Pagina's

woensdag 27 mei 2020

KKT Lichtblauw/Bruin


Het is weer de laatste woensdag van de maand dus KKT-dag! Vandaag kleurt het in blogland lichtblauw met bruin want dat is de kleur die Diny bij het blauw van vorige maand gekozen heeft. Ik heb daarom vandaag mijn bruine beertje zijn lichtblauwe schortje aan laten trekken zodat hij kon poseren op mijn kaartje. Ik heb er mijn MFT blueprints stanzen weer eens bijgepakt omdat ik die echt al heel lang niet meer gebruikt heb en ze toch wel erg leuk zijn voor een kaartje als dit. Vorige maand had ik visjes op mijn KKT-kaartje en met één ervan is het helaas wat minder goed afgelopen...



De binnenkant...


Stempels: Bear necessities - SSS, Sugar coated sentiments, All lined up BG - MFT
Stanzen: Bear necessities - SSS, Blueprints 31 - MFT, Stitched framelits - SU
Inkt: Adirondack Stonewashed - Ranger,  Walnut - Lawn Fawn, Memento Tuxedo black - Tsukineko
Papier: Whisper white, Seaside spray - SU, Blueberry sky - PTI
Verder: Witte gellyroll - Sakura

Ik ben heel benieuwd naar alle andere blauw/bruin creaties! Wil je ook zien wat iedereen gemaakt heeft klik dan hier voor de hele lijst. 

Groetjes & fijne dag!
Nicole

35 opmerkingen:

Els zei

Een super leuk kaartje en wat een leuke tekst.

Daphne zei

Ach, die arme vis......
Wat een lief kaartje is dit geworden.
Ik vind de blokjes iets liefs, romantisch hebben, weet ook niet precies waarom.
De beer is mooi gekeurd!
Grappige tekst, helemaal in combinatie met de binnenkant.

Colien zei

Heel mooi kaartje, leuk in de kleurtjes van deze maand. Lief beertje, alhoewel hij niet bepaalt vegetariër is, gezien de toestand van het visje ;)
grtz Colien

Femminde zei

Wat tof weer Nicole!! Zo gaaf weer met al die details. Dat gezichtje zo..
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Een heel lief kaartje en wat een leuke tekst.
Groetjes, Anita

lostinpaper zei

Been doing lots of both lately lol. what a fabulous card Nicole!

Rhodé zei

Ik had het kunnen weten: je hebt er weer iets fantastisch van gemaakt. Die blueprints zijn zeker ideaal voor een kaart als deze. Wel sneu voor dat visje, hoor;)

Je@net zei

Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt, Nicole!

Chantal zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes, Chantal S

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach arm visje hihi, wel weer een hele gave kaart met leuke tekst Nicole.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Leuk kaartje in de KKT kleuren, lief stempeltje erop.
groetjes,
Karin

Sarah zei

Ik heb 1 blueprint van MFT en ik moet hem ook nog eens gebruiken. ze zijn TE LEUK.
Jouw kaart is weer top. Helemaal verzorgd, in stijl, schattig en toch stoer ( tja die vis... )Heel leuk! X

Irene zei

Beary cute!!
xxIrene

Danielle zei

Ahhhh dat visje.... Maar wel een super leuke kaart!! Mooie kleurtjes bij elkaar! En dat krijg je als je gaat opruimen, dan kom je weer spullen tegen waarvan je denkt, waarom gebruik ik dat zo weinig. Vast niet omdat we zoveel hebben, toch??

Petra-loves-paper zei

Wat een heerlijk frisse kaart, erg leuk gemaakt in de KKT kleuren. Smaakte het visje...? 🤣 groetjes Petra

Jantine zei

Wat een geweldig leuk kaartje, Nicole. Lief beertje, leuke tekst, mooie ruit. Helemaal top!
Ik heb van jou echt overgenomen om de binnenkant ook te versieren.
En je hoefde me niet te bedanken voor je prijsje, maar ik wilde graag weten of het was aangekomen, want ik heb de laatste tijd wat zoekgeraakte dingen bij de post gehad :-(
Groetjes
Jantine

!neke zei

Super mooi !!!!!

