Pagina's

woensdag 18 juni 2014

SSS Juni 2014 card kit - 2



Het is niet te geloven maar de voetbalkoorts heeft zelfs mij te pakken gekregen. Ik zat de wedstrijd tegen Spanje met een half oog te volgen, dat werd vervolgens een heel oog (andere nog op de i-pad) waarna ik toch heel de wedstrijd verder heb afgekeken. Ik betrapte mezelf er gisteren tijdens een etentje met collega's op dat ik als een volleerd sportverslaggever mee discussieerde over de wedstrijd... en ik heb er echt de ballen verstand niet van! ha ha

Vandaag dus tijdens de wedstrijd Nederland-Australie met Radio 1 aan een kaartje gemaakt. En geloof me, ook voor niet-fans is het heerlijk te kleuren en tegelijk naar de wedstrijd te luisteren. Ik vond het als kind al heerlijk om sprookjes te luisteren tijdens het tekenen en tja, dit is niet veel anders toch?!



Groetjes!! Nicole

Challenge: Simon Says Stamp wednesday challenge - You gotta have friends 

5 opmerkingen:

Barb zei

Very pretty!

Aletta zei

Gave kaart zeg !
Ook je vorige kaarten heb ik even bewonderd, top !
Groetjes Aletta

Thamar, zei

Hoi hoi
Leuk leuk leuk kaartje. Top.
Vroeger ging bij mij thuis de radio aan met voetbal en tv ook maar het geluid uit van de tv. Nog spannender vonden ze. Misschien dat het van mij allemaal niet zo hoeft . Vroeger werd er bij mij thuis alleen maar voetbal gekeken. Maar als ze winnen vind ik super hoor.

Gr thamar

Je@net zei

Wat een mooi en kleurrijkkaartje, Nicole!

debby4000 zei

Gorgeous, beautiful card and I love the colours.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby