Pagina's

woensdag 25 maart 2020

KKT Lilapaars / Oranje



Het is weer de laatste woensdag van de maand dus KKT-dag! De kleuren van vandaag zijn Lilapaars met Oranje en ik vond het een behoorlijk lastige kleurencombinatie. Ik had nog een stempelsetje met wijnglazen op mijn bureau liggen en ben maar gewoon begonnen. Eerst had ik een achtergrondje gemaakt en deze ingekleurd met Zig markers maar door de kleurencombinatie werd dat toch iets te hysterisch naar mijn smaak. 


Toen maar een toon op toon achtergrondje gestempeld en dat vond ik toch wat mooier. Een paarse fles wijn met een kurk, een leuk tekstje en wat glitter voor de feestelijke noot. 



De tekst aan de binnenkant maakt het kaartje compleet. 


Stempels: Time for wine - SSS, Spirited sentiments - MFT
Stanzen: Uncorked - PTI, Cheers - MFI
Inkt: Memento tuxedo black, Versafine - Tsukineko, carrot - Lawn Fawn
Papier: Whisper white, Basic black, Gorgeous grape, Mango Melody - SU!
Verder: Glitter drops Sugar plum - Nuvo

Ben echt heel benieuwd wat de andere met deze kleuren hebben gemaakt. Ik vond het een hele uitdaging! De complete bloghoplijst vind je hier (KLIK).

Groetjes pas goed op jezelf en elkaar & blijf gezond!
Nicole

34 opmerkingen:

Irene zei

Het zijn ook best heftige kleuren maar jouw uitwerking is super leuk!
XxIrene

Anita van Deur zei

Geweldig!! Ik vind ze prachtig mooie layout gemaakt Nicole.
Liefs xx

Stampin with Liz Design zei

Prachtige kaart in frisse kleurtjes! Groetjes Linda

Je@net zei

Wat een super leuke kaart heb je met deze kleurencombi gemaakt, Nicole!

Femminde zei

Wat een leuke kaart Nicole!! Wel tof in deze kleuren zo (en grappige binnenkant).
En ook met die "hysterische"achtergrond maak je vast nog wel een mooi kaartje. Misschien als achtergrond gebruiken.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Je eerste creatie is misschien wat druk, maar toch ga jij daar vast nog iets tof mee maken.
Je uitgewerkte kaart is top! Heel feestelijk voor de ontvanger. X

Colien zei

Mooi weer, zeg! Zowel jouw 'niet geschikte' als 'helemaal af' creatie, allebei erg tof in de KKT-kleurtjes!
grtz Colien

Marfien zei

Tja, nu we thuis moeten blijven bij een feestje is dit kaartje wel van toepassing. :-) leuke combinatie Nicole

Jantine zei

Leuke set, Nicole, met die wijnfles en glazen. Mooie kaart, inderdaad beter oo een wat rustigere achtergrond denk ik. Hoewel die andere ook wel erg mooi si. Heb je die nog voor iets gebruikt?
Groetjes
Jantine

Margriet Tournier zei

Oeh wat een heftige combinatie. Maar jij hebt er wel iets heel moois van gemaakt. Mijn complimenten!

Groetjes,
Margriet

Diny zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Nicole.
het was inderdaad een lastige kleurencombinatie....vond ik ook.
Maar we zijn er toch weer uitgekomen!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Die druiven heb je anders wel prachtig ingekleurd, als achtergrond met een witte oplegkaart met tekst toch nog prima te gebruiken lijkt me. De kaart met de fles is weer helemaal TOP!

groetjes van Ank

Grietje Jansen zei

Vind die vrolijke druifjes best mooi hoor, maar ook je kaart met wijnfles is erg mooi.
Leuke tekst ook.

Grietje

Nancy Soetaert zei

superleuke KKT-verjaardagskaart! je eerste achtergrond vind ik ook wel tof, wordt vast ook nog wel iets moois!
Nancy

Petra-loves-paper zei

Heel leuk KKT kaartje maakte je. Je eerste kleurwerkje niet weggooien hoor, ziet er zó mooi uit. Komt vast nog wel eens van pas,groetjes Petra

Nelleke zei

Je kaart is prachtig geworden, en inderdaad rustiger als jouw eerste probeersel. Ik begrijp wat je bedoeld. Toch kan je met jou eerste nog wel wat doen, want het is schitterend gekleurd. Misschien een gedeelte ervan gebruiken, dat kan het in combinatie met wit en donker paars wel heel mooi worden. Groetjes, Nelleke