Annemarie en Merit zei

Oh wat een geweldig leuk kaartje laat je vandaag weer zien, super! Heel leuk dat beertje met zijn blauwe schortje aan! En ach dat arme visje toch.. hihi!

Groetjes, Merit en Annemarie

Holly zei

Wat een lief kaartje...super lief!
en mooie kleur blauw ook..

Marjan zei

Wat een schatje dat beertje in zijn lieve schortje! het visje zit al achter zijn kiezen zo te zien. Superkaartje weer!

Marijke zei

Wat een schattig kaartje en lief beertje! Mooi die kleuren zo met elkaar! En jammer dat visje! Maar ja de beer moet wel wat te bakken hebben toch? Super leuk hoor! groetjes Marijke.

Marfien zei

een hele leuke kaart,
bakt hij volgende maand een taart?
dank voor je leuke bericht
geeft bloggen een nieuw gezicht :-)

Margreet zei

Haha, ik dacht even dat ik wat gemist had over het visje, tot ik goed naar je nieuwe kaart keek. Echt humor!! Ik hoop dat je gave beer van hem genoten heeft.
Supertoffe kaart!
xxx Margreet

Nelleke zei

Hahaha, ik dacht wat bedoeld ze toch met die vis... Jou kaart is weer fantastisch, ik geniet ervan, mooi bij elkaar passende kleuren. groet, Nelleke

Cornelie zei

De kleuren vind ik al top en jou uitwerking helemaal! Wat zijn die Blueprints toch tof niet, ik gebruik ze ook graag. Ik heb ze wel allemaal los gehaald en heb op Pinterest ze allemaal bewaard, dus dan kan ik ze zo weer opzoeken.
ik vind dit een super leuk kaartje!!

Scraptastisch zei

Genieten van je kaartje Nicole ... mooie kleuren bij elkaar en keurig afgewerkt! Arm visje, maar smaakte de beer vast goed, hihi
xx Gerie

Nancy Soetaert zei

Niet erg slim om een beer bij visjes te gaan zetten he... ;-)
heel mooie kaart, toffe stempel, die ruitjes vind ik ook heel mooi, zo fijntjes!
groetjes
Nancy

Diny zei

Wat een super GAVE kaart Nicole....zo mooi gedaan!
Het ruitjespapier lijkt wel een zacht dekentje....schitterend!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Nicole,

Deze is weer zó schattig! Ben weer helemaal fan!!
Super mooi papier, leuke stempel, geweldige details...
Soms wou ik dat ik jou was...

Ik zag je naam niet in de lijst bij Martina staan, gelukkig ben ik volger en zie je in mijn sidebar staan...

Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Je kaartje is TOP met mooie details.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Hahaha wat een leuke intro voor je kaartje! En helemaal toen ik de kleine kok zag! Geweldig! Hij weet wel raad met het visje. En ook weer de binnenkant..gave tekst!

Rosina zei

Heeeel lief dit kaartje Nicole...zo een mooi ingekleurd stempeltje erop...en die heeft het visje al opgepeuzeld zo te zien...
groetjes Rosina

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met de beer met zijn schort
gave tekst heb je gebruikt
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

Hoi hoi,
ook door de drukte hier helemaal geen tijd gehad om mijn blogrondje te doen... Beschamend allemaal... Sorry ! Maar door allerlei maatregelen die constant worden bijgestuurd, afgeschaft en teruggeschroefd in het onderwijs, het is niet eenvoudig.
Maar kijk, hier ben ik dan toch.
wat een cutie heb je hier gemaakt, super !
blij dat je weer van de partij bent deze maand,
grtjs, Martina

creatiels zei

Gisterenavond is het niet gelukt om een berichtje te posten. Maar wat een leuke kaart heb je gemaakt,mooi gedaan.
Groetjes en nog een fijne dag
Els