Pagina's

zaterdag 2 mei 2020

Cupcakekaart met bruggetje

Op mijn verjaardag ontving ik van Gerjon een prachtige kaart 'met een bruggetje' en van Colien een kaartje met een hele leuke cupcake. Na nog meer van die leuke cupcakes in blogland te zien besloot ik hem ook te bestellen en voor de verjaardag van Gerjon een 'Cupcakekaart met bruggetje' te bouwen. 
Het grappige was dat Cornelie voor onze Swap Saturday precies hetzelfde gedaan had. Ik kon toen alleen mijn kaart nog niet laten zien omdat hij nog niet bij de jarige was gearriveerd. Maar nu wel gelukkig! De papiertjes komen uit het blokje dat ik van Gerjon voor mijn verjaardag kreeg, wat een lieve kleurtjes hè!




Stempels: Sugar Coated sentiments - MFT, It's no secret - SSS
Stanzen: Col1481 - MD, Hey there cupcake, Fishtail sentiment strips - MFT, Scene borders - Lawn Fawn. 
Inkt: Distress Oxide ink Tumbled glass, stormy sky - Ranger, Versafine Onyx black - Tsukineko
Papier:  Solar white - Neenah, Melon Berry - PTI, Baked brown sugar, Balmy blue, So saffron, Wild wasabi - SU! Spring Whimsy - MFT
Verder:  Wink of Stella - Zig, Glitter drops Midnight sky - Nuvo, Glossy Accent

Groetjes en een heel fijn weekend!
Nicole




19 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Nicole,
ik vind de naam van de kaart zo leuk. Ik heb hem zelf al een paar keer gemaakt, maar het bruggetje, zo had ik het nog niet bekeken..Heel leuk en feestelijk model en helemaal hoe jij hem hebt aangekleed.
EN geen echte binnenkant om ook te 'doen'.
De cupcakes zijn geweldig en raad eens: vanmiddag komen ze hier binnen, dus jij weet wat ik vanmiddag ga doen!
Nu al zin in! Fijn weekend.

Daphne zei

Wat een leuk model!
Die had ik nog niet eerder gezien.
Mooie "aankleding", zoals jij het deed.
Dit zijn van die kaarten, daar zit een verrassing effect in, vind ik altijd zo leuk.
Ik ga eens kijken of ik die ook kan maken binnenkort.

Stampin with Liz Design zei

Wat een leukje! Prachtig model ook! Groetjes Linda

Marieke zei

Wat een leukerd! De cupcakes staan ook nog op mijn verlanglijstje.. Net als vele andere dingen, geduld is een schone zaak. Veel plezier ermee!

Gerrina zei

Idd leuk die zachte lijnen op het papier! En een (h)eerlijk feestelijke kaart! Apart die vorm! Fijn weekend! (Word echt weer om te stempelen)

Marjan zei

Superkaart, leuk model, gave kleuren en die cupcakes zijn erg leuk! De teksten zo gecombineerd maken het echt af!

Margreet zei

Wat een heerlijke cupcakes op je mooie kaart. Gaaf modelletje. Ook de gebruikte stansen vind ik erg leuk.
Fijn weekend.
xxx Margreet

Els zei

Wat een pracht kaartje met de cupcake en de kleine bloemetjes zijn ook zo schattig.

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en met deze kleurtjes en model een extra mooi kaartje! Groetjes Marijke.

Colien zei

Leuke kaart, wat een gaaf model is het! De papiertjes zijn tof, maakt het een vrolijk geheel. En die cupcakes die vind ik echt iets voor jou, zo veelzijdig ook...
Fijn weekend!
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk en heel feestelijk. Leuk zoals je diepte benut hebt met nog zo'n smakelijke cupcake Nicole. Inderdaad zijn het hele lieve kleurtjes en ik ben toch wel fan van ruitjespapier. Het heeft altijd iets gezelligs vind ik ;)
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaart heb je er zo van gemaakt, Nicole!

Holly zei

Super leuke kaart!!

Cornelie zei

Ja daar istie!! Leuk. Dat hebben wij toch wel vaak niet. Super leuk!!

Rhodé zei

Tof kaartje! Inderdaad leuke kleurtjes en printjes op de papiertjes. Met zo'n bruggetje maak je echt een leuk tafereeltje. Het doet me een beetje denken aan een een Kamishibai, ook al heeft die niet zo'n bruggetje. Maar er is gewoon van alles te zien op je kaart. Fijn weekend verder!

!neke zei

Wat is dit leuk !
Groeten Ineke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke cupcake kaartje heb je gemaakt Nicole, mooi papier heb je gebruikt..Groetjes Ingrid.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel erg leuk kaartje! Daar zal ze blij mee geweest zijn!

Irene zei

Nicole, heb je een link voor de bruggetjeskaart...zó gaaf!!
XxIrene