Pagina's

zondag 29 juni 2014

Project Life - my way

Ik ben al een tijd bezig met Project Life. Eigenlijk maakte ik tijdens mijn studie al 'visuele dagboeken' die toen nog gewoon plakboeken waren omdat ik nog nooit van scrappen gehoord had. Er was nog geen internet dus Amerika wat toen nog echt heel ver weg.

Toen ik het scrappen ontdekte ben ik vooral klassieke layouts gaan maken. later kwamen daar mijn vakantie journals bij en daarna ben ik a la Ali Edwards met de pockets aan de gang gegaan.
Nu heb ik mijn draai met die kleine vakjes en kaartjes nooit helemaal kunnen vinden en hoewel ik het een paar maanden heb doorgezet ben ik vanaf januari 2014 overgestapt op letter formaat.
Dit is dus nu mijn nieuwe project life formaat. Niet met de kaartjes maar gewoon zoals ik het ook deed toen ik 18 was. Back to basic! Januari;

 


 

 

 


 


 

 

De foto's zitten een beetje door elkaar. Blogger deed een beetje lastig bij het uploaden maar dat mag de pret niet drukken. 

Groetjes & veel plezier voor iedereen die voetbal gaat kijken zodadelijk!!
Nicole





4 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi hoi
Oeeee wat mooooooooooi . Erg leuk. Ik vind dit ook erg leuk maar ik alleen met de vakantie ik vind gewone lo toch ook nog wel erg leuk. Leuke tekst over het vieren die ga ik onthouden. Straks ook voetbal kijken??? Hier wel met de buurt ook wordt de bbq nog even aangestoken. Nou lief mens fijne zondag verder.
Thamar

Je@net zei

Wat gaaf, Nicole. Ziet er echt super leuk uit allemaal!
Nog een fijne avond!

lostinpaper zei

That's a big WOW from me!

Marjan zei

Ik vind het er heel gaaf uit zien, de pagina's hebben een erg leuke stijl! Mooi zoals je gedoodeld hebt op de ik hou van jou pagina!