Pagina's

woensdag 4 maart 2020

Stempel op reis #12 Reverse Confetti Spring Palls

Afbeeldingsresultaat voor reverse confetti spring palls

Er is weer een stempelset op reis geweest. Deze keer waren het de lentevriendjes van de Reverse Confetti Spring Palls. De lente is al een beetje te voelen buiten, mijn pruimenboom staat al in bloei en overal zie je al paarse en gele krokusjes. Bij deze vrolijke diertjes horen frisse kleurtjes dus ik heb een heel oud geel bloemetjespapiertje uit de kast getrokken. 

Zoals sommige van jullie al op marktplaats hebben ontdekt ben ik mijn werkkamer flink aan het opschonen en soms kom je dan van die hele leuke oude velletjes papier tegen. Ik heb vroeger veel layouts gemaakt en barst nog van de grote vellen. Mijn idee is om van het wat dunnere papier enveloppen te maken en het dikkere papier klein te snijden om op kaarten te gebruiken. Ook gaan er dozen vol spullen naar mijn nichtje Evi voor haar bullit journal, dat ruimt zo heerlijk op! 


Maar goed, terug naar de kaart. Hierbij mijn bijdrage met de Spring Palls;




En de binnenkant;



Stempels: Spring Palls - Reverse Confetti
Stanzen: Fishtail sentiment strips - MFT, Wolkjes - PTI, Stitched note, Stitched hex tag - Reverse Confetti
Inkt: Memento tuxedo black - Tsukineko, Distress Oxide Stormy sky - Ranger
Papier:  Whisper white- SU!, Harvest gold, New Leaf - PTI
Verder: Glossy accent, Wink of stella, Glitter drops Silver Crystals - Nuvo, Copic markers

 Ik ben heel benieuwd naar de kaarten van de rest van het team, hoppen jullie mee?


Groetjes!!
Nicole



17 opmerkingen:

Els zei

Een super leuke vrolijke lente kaart heb je gemaakt.
Heerlijk dat je je hobbykamer hebt opgeruimd en weer
een goed overzicht hebt.
De natuur begint weer een beetje te 'ontploffen' noem
ik het maar. Als de zon schijnt en ik loop in het bos,
hoor je de naalden van de cederbomen opengaan.
Zag van de week dat de magnolia ook al bijna bloeit.

Marjan zei

Oh wat is dit een onwijs leuke en heerlijk lenteachtige kaart!! Zo gezellig die beestjes tussen de tulpjes!
Ja fijn, opruimen! Ik heb niet veel papier meer, de kleine blokjes komen nog steeds van pas af en toe en van de grotere vellen heb ik niet veel meer. Maar goed idee om daarvan enveloppen te maken!
En fijn dat die lente er weer aankomt, ben dat woei gedoe wel zat.

Mariken zei

Wat een superleuk en kleurig lente kaartje! Echt een geweldige toffe stempelset...die beestjes zijn enig. Ja, opruimen...ik heb ook zoveel wat ik niet meer gebruik. Heb al het een en ander op marktplaats gezet, maar het loopt geen storm. Soms ook weggeven, maakt me niet uit als iemand er maar blij mee is! Fijne dag, liefs🌈🐸

Ellen zei

Wat een supermooi, vrolijk, gezellig lentekaartje is dit! En van zo'n kaartje kom je natuurlijk haast als vanzelf in de voorjaarsschoonmaakmodus terecht ;-) Opruimen, dat kan soms toch zo heerlijk zijn en een goed gevoel geven. Go girl go!

Jantine zei

Leuk toch telkens zo'n stempel op reis! Je hebt er een leuke vrolijke kaart mee gemaakt, Nicole!
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Deze kaart is geweldig! Ik krijg er lente kriebels van! X

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart.
zin in het voorjaar

Margreet zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, Nicole. Helemaal voorjaar. Dat DP doet het er goed bij. De tekstjes zijn zó grappig! Succes met opruimen (zou ik ook nodig moeten doen).
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een ontzettend leuke en lieve lente-kaart Nicole. Schattig zijn die kleine vriendjes en ik vind die bijpassende teksten altijd zo gaaf. Mooi die druppels erbij en die mooi afgewerkte binnenkant. Heerlijk als je zo kunt ruimen, ik kan dat héél slecht hihi.
lieve groetjes Miranda

Rhodé zei

Ik ben al bij de anderen geweest. Zo leuk om te zien dat ieder de diertjes weer op een andere manier kleur geeft en dat het resultaat dan weer heel anders is. Je kaartje is weer geweldig!
Ik heb je advertenties inderdaad gezien. Ik moet even de beurs op slot houden, anders had ik zeker die leuke hondjes bij je gekocht. Maar nu eerst even richten op het nieuwe huis;)

GerJanne zei

Oh wat een super superleuke kaart! Enig met die kleine diertjes en bij jou geen schaapje te bekennen (ik kom et bij Ellen vandaan)
En ja, soms vind je zulke leuke dingen bij het opruimen. Ben je van plan het weg te doen en dan komt er een superleuk en vrolijke kaart te voorschijn!

Inge Groot zei

Wat een onwijs leuk en schattig kaartje Nicole, zo lief al die kleine details. Super!!! Xx

Holly zei

Super DOTJE!!
wat een leuke dieren en kleuren..en bloemetjes papier..
heb nog veel oude vellen en blokjes scrappapier..omdat ik meestal zelf de achtergrond nu maak..maar ben begonnen met scrappapiertjes voor het kaarten maken..en oh wat heb ik nog super veel prachtig papier!
Sommige kan ik gewoon niet gebruiken..omdat ik ze te mooi vind..LOL!
dus geniet als ik ze bekijk...

Colien zei

Leuk kaartje, lekker vrolijk!
grtz Colien

Margriet Tournier zei

Wat een superleuke kaart. Lekker hè, dat opruimen. Ik ben er ook mee bezig en het feels good!

Groetjes,
Margriet

Holly zei

(zijn de emails aangekomen?)

Danielle zei

Super leuk kaartje heb je met je eigen set gemaakt ;-) Als ik eens heel veel tijd heb ga ik ook opruimen. Heb nog zoveel spulletjes die niet meer gebruikt worden.... En die ook niet meer geschikt zijn om af te geven of te verkopen. Vuilniszak erbij en niet teveel over nadenken. Mijn papiervoorraad mag ook wel wat kleiner, maar daar heb ik nog wel liefhebbers voor!