Terwijl manlief stoer de halve marathon in Eindhoven aan het lopen is heb ik eindelijk de tijd om in mijn nieuwe Simon Says Stamp card kit te duiken. (tja, ieder zijn ding hè...)
Het thema van deze maandkit is koffie en er zit naast de stempelset ook een stansje bij van een koffiekopje. Ook het papier van Basic Grey wat er in zit is prachtig!
De eerste kaart moest een poscrossing kaart worden dus ik heb letters van Kelly Purkey gebruikt om de kaart aan de ontvangende postcrosser te richten. Het woordje "hey" is een stempel uit een eerdere kit maar de rest komt allemaal uit de doos van deze maand.
Geïnspireerd door de Dutch card lovers challenge (ik was weer eens te laat) heb ik voor de tweede kaart eerst een achtergrond gestempeld met alle teksten van de SSS stempelset en een Hero Arts set die ik nog had liggen. Ik heb de inkt uit de kit gebruikt en weer het stansje. Het zwarte kopje is van hout en zat ook in de kit.
Groetjes & fijne zondag nog!
Nicole
PS: Hoor net dat Alex de finish bereikt heeft binnen de 2 uur... trots!!!
