Pagina's

zaterdag 21 maart 2020

Swap Saturday


Vandaag de derde Swap Saturday alweer met het pakket van Cornelie. Er waren nog een aantal leuke spulletjes waar ik nog niets mee gedaan had. De challenge voor vandaag was onderstaande schets met het thema 'Spring time". Nu weet ik niet of dit thema er helemaal uitgekomen is maar de schets zeker wel. En ik heb de bloemetjes, veertjes en het transparant uit het pakket gebruikt en dat was mijn persoonlijke challenge. 








Superschattig toch, deze veertjes?!



In de binnenkant nog een bijpassend tekstje, ik moest wel oppassen dat het niet te ver naar onderen stond zodat het niet te zien is door het transparante plastic. 



Nu snel kijken bij Cornelie. (KLIK) 
Het nieuwe Swap-pakketje is al bijna klaar. Ik had gehoopt op de Art Specially wat leuke items te scoren maar dat ging helaas niet door. Gelukkig had ik de week ervoor een MFT workshop bij Doe@ding en hadden ze wat hele leuke aanbiedingen, toch vast wat leuke dingen gekocht dus. Jullie zien het volgende maand! 

Groetjes, blijf gezond & fijn weekend! 
Nicole


17 opmerkingen:

Cornelie zei

jaaaa....daar ben je ;-))
Snap dat het een uitdaging was. Vond ik zelf ook. Vooral de veertjes en de bloemetjes hihi, maar wat heb je dit weer gaaf gedaan zeg! Heerlijke kaart! Ben er weg van!

Colien zei

Heel leuk kaartje, heerlijk die frisse kleurtjes!
grtz Colien

Margreet zei

Gaaf kaartje, Nicole. Die tekst is ook superleuk. Frisse kleurtjes betekent toch ook lente?
xxx Margreet

Holly zei

SUPER leuke vrolijke kaart!!
Vind de kleurtjes ook heel mooi bij elkaar!
Prachtig!!
(ben benieuwd naar de kaarten met je buit van Doe@ding...)

Els zei

Wat een super leuke kaart heb je ervan gemaakt.
Zo leuk met die stiksels en dat veertje.

Je@net zei

Echt een super leuke kaart, Nicole.
En die gave veertjes maken het inderdaad helemaal af!

Mieke zei

Oh wat is dat prachtig gedaan!! ♥

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hij is super geworden Nicole. Leuke lentekleurtjes en wat gaaf dat transparant gedeelte met dat lieve dessin erop. Die veertjes zijn een heel leuk accent erbij,top.
Lieve groetjes Miranda

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een leuke kaart! Heel vrolijk! En die veertjes zijn echt een hele leuke touch! Groetjes, Linda

Rhodé zei

Nou, die veertjes zijn echt superleuk! Het geeft de kaart iets extra speciaals. Dat transparant ook trouwens. En zo met elkaar is het super: allerlei details en toch niet druk of onrustig. Echt leuk gedaan.

Sarah zei

Wauw ! Meer heel knap bedacht x

Sarah zei

Meer = weer

Danielle zei

Ik vind je kaart geweldig!! En door de kleurtjes vind ik het echt wel lente-achtig. Heel mooi gedaan. Had me ook al zo op de Art Specially verheugd maar had voor mezelf al besloten niet te gaan voor het afgelast werd. Mijn vader is longpatiënt en wordt bijna 80. Moet er niet aan denken wat er gebeurd als hij het virus krijgt.... dus ik ontloop zoveel mogelijk! Geniet van je zondag, gelukkig schijnt het zonnetje dat geeft weer wat energie!

GerJanne zei

Hoi Nicole,
je kaart is helemaal geweldig! Wat een gave sketch is het ook en die veertjes zijn inderdaad erg leuk!
De binnenkant is ook weer super.
Ik ben achteraf heel blij dat de AS niet door gegaan is. Niet voor alle ondernemers natuurlijk, maar wel in het algemeen, als ik zie hoe snel het zich verspreidt! Voel jij je nog veilig? In Brabant is het zo erg...

Marjan zei

Wat een geweldige kaart voor Cornelie! Super dat stikrandje met de veertjes! En het doorzichtige gedeelte vind ik ook erg mooi.
Ja, ook hier wat bestellingen gedaan om mezelf toch wat te kietelen nu het ASE niet doorging. Hoewel ik zou niet gegaan zijn, durfde het niet aan met Rob en zijn gevoelige longen. Het is allemaal heel naar en we stevenen denk ik wel af op een lockdown binnenkort door alle dommies die toch lekker samen dingen gaan doen.
Ik las in je bericht over je AH bestellingen, hier precies zo, ook tot 6 april vol. Ik was verbijsterd over wat je zei dat iemand gewoon lekker asociaal vier momenten in plant... echt!! :(

Gerrina zei

Wat een gave manier om het veertje te gebruiken! En mooi die bubbles op het acetaat! Weer goed gelukt! Groetjes, Gerrina

Margriet Tournier zei

Wat een SUPER leuke kaart zeg!

Groetjes,
Margriet