Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

Vast voor Vaderdag

Afgelopen week vond ik na een lange vermoeiende werkdag een dikke enveloppe in mijn bus. De inhoud was de superleuke prijs die ik gewonnen had bij het Cards&Scrap challengeblog.
Sponsor Annemieke van Bamba Creatief bedankt!! Haar leuke webshop vind je hier.



Zodra ik tijd had ben ik meteen met het papier aan de slag gegaan voor deze vaderdag kaart. Ik ben mijn Paper Smoothes beesten nog niet beu, dus die heb ik ook weer uit de kast getrokken.



En een kaartje om te postcrossen:


Dat was em weer voor vandaag. Nu snel poetsen zodat ik de zon in kan!

Groetjes & fijn weekend vast!
Nicole

Challenges:
Paper Smootches - anything goes
Simon sais stamp - Fathers day

9 opmerkingen:

Mariƫtte zei

Prachtig pakket heb je ontvangen. Heerlijk om met. Iets nieuws gelijk aan de slag te gaan. Je kaarten zijn mooi geworden.groetjes mariƫtte

Els zei

Dat zijn leuke kaarten en wat een leuke prijs heb je ontvangen.
Geniet ervan en een fijn pinkster weekeinde.
Groetjes, Els

Je@net zei

Wat een mooi pakket, Nicole, en wat een super gave kaarten heb je er al mee gemaakt. Top!
Fijn weekend!

Marjan zei

Superleuke prijs en wat heb je er gave kaartjes mee gemaakt, Echt leuk die hippo , ook de tekst en de kameelkaart zo lekker kleurrijk!

Ellen H. zei

Super mooie kaartjes, echt schattig!!!
-> ps. Koop jij je lawn fawn stempels online? zo ja waar?

Claire zei

I really like the brown and grey together on the first card Nicole - such lovely, male colours and your colouring is perfect on the second!

Laurel Beard zei

Cute Cute Cute! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Challenge!

Nicole Parmentier zei

Bedankt voor je compliment Ellen! Ik heb (nog) geen Lawn Fawn stempels maar ik koop momenteel de meeste van mijn stempels bij Simon Sais Stamp in Amerika omdat ik mijn favoriete merken hier nog niet gevonden heb.

Erin zei

Both cards are ADORABLE! You added so many fun details and beautiful colors.
Thanks for joining us this week at Paper Smooches Sparks!