Claudia's kaartjes zei

Oh, weer een serie? Waar vinden jullie de tijd? Ik ben al blij als ik 1 kaartje klaar krijg voor de KKT. Deze zijn ook weer super.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Laurespage zei

Een mooie mannenkaart in deze combinatie . En leuk met de tekst binnenin.
En met je achtergronden zal je wel eens iets anders verzinnen !
Groetjes, laurette

Marijke zei

Een super leuk kaartje en de achtergrond die je niet hebt gebruikt vind ik ook wel erg mooi! Misschien eens tukje ervan gebruiken? Je kaartje met de fles is leuk geworden en de tekst erbij is helemaal top!

Gerrina zei

Toch heeft die 1e wel wat...of komt het doordat ik gewon van die kleuren hou :)
Je 2e kaart is zo vrolijk; echt een gave groet om nu iemand mee te feliciteren!

Margreet zei

Ik vind je 1e kaartje best geslaagd!
De wijnfles is wat 'gedistingeerder', maar ook heel tof (met de mooie tekst en binnenkant).
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden ! zelfs de binnenkant heb je mooi aangekleed, geslaagd hoor
blij met je deelname !
grtjs,martina

GerJanne zei

Hahaha, wat een gave tekst en wat dus een gave kaart! Zo leuk zeg! Ik zou zo iemand weten aan wie ik hem zou kunnen sturen...Mooie achtergrond.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ik vind de achtergrond die je hebt gemaakt heel gaaf..maar ook de fles wijn met de hele gave tekst is geweldig...Groetjes Ingrid.

Nancy zei

Hey Nicole,

Jouw wijnkaart is super leuk! De ingekleurde achtergrond is best druk, maar wel super mooi ingekleurd..

Tja... Bij ons in het Antwerpse wordt die uitdrukking 'Ik ga naar mijn kot' wel eens meer gebruikt...
Maar het is helemaal niet slecht bedoeld hoor... Sommige mensen stoorden zich aan die uitdrukking... Ik vind ze best plezant...

Ik maakte vanmorgen ineens een serie 'Blijf in uw kot-kaarten' voor mijn kinderen en de grotouders, die gaan morgen allemaal op de bus.

Hou jullie allemaal veilig!
Blijf in jullie kot!
Groetjes vanuit mijn kot!!

Liefs,
Nancy

Holly zei

Super leuke kaart!
ja ..zou voor mij ook een hele moeilijke kleuren combo zijn...maar jij hebt met de PTI Uncorked set iets heel moois ermee gemaakt!

Rosina zei

Heel mooi jouw kaartjes met deze KKT kleurtjes Nicole... Ik vind ze GEWELDIG!!!
groetjes Rosina

Danielle zei

Wauw, knap dat je met deze twee aanwezige kleuren zo'n mooie kaart hebt weten te maken! Ik vind 'm echt heel mooi, die ton sur ton achtergrond is leuk! En grappige tekstjes erbij, super gedaan!

Creatiels zei

Mooi kaartje is het geworden.
Groetjes en hou je gezond
Groetjes
Els

Rhodé zei

Je kaartje is superleuk geworden. Leuk zo, met die tekst door de fles heen. En het krukje is natuurlijk helemaal top! Jammer van het achtergrondje. Er zat vast heel wat kleurwerk/ tijd in. Gewoon bewaren en op een dag bedenk je er misschien nog iets mee. Wellicht vellum eroverheen om het wat minder heftig te maken?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een gave kaart heb je gemaakt, ik vind hem super Nicole. Ik moest zo lachen bij je tekst dat het wat hysterisch werd de eerste keer, wel leuk dat je laat zien wat je eerst gemaakt had, inderdaad wat heftig maar misschien gecombineerd met veel wit toch bruikbaar?
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Gaaf Nicole!! Ja, deze kleuren ... ze doen me echt denken aan lang geleden toen dit erg hip was! Hysterisch zou ik je bloemen niet willen noemen, hoor. Maar ik snap wel dat je koos voor de andere versie, supertof!

Freubelmina zei

Prachtig kaartje in mooie kleuren Nicole.
Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
Fijn weekend, wilma xx

Cornelie zei

Nou idd, wat een afschuwelijke combi, daar zou ik niet door geinspireerd worden. Knap gedaan. je was al in de stemming voor de DCL stemming zeker?
Groetjes!