Pagina's

zaterdag 22 september 2018

Cornelie & Nicole's Swap Saturday #15



We zijn er weer met weer een nieuwe Swap Saturday. De laatste met dit pakket alweer.  De challenge van vandaag is 'Stars!' + onderstaande schets. Helemaal leuk weer dus en het pakket barst van de sterretjes dus ook niet al te moeilijk!



Mijn kaart met de schets is er één voor een examenkandidaat, hij moet het alleen nog even gaan halen maar zoals je kunt lezen ben ik daar wel van overtuigd, mijn kaartje ligt al klaar.. 


De slider-kaart hieronder is eigenlijk de eerste kaart die ik met dit pakket maakte. Maar omdat hij zo goed in het thema van vandaag past heb ik hem nog even bewaard voor deze blogpost. 





De laatste kaart is een lift van de kaart die Cornelie met het vorige pakket maakte. Ze had hem meegestuurd met de spulletjes en ik vond hem zo tof dat ik hem met de restjes en het shakermateriaal van dit pakket heb nagemaakt. Met ster natuurlijk! Het is een geboortekaartje geworden, want wat is er leuker dan een geboortekaartje versus rammelaar! 



Wat heb ik genoten van dit pakket! Hoewel het ook weer leuk is om een nieuw pakket samen te stellen vind ik het best jammer dat deze reeks afgelopen is. Het papier is bijna op maar ik ga de restjes die ik nog heb zeker een keer gebruiken. 

Nu eerst hop hop naar Cornelie om te kijken wat zij in de sterren zag! Ze was er vroeg bij deze keer dus ik ben al op bezoek geweest,  jullie ook?

Fijn weekend en tot onze volgende Swap Saturday met weer een nieuw pakket!

Groetjes Nicole

10 opmerkingen:

Colien zei

Wat een gave kaartjes, alle drie heel verschillend, maar stuk voor stuk mooi! Je hebt het sterren-thema goed toegepast, op elk kaartje komen ze prima naar voren.
grtz.Colien

Cornelie zei

Wat een toffe reeks!!! En wat ben jij heerlijk op dreef ook met je kerstkaarten, echt leuk!!
Mooie uitwerking van de schets, very nice!! en de slider, zo leuk, ik hou ervan hè! En gewoon een lift van mijn kaart, wat leuk, en helemaal geschikt voor een geboortekaartje. Ik vond het ook een tof pakket, vooral het papier werd ik blij van!
Nou benieuwd wat jij weer aan het samen stellen bent....
Fijn weekend!

Je@net zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden, Nicole. Allemaal anders, maar stuk voor stuk weer heel geslaagd!

Rhodé zei

Superleuke kaartjes! Die slider is ook erg leuk. Het wordt de komende tijd echt knutselweer. Heerlijk, he?!

lostinpaper zei

These are all so fabulous, love the interactive slide and decorated inside of the card, WOW!

Marjan zei

Geweldige kaarten, ik kijk er met bewondering naar!! Tof ook, die slider! De babykaart is superschattig en de sterrenkaart echt onwijs gaaf! Fijne zondag nog!

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een toffe kaarten heb je gemaakt, gaaf! Groetjes, Linda

Gerrina zei

3 Super mooie kaarten! Vind die case heel tof; m'n favoriet deze keer, al ben ik ook weg van de geslaagd-kaart; mooi die kleuren en sterren met mooie motieven passen daar zo goed bij! Hoop dat je een fijn weekend had! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Heel mooie kaartjes, Nicole, lekker fleurig! Die met zoveel sterren vind ik heel geslaagd (de rest ook, maar deze sprong er voor mij uit)
Groetjes
Jantine

gerrie zei


Wat een beeldige kersxtkaartjes heb je gemaakt Nicole. Zo simpel, maar zooo gaaf met dat lieve hertje. En die andere kaarten zijn ook al zo mooi, woww.

Groetjes, Gerrie.