. Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zoek weleens naar een filmpje, maar nog niets geschikts gevonden. Heb jij nog een tip voor een goed filmpje?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dotje Nicole en zo mooi die ingelegde letters. Ook leuk zoals je de bodywarmer gemaakt hebt en natuurlijk is ook de binnenkant weer een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heel leuk kaartje. De letters zijn mooi ingelegd. Happy in Happy, ik houd van dat soort details! De binnenkant is ook weer heel gaaf!

Holly zei

Wat een Dotje..ene leuk hoe je de papiertjes met de letters hebt gebruikt,geeft een heel leuk effect!

Marjan zei

Geweldige kaart, heel gaaf zoals je alles verwerkt hebt. Mooi ook die ingelegde letters en het bijpassende bodywarmertje!

Danielle zei

Dat bodywarmertje dat dan weer past bij de ingelegde letters, dat is nou Nicole ;-) Zoveel aandacht voor de details, echt leuk weer!!

Gerrina zei

Helemaal simpel vind ik 'm niet; stempelen, inkleuren, uitstanzen, paperpiecen en dan ook nog eens verschillende DP gebruiken...anderen zouden daar toch heel hard over na moeten denken! Een prachtige kaart (Met een van de weinige stempels van dat merk die ik heel leuk vind) Groetjes, Gerrina