Pagina's

dinsdag 4 juni 2024

Liftchallenge #189

 Aan Vandaag de liftchallenge die Marjan voor ons heeft verzonnen. We gaan de 

Cut-it-up techniek

doen zoals op de onderstaande liftkaart van Jennifer McGuire. Het is dus de bedoeling dat je een paneeltje met afbeelding in stukken snijd en de vlakken daarna als een soort tegeltjes weer op je kaart plakt. Klinkt supersimpel maar ik heb toch wel even zitten stoeien met deze kaarten. Soms heb je gewoon je dag niet en komt het er gewoon niet lekker uit. Ken je dat?

Toen ik mijn eerste kaartje (de gele) klaar had zag ik dat ik het stukje rechtsonder verkeerd om had opgeplakt waardoor de afbeelding niet meer doorloopt.. Geplakt met dubbeltape dus muurvast. Opnieuw begonnen met kaartje twee en toen ik de afbeelding helemaal had ingekleurd ging ik scheef bij het snijden... grrr.... Ik heb het toen maar even gelaten voor wat het was. De teksten zijn geembost met Black sparkle embossingpoeder wat wel echt helemaal leuk is, dit ga ik vaker gebruiken!




Stempels: Jumbled hearts BG, Flowered frenzie BG, stacked greetings - SSS
Stanzen: Beautiful Blooms - PTI, 
Inkt: Memento tuxedo black, Versamark- Tsukineko, Distress oxide Ranger. 

Papier: Solar white - Neenah,Soft stone- PTI
Verder: Copic markers, Ebossing poeder; white satin pearl, Black sparkle 

Ik hoop dat jullie pogingen je beter afgaan. Misschien dat ik nog tijd heb voor een herkansing want de techniek is wel heel erg leuk om te doen. Ik hoop dus op veel inspiratie van jullie! Natuurlijk is er weer een leuke prijs voor de winnaar en meedoen kan tot Vrijdag 28 Juni, dus doe je best! 

Succes en heel veel plezier allemaal!

Nicole

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke en geslaagde kaartjes heb je gemaakt
grtjs,martina

Nancy zei

Hey Nicole,
Vrolijke kaarten werden het, tof embossingpoeder en dat kleine foutje is je vergeven hoor!
Liefs,
Nancy

Femmy zei

Prachtige kaartjes met vrolijke kleuren. Misschien kun je het vakje wat je verkeerd had geplakt de tape los snijden door er met een mesje onder door te gaan dat is mij eens gelukt. Groetjes Femmy

Anoniem zei

Wat een leuke challenge en je hebt mooie inspiratie-kaarten gemaakt Nicole. Gaaf effect die embossingpoeder op die grote teksten. Daar stáát wat hihi. En het blijft handwerk hè dus kan net niet altijd perfect zijn. Mij was het niet opgevallen.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

GerJanne zei

Ik vind ze prachtig! Allebei! Het is wel goed nadenken, inderdaad. Of met snijden of met plakken. En het was erg leuk om een voorbeeld te mogen maken.

Femminde zei

Wel hele leuke kaarten uiteindelijk!! En ja soms zit het gewoon een dag niet mee. Ik vind het idee met de tekst ernaast wel heel goed bedacht.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Colien zei

Superleuke kaart en toffe uitdaging weer!
grtz Colien

Rhodé zei

Zeker een leuke uitdaging! En die foutjes hadden we niet gezien als jij ons er niet op had gewezen. Maar als je er zelf aan bezig geweest, zie je alles, hè?! Ze zijn wel heel leuk en origineel!