Pagina's

vrijdag 15 november 2019

Sketchy duo #1

Vanaf vandaag vorm ik samen met Jolanda het "Sketchy Duo". We werken iedere maand een schets uit en die posten we dan op de 15e van de maand. Vandaag dus onze eerste schets uitgezocht door Jolanda...




Ik vond het best lastig want ik werk niet vaak met een schets. Omdat deze schets best veel laagjes heeft leek het me handig om het papier een beetje in dezelfde tinten te houden met het rood als accentkleur. De sneeuwvlokjes uit het papier passen dan weer bij het sneeuwvlokje en de bolletjes bij de cirkels. Aan de binnenkant natuurlijk ook nog een gezellig stempeltje om het af te maken.




De binnenkant:



Stempels: Festive friends, Gift tag greetings - MFT
Stanzen: Stitched scalloped rectangles frames - Lawn Fawn, Snowflake - MFT, XXL41 cirles - Crealies
Inkt: Momento Tuxedo black, Versamark - Tsukineko.
Papier: Real red, Whisper white - SU!, Blueberry sky pattern pack - PTI, Love winter - Echo Park
Verder: Glitter drops white blizzard - Nuvo, Glossy accent, Wink of Stella, Super fine Embossing powder - Ranger

Nu ben ik natuurlijk ook super nieuwsgierig naar de kaart van Jolanda. Snel dus ook even daar kijken! 

Kerstkaartenteller 2019: 17

15 december zijn we er weer, Groetjes!!
Nicole

16 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje is dit, Nicole!

Rhodé zei

Wat is ie leuk! Je hebt alles zo leuk gematcht! De kleuren zijn ook leuk bij elkaar. Ik ga zeker even bij Jolanda kijken wat zij gemaakt heeft!

Annemarie en Merit zei

Geweldig deze leuke kaart, mooi om de kleuren een beetje monochroom te houden als er veel laagjes zijn...
Ga zeker bij Jolanda kijken en sla de sketch op die gaan we vast en zeker ook een keer maken, we zijn DOL op sketches..

liefs Annemarie en Merit

Mariken zei

Wat mooi, alles past goed bij elkaar! Wauw, de teller staat op 17...dat gaat goed!
Fijn weekend zo!

Marja Sch zei

Wat een ontzettend mooie kaart met heerlijke kleuren. Alles past zo goed bij elkaar. Groetjes Marja

Anoniem zei

een leuke kleuren combo ook..
Ik werk eigenlijk nooit met een een schets..kan helpen denk ik..met een schets werken..of het juist moeilijk maken...
Fijn weekend!

Holly zei

sorry zie nu anoniem staan..ik was het dus..Holly...fout aangeklikt

Colien zei

Superleuk!
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om samen een duo te vormen en dan een sketch uit te werken. Jouw kaart is leuk! Lekker frisse kleuren en een mooie uitwerking van de sketch, top. Ook jouw "handelsmerk" de versierde binnenkant is weer erg leuk Nicole.
Ik ga nu ook bij Jolanda kijken, ben benieuwd :)
Lieve groetjes Miranda

lostinpaper zei

So darn cute, now I just need to know how that reindeer walks on those 'stick' legs lol.

GerJanne zei

Echt een leuk idee! ik kom net bij Jolanda vandaan en die had twee heel leuke kaartjes. De jouwe vind ik ook super! En de binnenkant vergeet jij volgens mij nooit! Heel gaaf! EN als je niet vaak met en sketch werkt is het inderdaad een uitdaging!

Cornelie zei

Wat onwijs leuk om te doen. Nadine en ik deden dit altijd via Skype. Samen een schets uitwerken en dan als laatste laten zien wat beide hadden gemaakt. Zó verschillend. Heel erg leuk! Ook daar maakte we dan een blogbericht van.
Ik vind schetsen juist leuk!
Aan jou kaart niet te zien dat je dit niet goed kan. Vind het super leuk en wat een toffe kleurtjes!

Danielle zei

Wat leuk, deze schetsuitdaging! Jouw kaartje is weer super leuk. Mooie combi van papiertjes en die stempeltjes 😍😍😍 Ook de binnenkant ziet er weer prachtig uit. Leuk leuk!!

Linda Visser - van der Velden zei

Super leuk zeg jullie duo :). En een tof kaartje. Ik ben altijd gek op sketches om te gebruiken als uitgangspunt voor mijn kaarten. Groetjes, Linda

Gerrina zei

Nou...ik ben er al helemaal niet goed in met een schets te werken, dus ik vind fit super knap! Maar vooral ook heel vrolijk en leuk! Groetjes, Gerrina

Dilek Kolat zei

Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com