Pagina's

dinsdag 30 april 2019

Lentebloemen en een half uurtje opstarttijd...

Ik had van de vorige KKT challenge nog wat bloemetjes over, die lagen in een bakje op mijn bureau. Nu heb ik de laatste tijd behoorlijk wat problemen met mijn laptop omdat hij elke keer wil updaten als ik hem aanzet maar deze oude Dell kan de software niet meer verwerken. Gevolg is dat hij een kwartier gaat updaten en vervolgens een kwartier moet herstellen omdat het niet lukt. Affijn een half uur opstart tijd dus in combinatie met een bakje voorgestempelde bloemetjes. Dat geeft me mooi de tijd om even snel een kaartje te maken... Ieder nadeel heeft zijn voordeel!


En de binnenkant...


Stempels: Flashy flowers - MFT, Birthday
Stanzen: Flashy flowers - MFT
Inkt: Calypso coral, Grapefruit grove, Pineapple punch, Peeckaboo peach - SU!, Manatee - Lawn fawn, Versafine onyx black - Tsukineko
Papier: Whisper white, basic black , brights dsp- Stampin Up!
Verder: Nuvo drops

Mocht ik binnenkort een tijdje uit de lucht zijn dan weten jullie waar het aan ligt...

Groetjes! 
Nicole

12 opmerkingen:

Je@net zei

Tis wat...maar het levert je wel een super mooie kaart op ;o)
Succes ermee!

Danielle zei

Slim om meteen wat extra bloemetjes te maken (als je dan toch alles bij de hand hebt)... Wat een heerlijk vrolijk kaartje, ik vind 'm weer om te zoenen!! Vervelend hè, zo'n computer die eigenwijs is, hopelijk blijft ie het met enige vertraging wel doen ;-)

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke vrolijke frisse kaart! Doet de zorgen omtrent de computer hopelijk eventjes vergeten!

groetjes van Ank

Margo zei

Haha Nicole inderdaad, ieder nadeel heeft zijn voordeel, dat blijkt maar weer ! Je hebt er een topkaartje bij, lekker fleurig en nog restjes weggewerkt ook !
Succes met de computer !
Groetjes
Margo

Gerrina zei

Oh wow wat een half uurtje voor moois op kan leveren! Mooi en fijn op een dag als deze om die zonnige bloemen te zien! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Wat een gave kaart, prachtig met al die fleurige bloemen!
En wat vervelend dat je laptop niet erg wil meewerken, ze maken de 'houdbaarheid' van dat soort apparaten niet echt lang, helaas...
grtz Colien

GerJanne zei

Sommige mensen doen een cursus Spaans in de opstarttijd van hun computer, jij maakt dit te gekke kaartje! Wat een vrolijkheid!
En het klinkt toch echt wel zo erg, dat je oude laptopje op zijn eindje loopt....10 jaar al?

Rhodé zei

Weer een prachtige kaart met deze mooie stempelset. Ik heb hem inmiddels ook. Ik ga er deze week zeker mee aan de slag! Wat betreft je laptop: misschien toch tijd voor een nieuwe? Altijd een afweging, he? Zolang hij het nog doet of je nog niet een hoop geld uit te geven aan een nieuwe;)

Sarah zei

Mooi! Weer een pracht van een kaart!

Jolanda zei

Wow, ik vind het een geweldig kaartje. Frustrerend als computers niet mee willen werken! Heb ik ook last van.

Jantine zei

Dat is goed besteedde tijd, als je toch mag wachten op je laptop!
Heel leuk vrolijk kaartje maakte je met de "restant" bloemetjes.
groetjes
Jantine

Margriet Tournier zei

Balen van je laptop. De mijne loopt elke keer vast en is ook aan vervanging toe. )-: Maar je kaart is super mooi!

Groetjes,
Margriet